کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ائتلاف تاد (توسعه اقتصاد دیجیتال ایران) تشکیل شد

17 فروردين 1401 ساعت 15:23

محمد رضا زاهدی مدیرعامل گروه سرمایه گذاری پیشگامان، تصحیح فضای کسب و کار دیجیتال و پیگیری طرح صیانت را اصلی ترین هدف این ائتلاف دانست و گفت: تعامل با نهادهای حاکمیتی و توانمندسازی کسب و کار های کوچک و متوسط از برنامه های این ائتلاف برای یک دوره 4 ساله می‌باشد.




در آستانه دومین دوره انتخابات هیات مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی ائتلاف تاد با حضور جمعی از مدیران کسب و کارهای موفق مجازی تشکیل شد. اصلی ترین اهداف ائتلاف تاد  بهبود و تسهیل فضای کسب و کار دیجیتال، تعامل با نهادهای حاکمیتی ، توانمندی سازی کسب و کارهای کوچک و متوسط و پیگیری مسایل صنفی عنوان شده است.

محمدرضا زاهدی مدیرعامل پیشگامان، محمد خلج مدیرعامل اسنپ، میثم اسلامیان مدیرعامل امرتون، رضا الفت نسب هم‌بنیانگذار بساز،  محمدامین روانبخش مدیرعامل چهارباغ، سعید گودرزی مدیرعامل شهرسرویس، صادق محمدی مدیرعامل مدیانا، اشکان میرآرماندهی مدیرعامل دیوار و مهدی نجفی مدیرعامل سفرمارکت اعضای ائتلاف تاد را تشکیل می دهند.

محمد رضا زاهدی مدیرعامل گروه سرمایه گذاری پیشگامان در خصوص تشکیل این ائتلاف؛ تصحیح فضای کسب و کار دیجیتال و پیگیری طرح صیانت را اصلی ترین هدف این ائتلاف دانست و گفت: تعامل با نهادهای حاکمیتی و توانمندسازی کسب و کار های کوچک و متوسط از برنامه های این ائتلاف برای یک دوره 4 ساله می‌باشد.
وی با توجه به اهمیت جایگاه اتحادیه در آینده اقتصاد ایران و همچنین نیاز به پرورش و رشد دادن کسب و کارهای کوچک و متوسط و با تکیه  بر 18 سال سابقه مربیگری در حوزه تربیت مدیر و مشاوره کسب و کار اعلام آمادگی کرد تا با آموزش های به روز و کاربردی برای اعضای اتحادیه، رشد و پویایی کسب و کارهای مجازی را در سال های آینده نمایان سازند.
 



ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان دیجیتال از اهداف اصلی اتحادیه است
زاهدی همچنین با اشاره به شعار امسال گفت: ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان دیجیتال و همچنین فراهم کردن بستر صادرات محصولات از اهداف اصلی برای حضور در اتحادیه می باشد که با وحدت و شکل گیری ائتلاف تاد، به امید خدا گامی مستحکم در این راه برداشته خواهد شد.
مدیرعامل گروه سرمایه گذاری پیشگامان  ضمن مهم دانستن حضور حداکثری اعضای اتحادیه در انتخابات تاکید کرد: اطمینان از داشتن یک هیئت مدیره مقتدر و کار بلد حق مسلم اعضای اتحادیه لست؛ اما اعضای اتحادیه برای احقاق این حق خود باید به میدان انتخابات بیایند و از این حق دفاع نمایند.
زاهدی ضمن ابراز خرسندی از آینده اتحادیه گفت: با توجه به سابقه اعضای ائتلاف و همچنین برنامه های راهبردی و عملیاتی که با مطالعه و بررسی دقیق نگارش شده است می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم و برای آن تلاش کنیم.
قوانین سنتی کارآیی لازم را ندارد.
وی تسهیل راه اندازی کسب و کار دیجیتال را از دیگر برنامه های ائتلاف برشمرد و خاطرنشان کرد:  قوانین سنتی کارآیی لازم را در زمان کنونی ندارد و از طرفی دیگر برای رشد اقتصاد و کارآفرینی باید روند راه اندازی کسب و کار دیجیتال را سهل نماییم.
زاهدی با اشاره به عدم وجود شورای حل اختلاف در کسب و کارهای آنلاین اظهار کرد: دنیای دیجیتال قوانین خود را دارد و برای پیاده سازی عدالت در آن باید محل مناسبی وجود داشته باشد که با فضای دیجیتال آشنا باشد. از این رو راه اندازی شورای حل اختلاف کسب و کارهای آنلاین با حمایت و همراهی قوه محترم قضاییه از مهمترین برنامه های ائتلاف می‌باشد.

لازم به ذکر است دومین دوره انتخابات برای انتخاب  7 نفر عضو هیات مدیره و 2 نفر عضو علی البدل و همچنین 2 بازرس اصلی و علی البدل اتحادیه کشوری صنف کسب و کارهای مجازی روز سه شنبه 23 فروردین 1401 همزمان از ساعت  10 تا 14 در تهران و مراکز استان ها برگزار می شود.
مقدمات این انتخابات اردیبهشت 1400 آغاز شده بود که به دلیل کرونا و تغییر دولت با تاخیر برگزار می شود.

برای آشنایی با اعضا و برنامه های ائتلاف تاد سایت  www.tadunion.ir در دسترس قرار دارد.
 


کد مطلب: 68120

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/68120/ائتلاف-تاد-توسعه-اقتصاد-دیجیتال-ایران-تشکیل

ايتنا
  https://www.itna.ir