۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۴:۲۰

مرورگر رمزارز اپرا هم‌اکنون برای iOS در دسترس است

ایتنا- گزارش‌ها حاکی از آن است که کمپانی اپرا نسخه iOS مرورگر ویژه رمزارزهای خود را به تازگی عرضه کرده است.
مرورگر رمزارز اپرا هم‌اکنون برای iOS در دسترس است
 
گزارش‌های منتشر شده در منابع معتبر حاکی از آن است که کمپانی اپرا نسخه iOS مرورگر ویژه رمزارزهای خود را به تازگی عرضه کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، کمپانی اپرا پیش از این در ماه ژانویه از مرورگر تخصصی رمزارز به امید در دسترس قرار دادنWeb3  به اندازه Web2 رونمایی کرد.
 
کمپانی اپرا مرورگر رمزارز را پیش از این برای سیستم عامل‌های ویندوز، مک و اندروید عرضه کرد اما نسخه دستگاه‌های iOS این محصول در آن زمان هنوز برای عرضه شدن آماده نبود. با این حال هم اکنون اپرا اعلام کرد که این مرورگر برای آیفون‌ها و آیپدها نیز عرضه شده است و می‌توان این نسخه را از وب‌سایت اپرا دانلود کرد.
 
این مرورگر حاوی یک کیف پول رمزارز درونی است که از اتریوم، بیت کوین و سایر اکوسیستم‌های بلاک چین پشتیبانی می‌کند. کاربران با استفاده از این مرورگر می‌توانند رمزارز‌ها را با ارزهای پایه خریداری کرده و بدون نیاز به افزودن افزونه‌های جدید توکن‌های پشتیبانی شده را معامله کنند.
 
 
 
علاوه بر این کاربران با استفاده از مرورگر رمزارز می‌توانند به NFTهای مبتنی بر Web3 و نرم‌افزارهای غیر متمرکز از قبیل 7000 سرویس مختلف مبتنی بر اکوسیستم پلیگان دسترسی داشته باشند. از سایر قابلیت‌های این مرورگر می‌توان به صفحه استارت Crypto Corner آن اشاره کرد.
 
کاربران در صفحه استارت این مرورگر می‌توانند اطلاعات و به روز رسانی‌های جدید مرتبط با رمزارز‌ها از قبیل جدیدترین رخداد‌ها و قیمت ها، ایردراپ‌ها و پادکست‌های مرتبط را دریافت کنند. اپرا مدعی شده است که این مرورگر را برای کاربران حرفه‌ای و نیز کاربران مبتدی که هنوز برای ورود به دنیای رمزارزها و Web3 به راهنمایی نیاز دارند طراحی کرده است.
 
جردن ارنسن به عنوان یکی از مدیران ارشد اپرا در این رابطه اظهار داشته است که:«علاقه به Web3  همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. پروژه مرورگر کریپتوی اپرا به منظور ساده سازی تجربه کاربر Web3 که گاهی برای کاربران عادی گیج کننده است ایجاد شده است. اپرا بر این باور است که Web3  به منظور رسیدن به پتانسیل کامل خود و استفاده گسترده از آن باید برای استفاده ساده سازی شود.»
کد مطلب: 68242
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام