۰
plusresetminus
يکشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۴

قابلیت تبلیغات سه‌بعدی به اینستاگرام و فیس‌بوک می‌آید

ایتنا - شرکت مِتا پلتفرمز با همکاری یک شرکت فناوری تجارت الکترونیکی، اجرای تبلیغات سه بعدی در فیس‌بوک و اینستاگرام را برای برندها راحت‌تر خواهد کرد.
قابلیت تبلیغات سه‌بعدی به اینستاگرام و فیس‌بوک می‌آید

شرکت VNTANA در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد یکپارچگی با VNTANA به برندها اجازه خواهد داد مدلهای سه بعدی محصولاتشان را در این پلتفرم‌های شبکه اجتماعی بارگزاری کرده و به راحتی به تبلیغات تبدیل کنند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، اشلی کرودر، مدیرعامل شرکت VNTANA با اشاره به ایده آینده گرای مجموعه ای از دنیاهای مجازی که می توانند از طریق دستگاه‌های مختلفی مانند هدست قابل دسترس باشند، گفت: این اقدام گامی به جلو برای تبلیغات در متاورس است.

مِتا آینده خود را روی ساخت متاورس بنا نهاده که ممکن است یک دهه زمان ببرد تا عملی شود. در این بین برندها در حوزه مد، زیبایی و مبلمان سرگرم کار تبدیل تبلیغات دو بعدی محصولاتشان به سه بعدی هستند.

بر اساس گزارش رویترز، کاربران فیس‌بوک و اینستاگرام که تبلیغات سه بعدی را در رایانه رومیزی یا گوشی خود مشاهده می کنند می توانند به عنوان مثال با تصویر یک کیف دستی تعامل کنند و آن را برای مشاهده از همه زوایا حرکت دهند.
کد مطلب: 68047
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام