۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۶

آیفون تاشو زودتر از ۲۰۲۵ عرضه نمی‌شود

ایتنا - ​​​​​​​کاربران منتظرند اپل هم مانند سامسونگ، موتورولا و شرکت‌های سازنده تلفن هوشمند دیگر، مدل تاشو از آیفون را عرضه کند اما به نظر می‌رسد باید چند سال دیگر هم منتظر بمانند.
آیفون تاشو زودتر از ۲۰۲۵ عرضه نمی‌شود

مینگ چی کوئو، تحلیلگری که معمولا منبع موثق اطلاعات اپل بوده است، در پیش بینی خود از عرضه آیفون تاشو در سال ۲۰۲۴ تجدیدنظر کرده و اکنون می‌گوید آیفون تاشو پیش از سال ۲۰۲۵ عرضه نخواهد شد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، اگر چه برای برخی از کاربران ممکن است انتظار طولانی‌تر برای آیفون تاشو مایوس کننده باشد اما این رفتار اپل کاملا منطبق با رویکرد قبلی این شرکت است که منتظر می‌ماند یک فناوری اصلاح و کامل شود تا آن را به محصولات جدیدش اضافه کند.

اظهارات کوئو در واکنش به گزارش‌هایی از احتمال استفاده اپل از نمایشگرهای ال جی برای تولید مک‌بوک تاشو یا آی‌پد بود. این تحلیلگر گفت: اپل پیش از این که بخواهد یک دستگاه بزرگ یا کوچک تاشو بسازد، ساخت نمایشگرهای تاشو در اندازه متوسط را در اولویت قرار می‌دهد.

بر اساس گزارش وب سایت تِک رادار، هیچ تردیدی وجود ندارد که تلفنهای هوشمند تاشو جذابیت زیادی دارند. آنها هر کاری که تلفن‌های هوشمند می‌توانند انجام دهند را انجام می‌دهند اما به کاربران این امکان را می‌دهند که نمایشگری در اندازه یک تبلت داشته باشند که برای تماشای فیلم، انجام بازی و انجام همزمان چند کار بهتر است و در عین حال، پس از این که بسته شد، به حدی کوچک است که در جیب جا می‌شود. سازندگان بیشتری به انقلاب گوشی تاشو خواهند پیوست تا نیروی رشد تازه‌ای پیدا کنند. در حالی که اپل ممکن است تا سال ۲۰۲۵ در این بخش محصولی را عرضه نکند، ممکن است گوگل شرکت بعدی باشد که به این حوزه ورود می‌کند. شایعاتی از عرضه گوشی پیکسل تاشو تا اواخر امسال منتشر شده است.
کد مطلب: 68090
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام