کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ر

اینترنت پر سرعت تهران؛ کدام شرکت در تهران را انتخاب کنیم؟

14 اسفند 1400 ساعت 14:27

شرکت ماهان نت با ارائه خدمات اینترنت پر سرعت تهران با کیفیت بالا، توانسته اعتماد بسیاری از کاربران را جلب کند. اینترنت td lte برای مشترکان خانگی و اینترنت پوینت تو پوینت برای مشترکان سازمانی از باکیفیت‌ترین و بهترین سرویس‌های اینترنتی ماهان نت است.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



در حال حاضر، حدود 4.66 میلیارد نفر در سراسر جهان از سرویس اینترنت استفاده می‎‌کنند؛ یعنی حدود 59.5 درصد مردم دنیا به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند. امروزه سرویس‌های اینترنتی زیادی در سراسر جهان، متناسب با ویژگی‌های خود و شرایط مکانی کاربران، امکانات متنوعی را برای آن‌ها فراهم می‌کنند.
سرویس‌های اینترنتی پرسرعت انواع ثابت، نقطه به نقطه و همراه را شامل می‌شوند. برای آنکه بتوانیم بهترین شرکت ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی را بشناسیم، دانستن چند نکته اصلی حیاتی است. اگر شما هم جزو کاربران اینترنت در پایتخت هستید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.
در این مقاله قصد بررسی انواع سرویس‌های اینترنت پر سرعت تهران و بهترین شرکت‌های ارائه‌دهنده آن‌ها را داریم.
 

شناسایی انواع سرویس اینترنت پرسرعت تهران


امروزه اینترنت را می‌توان عضو جدایی‌ناپذیر از زندگی مردم دانست. بسیاری از امور روزمره و حتی کسب‌وکارها بر بستر اینترنت پرسرعت انجام می‌شوند. اگر ساکن پایتخت هستید، شناسایی انواع سرویس اینترنت پرسرعت تهران یکی از عوامل تاثیرگذار در سرعت پیشبرد امور اداری و شخصی شما خواهد بود.
خریداران بهتر است قبل از تهیه سرویس اینترنت از انواع و ویژگی‌های هرکدام آگاه شوند تا خریدی مطمئن داشته باشند.
از میان ده‌ها گزینه موجود در بازار، کدام سرویس اینترنتی را انتخاب کنیم؟ در ادامه به بررسی انواع سرویس اینترنت می‌پردازیم.
 

سرویس‌های همراه، انتخابی مطمئن برای اینترنت پر سرعت تهران


خدمات سرویس‌های ارتباط همراه با نام TD-LTE برروی انواع موبایل و دستگاه‌هایی با قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارت مانند تبلت قابل استفاده است. خرید TD-LTE یک انتخاب بی‌نظیر برای رفع نیازهای روزمره کاربران ایران در تهران و نقاط دیگر کشور است.
اینترنت همراه در انواع 2G, 3G, 4G, 5G در کشور ما قابل دسترسی است. این سرویس در همه نقاط تحت پوشش اپراتور قابل استفاده است. اما گاهی اوقات به دلیل دوری از شبکه پوشش شهری اپراتور، سرعت آن ثبات ندارد و امکان پایین‌آمدن کیفیت سرویس در برخی نقاط بسیار بالا است.
این درحالی است که سرعت سرویس ارتباط همراه در سطح آزمایشگاهی، معادل 100 مگابیت بر ثانیه و در سطح عملیاتی معادل 15 مگابیت بر ثانیه است و سرعت کافی برای نیاز روزمره کاربران ایجاد می‌کند.
 

سرویس ثابت، اولین ارتباط اینترنت پرسرعت تهران


سرویس ثابت نوع دیگری از تکنولوژی اینترنت است که از ارتباط سیمی بهره می‌برد. سرویس‌های ثابت سیمی مانند ADSL محدود به یک موقعیت مکانی خاص هستند.
حداکثر سرعت شرکت‌های ارائه‌دهنده این سرویس در اینترنت پر سرعت تهران معادل 16 مگابیت بر ثانیه است. با این حال اگر به‌دنبال سرویسی با تعرفه پایین ترافیک و هزینه نصب و نگهداری معقول می‌گردید، در انتخاب سرویس‌های ثابت سیمی شک نکنید.
 
سرویس‌های ثابت بی‌سیم، پرطرفدار در اینترنت پرسرعت تهران
 

سرویس‌های ثابت بی‌سیم، پرطرفدار در اینترنت پرسرعت تهران


سرویس‌های ثابت بی‌سیم یک پله پیشرفته‌تر از انواع سیمی آن هستند.
 با وجود محدودیت‌های مکانی در سرویس اینترنت ثابت بی‌سیم، این تکنولوژی یک تفاوت اساسی با نمونه پیشین دارد؛ TD-LTE و ADSL، قابلیت اتصال بدون کابل را به کاربران ارائه می‌دهند و چند دستگاه می‌توانند به صورت هم زمان به دستگاه روتر این سرویس‌ها متصل شوند.
حداکثر سرعت سرویس ثابت اینترنت پر سرعت تهران در سطح آزمایشگاهی معادل 110 مگابیت بر ثانیه و در سطح عملیاتی معادل 40 مگابیت بر ثانیه است. به دلیل فاصله میان دستگاه دریافت کننده اینترنت تا مودم، هزینه بالاتری از کاربر برای حفظ کیفیت دریافت می‌شود.
 

مزایا و معایب انواع روش‌های اتصال به اینترنت پرسرعت تهران


تا به اینجا درباره انواع سرویس‌های اینترنت مطالعه کردیم. در یک نگاه کلی متوجه می‌شویم برای تجربه اینترنت پرسرعت بدون وجود محدودیت مکانی، بهترین گزینه اینترنت TD-LTE است.
اما در صورتی‌که محدودیت مکانی و سرعت بسیار بالا برای شما اهمیتی ندارد و سرویس انتخابی خود را برای استفاده در شرکت یا منزل می‌خواهید، سرویس‌های ثابت adsl کاربرد بیشتری برای شما خواهند داشت. البته انتخاب هرکدام از روش‌های مذکور دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به آن‌ها بیشتر می‌پردازیم.
 

اتصال اینترنت ثابت باسیم؛ چرا نخریم؟


اینترنت ثابت باسیم توسط یک کابل ارائه می‌شود که مستلزم آن بهره‌گیری از یک خط تلفن ثابت و فعال است. بسیاری از افرادی که از فیبر نوری در ساختار اینترنت خود بهره نمی‌برند، استفاده از کابل را ترجیح می‌دهند. مزایا و معایب استفاده از اینترنت باسیم به شرح زیر است:
   - چند کامپیوتر می‌توانند به‌صورت اتصال اشتراکی از آن استفاده کنند.
   - برای استفاده از آن باید از مودم باکیفیت استفاده کنیم.
   - در صورت دانلود زیاد نیاز به یک دستگاه تقویت‌کننده خواهیم داشت.
   - در عین پهنای باند وسیع، امکان ایجاد تأخیر نیز زیاد است.
   - سرعت پهنای باند با همسایگان به اشتراک گذاشته می‌شود.

باتوجه به معایب و مزایای اینترنت ثابت باسیم، می‌توان نتیجه گرفت استفاده از این سرویس در منازل و شرکت‌هایی با اینترنت اشتراکی میان چند سیستم بهترین راهکار خواهد بود.

 
اتصال اینترنت بی سیم ثابت
 

اتصال اینترنت ثابت بی‌سیم


سرویس اینترنت ثابت بی‌سیم همانند نوع قبلی به مکانی خاص محدود می‌شود. تفاوت این سرویس در قابلیت اتصال به چند دستگاه‌ همچون موبایل و لپ‌تاپ است. مزایا و معایب این سرویس به شرح زیر است:
   - اتصال آسان به دستگاه‌های مختلف
   - قیمت ارزان با توجه به امکانات متنوع
   - سرعت آن به نسبت اتصال باسیم بیشتر است.
   - انتخاب مناسبی برای گیمرها است زیرا تأخیر کمتری نسبت به کابل دارد.

سرویس ثابت بی‌سیم از طریق مودم‌هایی با یک آنتن یا بیشتر ارائه می‌شود که این موضوع تأثیر مستقیمی بر برد اتصال آن دارد. یکی از امکاناتی که مودم‌های بی‌سیم دارند، قابلیت اتصال کابل به مودم و کامپیوتر به‌صورت مستقیم است.
 

اتصال اینترنت همراه؛ در هر حال متصل باشید


با گسترش استفاده مردم از گجت‌های هوشمند، بهره‌گیری از وسایلی که از اینترنت پشتیبانی می‌کنند بیش از پیش احساس می‌شود. به همین دلیل سیم‌کارت‌ها به سرویس اینترنت مجهز شدند تا دسترسی به این بستر مجازی را برای همه مردم فراهم کنند. در ادامه درباره مزایا و معایب اتصال اینترنت همراه نکاتی بیشتری می‌خوانیم.
   - در هر نقطه‌ای امکان اتصال به اینترنت وجود دارد.
   - برخی اپراتورها تا سرعت 80 مگابیت بر ثانیه پهنای باند ارائه می‌دهند.
   - در محدوده‌هایی دور از آنتن اپراتور، سرعت با کاهش روبرو می‌شود.
   - با توجه به شرایط مکانی و وجود پارازیت، امکان افت سرعت یا قطع دسترسی به فضای وب وجود دارد.

استفاده از اینترنت TD-LTE با توجه به نیاز کاربران بسیار رایج است. استفاده از این سرویس برای افرادی که در محیط‌های بیرون منزل یا محل‌کار به اینترنت نیاز دارند، انتخابی بدون نقص است.
 

ماهان نت ارائه‌دهنده انواع خدمات اینترنت پرسرعت تهران


با گسترش استفاده از تکنولوژی و گره‌خوردن اکثر امور روزمره به اینترنت، شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ سرویس‌های اینترنتی با ارائه خدمات متنوع سعی در جذب سهم مناسب از بازار داشتند.
شرکت ماهان نت با ارائه خدمات اینترنت پر سرعت تهران با کیفیت بالا، توانسته اعتماد بسیاری از کاربران را جلب کند. اینترنت td lte برای مشترکان خانگی و اینترنت پوینت تو پوینت برای مشترکان سازمانی از باکیفیت‌ترین و بهترین سرویس‌های اینترنتی ماهان نت است.
خریداران می‌توانند قبل از تهیه سرویس مورد نظرشان به سایت ماهان نت به آدرس Mahannet.ir مراجعه کرده یا با شماره 1514 تماس حاصل کنند. کارشناسان مجموعه آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره به متقاضیان محترم درباره انواع سرویس‌های اینترنتی هستند.

 


کد مطلب: 67859

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/67859/اینترنت-پر-سرعت-تهران-کدام-شرکت-انتخاب-کنیم

ايتنا
  https://www.itna.ir