کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیشنهاد ایلان ماسک:

تیک آبی به همه کاربران سرویس اشتراکی توییتر تعلق گیرد

21 فروردين 1401 ساعت 11:21

ایتنا - ​​​​​​​ایلان ماسک از توییتر خواست تیک آبی، ممنوعیت نمایش تبلیغات و کاهش هزینه اشتراک را برای کاربرانی که عضو سرویس پولی شبکه اجتماعی هستند، فراهم کند.



پس از این که مایکل بری، سرمایه‌گذار آمریکایی درباره از دست دادن تیک آبی حساب خود شکایت کرد، ایلان ماسک، میلیاردر معروف و عضو جدید هیات مدیره توییتر به بری گفت: تیک آبی خود را پس خواهد گرفت و پیشنهاد کرد این شرکت تیک آبی را به همه کاربران سرویس اشتراکی "توییتر بلو" (Twitter Blue) بدهد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، ماسک در یک پست توییتر پیشنهاد کرد که کاربرانی که عضو "توییتر بلو" هستند، باید به میزان قابل توجهی کمتر از ۲.۹۹ دلار در ماه پرداخت کنند و گزینه‌ای برای پرداخت به ارز داخلی داشته باشند. وی همچنین گزینه پرداخت به دوج کوین را پیشنهاد کرد و از کاربران توییتر نظرشان در این باره را جویا شد.

این سرویس اشتراک ماهانه قابلیتهای پولی مانند مقالات بدون تبلیغات و امکان حذف یک توییت پیش از مشاهده شدن آن توسط دیگران را عرضه می‌کند و برای کاربران در آمریکا، کانادا، استرالیا و نیوزیلند قابل دسترس است.

ماسک که بیش از ۸۱ میلیون هوادار در توییتر دارد، از زمانی که ۹.۲ درصد سهام توییتر را خریداری کرده و به هیات مدیره این شرکت راه پیدا کرده است، پیشنهاد وجود گزینه ویرایش توییت را مطرح کرده است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، ماسک قرار است در دیدار هفته آینده توییتر در کنار پاراگ آگراوال، مدیرعامل توییتر حاضر شده و به پرسشهای کارمندان این شرکت پاسخ دهد. وی پیش از این در واکنش به سیاست بازگشت به محل کار توییتر که به کارمندان اجازه می‌دهد گزینه دورکاری برای همیشه را انتخاب کنند، یک نظرسنجی برگزار کرده بود که آیا باید توییتر دفتر مرکزی خود را به پناهگاه بی‌خانمان‌ها تبدیل کند.


کد مطلب: 68162

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/68162/تیک-آبی-همه-کاربران-سرویس-اشتراکی-توییتر-تعلق-گیرد

ايتنا
  https://www.itna.ir