کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هکرهای کره شمالی در کمین رمزارزها

29 فروردين 1401 ساعت 10:40

ایتنا - ​​​​​​​موسس یک صندوق کریپتو هشدار داد همه سازمانهای رمزارز برجسته احتمالا هدف حملات هکرهای کره شمالی قرار دارند و باید امنیت سایبری خود را تقویت کنند.



آرتور چیونگ که صندوق DeFiance Capital را سال ۲۰۲۰ در سنگاپور تاسیس کرد و خود اخیرا قربانی یک جرم سایبری بوده است، اعلام کرد کره شمالی با توجه به موفقیتی که تاکنون داشته است، احتمالا منابع بیشتری به چنین حملاتی اختصاص می دهد. وی به شرکتهای کریپتو توصیه کرد اقدام احتیاطی بیشتری در استخدام اعضای دورکار به کار بگیرند و رایانه‌های اختصاصی برای مبادلات رمزارز داشته باشند و موارد غیرضروری تایید توکن را حذف کنند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، چیونگ در توییتر گفت: مهم است که صنعت رمزارز آگاه باشد که هدف یک سازمان تبهکار سایبری تحت حمایت دولتی قرار گرفته که بی‌نهایت منابع داشته و پیشرفته است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، به نظر می‌رسد کره شمالی حملات سایبری مربوط به کریپتو را در ماه‌های اخیر افزایش داده است. وزارت خزانه داری آمریکا هفته گذشته اعلام کرد گروه هکری لازاروس کره شمالی در دزدی بیش از ۶۰۰ میلیون دلار رمزارز از یک پل نرم افزاری مورد استفاده توسط اکسی اینفینیتی دست داشته است. جرایم سایبری منبع درآمدی برای اقتصاد کره شمالی فراهم کرده که بر سر آزمایشهای هسته‌ای و موشکی، تحت تحریمهای گسترده‌ای قرار دارد و از زمان به قدرت رسیدن کیم جونگ اون در یک دهه پیش، کوچک‌تر شده است.


کد مطلب: 68251

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/68251/هکرهای-کره-شمالی-کمین-رمزارزها

ايتنا
  https://www.itna.ir