۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۲۳

اپل در پی روش‌هایی برای راحت‌تر کردن پرداخت قیمت آیفون‌ها

ایتنا- شایعاتی که به گوش می‌رسد حاکی از راه اندازی سرویس اشتراک جدیدی برای دارندگان آیفون‌ها است که امکان پرداخت ماهانه را برای خرید جدیدترین سخت‌افزار اپل مثل آیفون 13 فراهم می‌کند.
اپل در پی روش‌هایی برای راحت‌تر کردن پرداخت قیمت آیفون‌ها
شایعاتی که به گوش می‌رسد حاکی از راه اندازی سرویس اشتراک جدیدی برای دارندگان آیفون‌ها است که امکان پرداخت ماهانه را برای خرید جدیدترین سخت‌افزار اپل مثل آیفون 13 فراهم می‌کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، مارک گارمن به عنوان یکی از افشاگران اصلی اپل اظهار داشته است که اپل به دنبال راه اندازی سرویس فروش اشتراک است و در رابطه با قیمت این سرویس نیز گمانه زنی هایی کرده است.
 
این ارقام قیمت برنامه ارتقای آیفون قدیمی را چند دلار کاهش داده است و همین امر نشان دهنده آن است که اپل این کار را برای سرویس جدید خود نیز انجام خواهد داد.
 
 
 
برنامه ارتقای آیفون اپل سرویسی است که به شما امکان می‌دهد به جای پرداخت هزینه کلی، هزینه یک آیفون جدید را در یک دوره زمانی مشخص بپردازید.
 
البته در هر دو روش پرداخت از پیش به صورت ماهانه یا پرداخت نگام خرید محصول، قیمت تمام شده آیفون‌ها در نهایت برای کاربر یکسان تمام می‌شود اما پرداخت ماهانه ممکن است فشار خرید آیفون جدید را برای کاربران اندکی کمتر کند.
 
ارقام ارائه شده توسط گارمن تا حد زیادی روی امور مالی اپل متمرکز است و به این نکته اشاره می‌کند که حفظ مخاطب در چرخه ارتقای آیفون‌ها و نیز فروش آیفون‌های قدیمی مشترکین برای اپل سود بیشتری ایجاد خواهد کرد. البته از آنجایی که هنوز در این رابطه اطلاعیه‌ای توسط اپل به صورت رسمی افشا نشده است نمی توان با قطعیت سخن گفت.
 
یکی از دلایل اصلی عدم مهاجرت کاربران اپل به محصولات کمپانی‌های دیگر اکوسیستم یکپارچه این شرکت است. با در نظر گرفتن این موضوع راه اندازی سرویس اشتراک خرید مدل‌های جدید آیفون برای اپل منطقی است و علاوه بر کاهش فشار تحمل هزینه سنگین ارتقا موجب می‌شود که فرد مشترک به برنامه ارتقای همراه هوشمند خود پایبند بماند و همیشه اپل مشتریان ثابت خود را در اختیار داشته باشد.
کد مطلب: 68129
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام