۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۳۸

افزوده شدن قابلیت‌های جدید در به‌روزرسانی اپ Messages گوگل

ایتنا - تازه‌ترین به‌روزرسانی گوگل برای اپ Google Messages برای اندروید علاوه بر اینکه بالاخره دربرگیرنده پشتیبانی از واکنش‌های iOS شده است ویژگی‌های جدید متعدد دیگری را نیز برای بهبود ارتباطات بین کاربران اندروید و iOS و برخی بهبودها برای کیفیت زندگی به همراه آورده است.
افزوده شدن قابلیت‌های جدید در  به‌روزرسانی اپ Messages گوگل
تازه‌ترین به‌روزرسانی گوگل برای اپ Google Messages برای اندروید علاوه بر اینکه بالاخره دربرگیرنده پشتیبانی از واکنش‌های iOS شده است ویژگی‌های جدید متعدد دیگری را نیز برای بهبود ارتباطات بین کاربران اندروید و iOS و برخی بهبودها برای کیفیت زندگی به همراه آورده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از زد‌دی‌نت، مهمترین ویژگی این آپدیت جدید احتمالاً افزوده شدن پشتیبانی برای واکنش‌های iOS به نسخه عمومی کامل این اپ است. پس از آنکه این قابلیت تطابق‌دهندگی به مدت بیش از یک ماه در وضعیت بتا بود، دربرگیرنده واکنش‌های iOS نیز خواهد بود که قبلاً در دستگاه‌های اندرویدی به متن ساده تبدیل می‌شدند و اکنون به ایموجی‌های بومی تبدیل خواهند شد که نزدیکترین رابطه مفهومی را با حس واکنشی مورد نظر دارند.
 
به این، قابلیت‌های مضاعفی با هدف روانترسازی گفتگوهای اندروید به iOS افزوده شده‌است. گوگل همچنین امکان پشتیبانی از اشتراک‌گذاری لینک‌های Google Photos در Messages برای ارسال عکس‌ها و ویدئوهای کیفیت‌بالا برای کاربران غیر [پروتکل] RCS در iOS را افزوده است. به طور مشابه، لینک‌های یوتیوب ارسال شده از دستگاه اندرویدی به یک آیفون اکنون پیشنمایش‌هایی را برای گیرنده فراهم خواهند آورد.
 
گوگل و دیگران در صنعت دستگاه‌های موبایل مدتها بود از بیمیلی اپل برای استفاده از پروتکل RCS (که امکان استفاده از قابلیت‌های پیامرسانی غنی بین دستگاه‌ها را فراهم می‌آورد) انتقاد می‌کردند. ولی بهبودهای کوچکی مانند اینها قاعدتاً خواهد توانست سیستم‌های پیامرسانی واگرای استفاده شده توسط اندروید و iOS را در میان‌مدت به هم نزدیکتر کند.
 

سوای افزودنی‌های iOSمحور، گوگل چندین جنبه Messages را برای آسانتر کردن کار کاربرانش ارتقا داده است. این آپدیت‌ها شامل این موارد می‌شوند: حذف اتوماتیک پیام‌های پسورد یکباره [مربوط به ربات‌های تلگرامی] پس از 24 ساعت، گزینه‌ای برای دسته‌بندی صندوق پستی (اینباکس) به پیام‌های شخصی و بیزینسی؛ اشاره ملایم (gentle nudge) اتوماتیک برای یادآوری پیام‌هایی که به آنها پاسخ نداده‌اید؛ و یادآورهای روز تولد برای تمام تماس‌هایتان به کمک اطلاعات تاریخ تولد.
کد مطلب: 67930
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام