۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۸

نارضایتی کارمندان گوگل به دلیل پاداش کمتر‌ از انتظار

ایتنا - ​​​​​​​در نظرسنجی سالانه از گوگلی‌ها، کارمندان گوگل به کارفرمای خود نمره‌های ضعیفی درباره بسته پاداش در مقایسه با مبلغی که مشاغل مشابه در شرکتهای دیگر دریافت می کنند، دادند.
نارضایتی کارمندان گوگل به دلیل پاداش کمتر‌ از انتظار


در حالی که گوگل آماده می‌شود اکثر کارمندانش را به محل کار برگرداند، این شرکت با نیروی کاری روبروست که به میزان فزاینده درباره مسائل مهمی نظیر پاداش و توانایی تحقق اهداف شغلی ناراضی هستند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، نظرسنجی سالانه از کارمندان گوگل نشان داد که شمار رو به رشدی از کارکنان این شرکت، بسته پرداخت خود را منصفانه یا رقابتی با شرکتهای دیگر نمی‌دانند. آنها همچنین توانایی اجرایی کارفرمای خود را زیر سوال بردند.

این نظرسنجی در ژانویه انجام شد و هفته گذشته برای کارمندان گوگل منتشر شد. سی ان بی سی نتایج این شرکت به طور کلی و نتایج زیرمجموعه‌های گوگل مانند بخش ابری، جست و جو و تبلیغات را مشاهده کرده است. پایین‌ترین نمره در همه بخش‌ها مربوط به بسته پاداش و اجرا بود. بالاترین امتیاز هم به ماموریت و ارزش‌های گوگل داده شد.

ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل در ایمیل کوتاهی به کارمندانش اعلام کرد نتایج این نظرسنجی یکی از مهمترین راه‌ها برای سنجش میزان علاقه افراد برای کار در این شرکت است.

بر اساس گزارش شبکه سی ان بی سی، حفظ کارمندان و رضایت آنها بیش از همیشه برای گوگل و شرکتهای فناوری دیگر اهمیت پیدا کرده است زیرا شمار فزاینده‌ای از افراد در آمریکا در حال ترک شغل خود و جست‌وجوی فرصت‌های جدید هستند. گوگل همچنین قرار است اکثر کارمندانش را به محل کار برگرداند و کارمندانش سه روز در هفته حضور فیزیکی داشته باشند. پس از دو سال دورکاری به دلیل پاندمی، بازگشایی گوگل برای چهارم آوریل برنامه ریزی شده است.
کد مطلب: 67973
برچسب ها: گوگل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام