۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۳

قابلیت جدید یوتیوب در کنترل اسپم‌ها

ایتنا - ​​​​​​​سازندگان یوتیوب در حال آزمایش ویژگی‌هایی برای کنترل هرزنامه‌ها هستند.
قابلیت جدید یوتیوب در کنترل اسپم‌ها

با هر بار آپلود کردن یک ویدئو در یوتیوب دریافت نظرات بیهوده افزایش پیدا می‌کند. برخی از کاربران هنگام بارگذاری یک فیلم گزینه خاموش کردن نظرات را انتخاب کرده و این جوری از دریافت هرزنامه و نظرات نامناسب جلوگیری می‌کنند.

به گزارش ایتنا از برنا، یکی از چالش‌های شبکه‌های اجتماعی و وبگاه یوتیوب پدیده ترولینگ است. برخی از اشخاص در شبکه‌های اجتماعی و به عمد سعی بر ایجاد درگیری، ضدیت، و مشاجره دارند. البته این پدیده فقط یکی از مشکلات کاربران اینترنتی بوده و دریافت هرزنامه‌ها نیز آفت دیگر پلتفرم‌های اجتماعی است. به گفته یکی از سازندگان این وبگاه، ارسال هرزنامه‌ها در بخش نظرات YouTube برای ماه‌ها از کنترل خارج شده بود. البته یوتیوب ابزار‌های مبارزه با هرزنامه را ارائه داده و از ترکیبی از یادگیری ماشینی و قضاوت انسانی برای حذف نزدیک به یک میلیارد نظر استفاده کرده است.

طبق شواهد، این سایت ویژگی‌های جدیدی برای محافظت از کاربران در برابر هرزنامه‌ها ارائه کرده است. یوتیوب فهرستی از گزینه‌ها از جمله افزایش سخت‌گیری در انتخاب نظرات بالقوه نامناسب برای بازبینی را به کاربران نشان می‌دهد. به گفته آیوی چوی سخنگوی یوتیوب، با تحول و تغییر محتوای هرزنامه ها، این پلتفرم هم به انطباق روش‌ها برای کمک به تمیز نگه داشتن بخش‌های نظرات کاربران و مقابله با اسپم‌ها ادامه می‌دهد.
کد مطلب: 68177
برچسب ها: یوتیوب اسپم
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام