کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برخی شایعات می‌گویند:

آی‌اواس 16 با جزئیات مخفی درباره هدست‌های واقعیت ترکیبی اپل عرضه می‌شود

سايت خبری ايتنا , 31 فروردين 1401 ساعت 1:03

ایتنا - احتمالاً هدست واقعیت ترکیبی اپل نهایتاً پیش از رونمایی از iOS 17 در سال 2023 عرضه خواهد شد.


آی‌اواس 16، که اسم رمز سیدنی به خود گرفته است، بالاخره دربرگیرنده ارجاعات به هدست VR/AR اپل خواهد بود. این دستگاه ممکن است امسال عرضه شود. مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ احتمال می‌دهد که بیشترین کاری که اپل در رویداد عمده آتی خود انجام دهد ارائه پیش‌نمایشی از نرم‌افزار این هدست است، که احتمالاً مرتبط با iOS خواهد بود. اگر این حدس درست باشد، احتمالاً هدست واقعیت ترکیبی اپل نهایتاً پیش از رونمایی از iOS 17 در سال 2023 عرضه خواهد شد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، احتمالاً این یکی از دلایلی است که اپل توسعه‌دهندگان و دانشجویان را به حضور در Apple Park در سال جاری دعوت کرده است – تا برای آنها تجربه‌ای غیرمجازی و دست اول از کار با یک نمونه اولیه را فراهم بیاورد. با توجه به اینکه حدود دو ماه تا کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل (WWDC) باقیست، ما انتظار داریم جزئیات بیشتری را درباره iOS 16 در قالب شایعات بشنویم.
 

آی‌اواس 16 احتمالا با جزئیات مخفی درباره هدست‌های واقعیت ترکیبی اپل عرضه می‌شود

آی‌اواس 16 ممکن است ویژگی‌ها و ظاهر جدیدی به خود بگیرد
شاید iOS 16 وقتی عرضه شود تجربه کاملا متفاوتی نسبت به نسخه قبلی خود نداشته باشد، ولی ابن بدان معناست نخواهد بود که تغییرات بزرگی به خود نمی‌بیند. انتظار می‌رود که ورژن بزرگ بعدی iOS بر ارتقاء‌ها متمرکز باشد، و چند به‌روزرسان عمده در سیستم اعلان و قابلیت‌های مرتبط با سلامت داشته باشد.
 
سیستم عامل موبایل اپل از سال 2013 که iOS 7 منتشر شد تغییرات اساسی به خود ندیده است، و از گزارش گورمن به نظر می‌رسد که در سال جاری نیز چنین اتفاق نخواهد افتاد. البته iOS در طی سال‌ها شاهد اصلاحاتی بوده است، به ویژه در زمانی که شاخه iPadOS از آن جدا شد، که می‌تواند یک رابط چندوظیفگی جدید در iPadOS 16 را در پی داشته باشد. به نظر می‌رسد که تغییرات هیجان‌انگیزی در راه باشد، ولی کاربران باید انتظاراتشان درباره ایجاد تغییرات چشمگیر در iOS 16 را تعدیل کنند.


کد مطلب: 68209

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/68209/آی-اواس-16-جزئیات-مخفی-درباره-هدست-های-واقعیت-ترکیبی-اپل-عرضه-می-شود

ايتنا
  https://www.itna.ir