۰
plusresetminus
شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۵

فیس‌بوک متهم به تبلیغات دروغین علیه رگولاتوری استرالیا شد

ایتنا - ​​​​​​​رگولاتوری استرالیا شکایتی را بر علیه متا مالک فیس‌بوک تقدیم دادگاه کرده و فیس‌بوک را به نمایش تبلیغات آنلاین دروغین با هدف کلاهبرداری از کاربران متهم کرده است.
فیس‌بوک متهم به تبلیغات دروغین علیه رگولاتوری استرالیا شد

رگولاتوری استرالیا در شکایت خود فیس‌بوک را متهم کرده که تلاش کافی برای جلوگیری از انتشار پیام‌های تبلیغاتی حاوی محتوای دروغین انجام نداده و همین مساله کاربران زیادی را متضرر کرده است.

به گزارش ایتنا از مهر، کمیسیون رقابت و مصرف کنندگان استرالیا اعلام کرده که این تبلیغات عمدتاً مروج سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال یا طرح‌های پول ساز بوده و می‌تواند کاربران فیس‌بوک را گمراه کند تا تصور کنند پیام‌های یادشده مورد تأیید چهره‌های مشهور استرالیایی هستند.

بر اساس بیانیه این کمیسیون شکایتی که در دادگاه فدرال ارائه شده نشان می‌دهد فیس‌بوک به تداوم رفتارها و اظهارات نادرست یا گمراه کننده توسط تبلیغ کنندگان کمک کرده است.

راد سیمز، رئیس این کمیسیون تصریح کرد: متا مسئول تبلیغاتی است که در پلتفرم خود منتشر می‌کند و از پیامدهای آن آگاه است. تبلیغات کلاهبردارانه در فیس‌بوک نمایش داده می‌شود، اما اقدامات کافی برای رسیدگی به این موضوع انجام نشده است.
کد مطلب: 68004
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام