۰
plusresetminus
شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۹

قیمت تور گرجستان به چه عواملی بستگی دارد؟

اگر با بودجه محدودی قصد بازدید از گرجستان را دارید، می‌توانید با اقامت در خوابگاه‌ ها یا مهمان‌خانه ‌هایی با سطح کیفی مناسب و خوردن وعده‌ های غذایی ارزان، نزدیک به 20 یورو برای هر نفر در روز (24 دلار آمریکا) هزینه کنید.
قیمت تور گرجستان به چه عواملی بستگی دارد؟
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



قیمت تور گرجستان، به عواملی چون قیمت بلیط و پرواز، هتل، گردش و تفریحات و ..... بستگی دارد. در ادامه به بررسی این هزینه ها می پردازیم.

هزینه سفر به گرجستان چقدر است؟
به طور متوسط، اگر با بودجه متوسط ​​سفر کنید، می توانید انتظار داشته باشید که هزینه سفر و قیمت تور گرجستان حدود 30 تا 35 یورو برای هر نفر در روز (36 تا 42 دلار آمریکا یا همان تقریبا 1 میلیون تومان) باشد. با این حال، اگر با بودجه محدودی قصد بازدید از گرجستان را دارید، می‌توانید با اقامت در خوابگاه‌ ها یا مهمان‌خانه ‌هایی با سطح کیفی مناسب و خوردن وعده‌ های غذایی ارزان، نزدیک به 20 یورو برای هر نفر در روز (24 دلار آمریکا) هزینه کنید.
 
بهترین تورها، گشت و گذار و سفرهای دریایی تفلیس کدامند؟
بهترین تور گرجستان، گشت و گذار و سفرهای دریایی تفلیس از نظر مسافران عبارتند از:
   - متسختا- جواری گوری- اوپلیستیخه
   - تور پیاده روی تفلیس با تله کابین رایگان، نانوایی سنتی و بازدید از شراب سازی
   - تور یک روزه منطقه شراب کاختی از تفلیس
   - کوه های قفقاز- جین والی، آنانوری، گودائوری، کازبگی (تور گروهی)
که شما می توانید با اخذ یک تور و دانستن قیمت تور گرجستان تمامی این مناطق را در پکیج گردشگری خود قرار دهید.
 
قیمت تور گرجستان و بودجه بندی در سفر
چه به فکر سفر به یک کشور شرقی باشید چه غربی و یا یک سفر به شهر تفلیس، تدوین یک بودجه واقعی سفر به گرجستان بخش مهمی از فرآیند برنامه ریزی سفر است. از سیاست سخاوتمندانه بدون ویزا گرفته تا هزینه کم غذا، گرجستان یک مقصد گردشگری بسیار مقرون به صرفه است. ما به ندرت از کلمه "ارزان" برای توصیف گرجستان استفاده می کنیم. در عوض،همیشه می گوییم ارزش پول خوبی دارد. قیمت ها بر اساس استاندارد های اروپایی (حتی در پایتخت) پایین است، اما در بیشتر موارد، چیزی که در ازای آن دریافت می کنید کیفیت بسیار بالایی دارد. مطمئناً کیفیت بالا در مورد محل اقامت و غذا هم صدق می کند. بودجه شخصی شما برای گرجستان البته به جایی که می روید، سبک سفر و ترجیحات و تفریحات شما بستگی دارد. افرادی که با کوله پشتی سفر می کنند، می‌توانند با ۲۵ دلار در روز زندگی کنند حتی اگر در هتل‌های بوتیک می‌مانید، تا زمانی که در این شهر هستید می توانید از امکانات هتل خود استفاده کنید و وعده های غذایی را در هتل باشید و فقط از ترانسفر خصوصی برای رفت ‌و آمد استفاده کنید. تمامی این موضوعات در قیمت تور گرجستان تاثیر گذار هستند.
 
تست پی سی آر در سفر
در شرایط فعلی شما برای سفر به گرجستان، نیازمند تست پی سی آر هستید. شما این تست ها را هم می توانید با 100 لاری در مراکز مخصوص انجام دهید و هم با پرداخت 150 لاری در منزل می توانید درخواست تست پی سی آر دهید.
 
هزینه ی اینترنت تلفن همراه در گرجستان
قیمت سیم کارت مگتی 2 لاری و بسته دیتا از 5 لاری برای 1 گیگابایت تا 30 لاری برای 20 گیگابایت است. اگر از کاربران پر حجم دیتا هستید، مگتی، 4G نامحدود را به مدت 7 روز تنها با 5 لاری (یا 24 ساعت برای 1 لاری) ارائه می دهد.
 
هزینه اقامت در گرجستان
اکثر شهرهای بزرگ و کوچک در گرجستان حداقل یک هاستل (یا یک مهمانخانه شبیه هاستل) دارند. هاستل در تفلیس به خوبی توسعه یافته است و شما تعداد زیادی هتل بوتیک زیبا با استاندارد بالایی از راحتی و تمیزی پیدا خواهید کرد. فابریکا محبوب ترین هاستل تفلیس است. به طور متوسط، شما می توانید انتظار داشته باشید که بین 10-12 دلار برای یک تخت خوابگاه در تفلیس پرداخت کنید. خوابگاه‌ ها در کوتایسی و باتومی تقریباً یکسان هستند، در حالی که در خارج از شهرهای بزرگ، تخت خوابگاه‌ ها ممکن است حداقل 5 دلار در هر شب قیمت داشته باشند.
 
باتومی گرجستان

هزینه غذا و نوشیدنی در گرجستان
هزینه ی خورد و خوراک در گرجستان به تعداد شما و وعده هایی که غذا یا نوشیدنی میل می کنید بستگی دارد. اما بسیاری از تور های گرجستان وجود دارد که شما می توانید با توجه به دانستن قیمت تور گرجستان، این وعده های غذایی را در هتل ها، رایگان میل کنید.
 
هزینه حمل و نقل در گرجستان و تاثیر آن در قیمت تور گرجستان
اگر به گرجستان سفر می کنید، ما به شدت توصیه می کنیم یک ترانسفر فرودگاهی به محل اقامت خود را از قبل سازماندهی کنید. (یک اتوبوس شهری از فرودگاه تفلیس و یک سرویس ون از فرودگاه کوتایسی وجود دارد، اما ترانسفر خصوصی ترمینال به درب هتل بسیار مقرون به صرفه است.) هزینه ترانسفر از فرودگاه تفلیس به شهر تفلیس یا از فرودگاه کوتایسی به شهر کوتایسی در صورت رزرو از طریق تامارا هلدینگ   فقط 13 دلار است. هنگام رزرو، جزئیات پرواز خود را وارد کنید و راننده آنجا در انتظار فرود پرواز شما خواهد بود.  با انتخاب یک تور مناسب و دانستن قیمت تور گرجستان می توانید بسیاری از هزینه های سفر خود را کاهش داده  سفری به یا ماندنی را تجربه کنید.
 
 
کد مطلب: 68012
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام