۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۵

یک سوم رایانه‌ها قابلیت نصب ویندوز ۱۱ را ندارند

ایتنا - ​​​​​​​بررسی‌های مؤسسه ریوربد نشان می‌دهد بیش از یک سوم رایانه‌های شرکت امروزی به علت ضعف‌های سخت افزاری نمی‌توانند ویندوز جدید ۱۱ را اجرا کنند.
یک سوم رایانه‌ها قابلیت نصب ویندوز ۱۱ را ندارند

در شرایطی که قرار است ویندوز ۱۱ جایگزین ویندوز ۱۰ شود تنها دو سوم رایانه‌های محیط‌های کاری در جهان قادر به نصب این سیستم عامل هستند، زیرا بقیه آنها فاقد حداقل الزامات سخت‌افزاری مایکروسافت برای نصب سیستم عامل مذکور هستند.

به گزارش ایتنا از مهر، محققان این شرکت در گزارشی جدید تصریح کرده‌اند ۳۴ درصد از دستگاه‌هایی که در حال حاضر در محیط‌های حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند، به دلیل ضعف‌های سخت افزاری، قادر به اجرای ویندوز ۱۱ نیستند.

در این گزارش آمده است: "در حالی که مزایای ویندوز ۱۱ واضح است، ولی چالش فعلی استفاده گسترده از سیستم عامل مذکور را دشوار خواهد کرد. ۱۲ درصد از دستگاه‌های موجود در ادارات برای نصب ویندوز ۱۱ باید تعویض شوند و ۲۲ درصد از آنها را می‌توان برای برآورده کردن الزامات نصب این ویندوز ارتقا داد.

برای نصب ویندوز ۱۱، یک رایانه شخصی به حداقل ۴ گیگابایت حافظه و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی نیاز دارد، بوت امن UEFI باید فعال باشد، کارت گرافیک باید داری دایرکت ایکس ۱۲ یا جدیدتر بوده و با درایور WDDM ۲.۰ سازگار باشد.
کد مطلب: 67966
برچسب ها: سیستم عامل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام