۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۳۵

قیمت نسل سوم ایرپادهای اپل به 150 دلار رسید

ایتنا- شماری از محصولات اپل در سری تخفیف‌های جدید وب‌سایت فروش اینترنتی آمازون با کاهشی 20 تا 30 دلاری نسبت به برچسب اصلی قیمت شان به فروش می‌رسند.
قیمت نسل سوم ایرپادهای اپل به 150 دلار رسید
شماری از محصولات اپل در سری تخفیف‌های جدید وب‌سایت فروش اینترنتی آمازون با کاهشی 20 تا 30 دلاری نسبت به برچسب اصلی قیمت شان به فروش می‌رسند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، شماری از گجت‌های اپل هنوز هم در فروشگاه اینترنتی امازون با تخفیف بسیار مناسبی به فروش می‌رسند. از میان این محصولات می‌توان به ایرپادهای اپل اشاره کرد که با تخفیفی 30 دلاری هم اکنون به قیمت 150 دلار عرضه می‌شوند.
 
علاوه بر این شما می‌توانید ایرپاد پرو شرکت اپل را نیز به قیمت 175 دلار خریداری کنید. از طرف دیگر برخی از رنگ‌های اپل واچ سری 7 نیز در این سری تخفیف‌های آمازون به قیمت 313 دلار به فروش می‌رسند.
 
 
 
همانطور که ذکر شد جدیدترین هدفون‌های اپل در حال حاضر با قیمتی رقابتی به فروش می‌رسند. شما می‌توانید نسل سوم ایرپادها را به قیمت 150 دلار و با 30 دلار تخفیف روی قیمت اصلی شان خریداری کنید. از قابلیت‌های این محصول می‌توان به طراحی بهبود یافته، کیفیت صدای بهتر و عمر باتری بیشتر نسبت به نسل‌های قبلی اشاره کرد.
 
محصول دیگر اپل که در این سری تخفیف‌ها به قیمت مناسبی به فروش می‌رسد ایرپاد پرو است که با تخفیفی 30 درصدی روی قیمت اصلی به قیمت 175 دلار فروش می‌روند. این محصول از نظر طراحی و کیفیت صدا نسبت به نسبت‌های قبلی خود پیشرفت زیادی داشته است.
 
جالب است بدانید که مدل پایه آیپد 10.2 اینچی اپل هم در حال حاضر در وب‌سایت‌های آمازون و والمارت به قیمت 309 دلار و بع عبارتی با تخفیفی 20 دلاری روی قیمت اصلی شان به فروش می‌رسند. عملکرد، عمر باتری و دوربین جلوی بهینه سازی شده این محصول از قابلیت‌های آن به شمار می‌روند.
کد مطلب: 68241
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام