۰
plusresetminus
شنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۷

پروفیل پارتیشن شیشه ای سازادیزاین

پارتیشن های شیشه ای معمولا دارای دو نوع پروفیل ام دی اف و آلومینیوم می باشد. هر کدام از این نوع پارتیشن ها دارای ویژگی های خاص خود بوده و تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند.
پروفیل پارتیشن شیشه ای سازادیزاین
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



در حال حاضر پارتیشن های شیشه ای به یکی از اصلی ترین متریال ها در دکوراسیون داخلی تبدیل گشته اند که محبوبیت بسیار بالایی در نزد مهندسان و طراحان داخلی دارند.
پارتیشن شیشه ای را می توان دیواره های از جنس شیشه دانست که معمولا از آن برای جداسازی و یا تقسیم بندی فضا به شکل کاملا بهینه ای استفاده می کنند. پارتیشن های شیشه ای معمولا دارای دو نوع پروفیل ام دی اف و آلومینیوم می باشد. هر کدام از این نوع پارتیشن ها دارای ویژگی های خاص خود بوده و تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند.
برای مثال در مدل آلومینیومی معمولا از متریال های پوششی برای ساخت پارتیشن استفاده می گردد و فریم به کار رفته در آن آلومینیوم متراکم است، در ساخت این مدل می توان از شیشه های دوجداره نیز استفاده کرد.

پروفیل پارتیشن های شیشه ای چگونه می باشند؟
همانطور که در بالا گفته شد، در حالت کلی برای ساخت و تولید پروفیل پارتیشن های شیشه ای معمولا از آلومینیوم و ام دی اف بهره می گیرند. امروزه بهترین پروفیل های پارتیشن شیشه ای در کشور ایتالیا تولید می گردد. پروفیل هایی که برای پارتیشن های شیشه ای ساخته می شوند می بایست بهترین کیفیت را داشته باشند، بدین منظور نیاز است که در ساخت و تولید آن ها از ناخالصی ها تا حد امکان استفاده نشود.
در صورتی که پروفیل های تولید شده کیفیت زیادی داشته باشند می توان به کمک آن ها زیبا ترین و ظریف ترین نوع پارتیشن را تولید کرد. مهم ترین نکته در روند تولید و ساخت پانل های شیشه ای ست بودن دستگیره ها و لولا ها می باشد. در واقع باید بگوییم می بایست رنگ دستگیره، لولا، چارچوب  و درب با یک دیگر همخوانی داشته باشند که زیبا به نظر برسد.
پارتیشن های شیشه ای می توانند عایق های بسیار خوبی در برابر صدا باشند، از این رو برای ساخت آن ها معمولا از پروفایل هایی که قابلیت نصب و قرار دادن واشر های لاستیکی در هر دو طرف وجود دارد استفاده می کنند.
 
پروفیل پارتیشن شیشه ای سازادیزاین

ویژگی های پروفیل مناسب برای پارتیشن شیشه ای
با توجه به اینکه پارتیشن متحرک باشد یا ثابت پروفیل های متفاوتی برای آن ها ساخته می شود، در طی روند ساخت پروفیل معمولا پروفیل را در کوره قرار می دهند همین مسئله نیز باعث می شود که کیفیت بالایی داشته باشند.
پروفیل پارتیشن تاثیر بسیار زیادی در مقاومت پارتیشن دارد، معمولا هر چقد که اسکلت و پروفیل این دیواره محکم تر باشد بنابراین دیواره نیز دارای استحکام قابل قبولی است. پس برای ساخت یک پارتیشن مقاوم می بایست از پروفیل هایی با استحکام بالا استفاده شود.
نکته جالب در مورد پارتیشن های شیشه ای عایق بودن در برابر صدا است، به عبارتی باید بگوییم که پارتیشن های شیشه ای عملکرد بسیار خوبی در این زمینه دارند. معمولا پارتیشن هایی که در ساخت آن ها از پروفیل های آلومینیومی بهره می گیرند عایق های بهتری در برابر صدا هستند، همین مسئله نیز باعث شده از این نوع پارتیشن ها معمولا برای ساخت اتاق های مخصوص جلسه و کنفرانس بهره بگیرند.
پارتیشن های شیشه ای چه مزیت هایی دارد؟
   - مطمئنا قیمت پارتیشن های شیشه ای نسبت به دیوار های ثابت قیمت مقرون به صرفه تر و مناسب تری دارند.
   - پارتیشن های شیشه ای از نوع متحرک این امکان را برای شما فراهم می کنند که بتوانید در صورت نیاز با کمترین هزینه ممکن دکوراسیون محل مورد نظر را پس از مدتی تغییر دهید. در واقع با استفاده از پارتیشن های متحرک می توانید با توجه به نیاز خود سایز اتاق ها را پس از مدتی عوض کنید.
   - پانل شیشه ای به هیچ عنوان جلوی نور را نگرفته و به خوبی نور را در فضا پخش می کنند.
   - پارتیشن های شیشه ای ظاهری زیبا به محیط بخشیده و امکان استفاده بهینه از فضا را برای شما فراهم می کنند.
 
پروفیل پارتیشن شیشه ای سازادیزاین

مزیت پروفیل های آلومینیومی
پروفیل های آلومینیومی همانطور که در قسمت بالا گفتیم برای ساخت پارتیشن هایی عایق مناسب بوده و علاوه بر آن دارای ویژگی ها و مزایای زیر می باشند.
   - زیبایی: یکی از ویژگی ها و مزیت های پروفیل های آلومینیومی ظاهر زیبای آن ها است.
   - استحکام: همانطور که در بالا گفته شد پروفیل های آلومینیومی در روند تولید داخل کوره قرار می گیرند همین مسئله نیز باعث شده استحکام بالایی داشته باشند.
   - امکان جابه جایی: پروفیل های آلومینیومی در ساخت پارتیشن های متحرک استفاده شده و قابلیت جابه جایی دارند.
   - نوردهی: استفاده از فریم ها یا همان پروفیل های آلومینیومی در ساخت پارتیشن های شیشه ای به هیچ عنوان باعث کاهش نور دهی در محیط نمی گردد.
   - نصب راحت
   - استفاده بهینه از فضا و اشغال کم آن

مزایای پروفیل های ام دی اف
در بخش بالا اطلاعاتی درمورد پروفیل های آلومینیومی در اختیار شما قرار داده شد، اما همانطور که گفتیم برای ساخت پارتیشن های شیشه ای از پروفیل های ام دی اف نیز استفاده می کنند که مزایای آن عبارت اند از:
   - پروفیل های ام دی اف برای ساخت پارتیشن های شیشه ای دوجداره مناسب می باشند.
   - قیمت آن ها مناسب است.
   - مکانیزم ساخت آن ها بسیار ساده می باشد.
   - استحکام قابل قبولی دارند.
   - در اندازه های مختلف تولید می گردند.
   - تنوع رنگ و طرح بالایی دارند.

شما می توانید جهت استعلام به روز قیمت پارتیشن و یا کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجرب سازا دیزاین از طریق شماره 22303445-021 تماس بگیرید و یا به سایت https://sazadesign.ir/ مراجعه کرده و از مشاوره های تخصصی این مجموعه بهره مند شوید.
 
کد مطلب: 68154
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام