کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معرفی دفترکار هوشمند هوآوی در MWC بارسلونا

14 اسفند 1400 ساعت 11:52

اکنون اکوسیستم سوپردیوایس می‌تواند تمامی اجزای یک دفترکار هوشمند را به صورت بی‌سیم به یکدیگر متصل کند، از لپ‌تاپ و All-in-One و گوشی هوشمند گرفته تا مانیتور و پرینتر و ابزارهای صوتی.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



هر ساله نمایشگاه معتبر MWC در شهر بارسلونا اسپانیا برگزار می‌شود و بزرگ‌ترین شرکت‌های کامپیوتری دنیا به معرفی و عرضه جدیدترین تکنولوژی‌ها و محصولات‌شان می‌پردازند. با وجود شرایط پاندمی کرونا، این نمایشگاه در سال 2020 به کلی کنسل شد و در سال 2021 هم با شرایط خاص و متفاوتی برگزار شد. اما دوباره امسال این نمایشگاه به شرایط قبل خود برگشت و شرکت هوآوی هم یکی از شرکت‌کنندگان فعال در این نمایشگاه بود. طبق رسم همیشه، این شرکت در روز قبل از شروع نمایشگاه یعنی 27 فوریه (8ام اسفندماه) که به روز صفر نمایشگاه معروف است، رویدادی را برگزار و به معرفی جدیدترین محصولات خود و صحبت درباره قابلیت محیط کار هوشمند پرداخت.

 


دفترکار واقعا هوشمند هوآوی
هوآوی این رویداد را با موضوع اصلی Smart Office و تمرکز روی عواملی که یک دفترکار هوشمند را تشکیل می‌دهند برگزار کرد. در شروع این برنامه درباره فلسفه AI Life یا همان زندگی هوشمند صحبت شد و هوآوی این موضوع را در پنج زمینه مختلف سلامت و تندرستی، سفر آسان، سرگرمی، خانه هوشمند و دفترکار هوشمند مطرح کرد. البته تاکید این رویداد کاملا درباره دفترکار هوشمند بود که حول دو موضوع “خلق بدون محدودیت” و “ارتباط بدون وقفه” است. هوآوی با ترکیب اتصال بین ابزارها و یکپارچه سازی اکوسیستم به این امکان دست پیدا کرده است. مسیری که از سال 2018 آغاز شده و در آن سال با معرفی امکان OneHop اتصال گوشی موبایل هوآوی به لپ‌تاپ هوآوی را به راحتی امکان‌پذیر کرده بود.
در نسل بعدی در سال 2020 امکان Multi-Screen معرفی شد که مخصوص اتصال بی‌سیم گوشی موبایل با لپ‌تاپ و تبلت بود. این اتصال در سال 2021 به تکامل رسید و در قالب سوپر دیوایس، یک اکوسیستم را به کاربر معرفی کرد. اکنون اکوسیستم سوپردیوایس می‌تواند تمامی اجزای یک دفترکار هوشمند را به صورت بی‌سیم به یکدیگر متصل کند، از لپ‌تاپ و All-in-One و گوشی هوشمند گرفته تا مانیتور و پرینتر و ابزارهای صوتی. تمامی این محصولات بر پایه سیستم عامل هارمونی هوآوی و نرم‌افزارهای اختصاصی آن به یکدیگر متصل خواهند شد.
در حال حاضر 5.4 میلیون برنامه نویس در دنیا در حال ساخت نرم افزار در اکوسیستم HSM هستند و بیش از 187 هزار برنامه در فروشگاه AppGallery هوآوی قرار گرفته است. همچنین بیش از 580 میلیون کاربر در سراسر دنیا تا کنون از این فروشگاه استفاده کرده‌اند.

هوآوی در ادامه به معرفی چند محصول جدید پرداخت. یکی از این محصولات سری جدید لپ‌تاپ ‌MateBook X Pro با قابلیت‌های جذابی از جمله صفحه نمایش 3K لمسی با لبه‌های بسیار باریک، بدنه تمام فلزی، سخت‌افزار قدرتمند و به روز، سیستم خنک کننده بسیار کارآمد و امکان پشتیبانی از ویژگی سوپردیوایس بود. همچنین هوآوی محصول جدیدی از سری MateBook E را معرفی کرد که چیزی مابین لپ‌تاپ و تبلت است. به ترتیبی که صفحه نمایش آن از کیبورد جدا شده و می‌توان مانند یک تبلت با قابلیت پشتیبانی از قلم نوری هوآوی از آن استفاده کرد. نکته قابل توجه اینجاست که شما یک لپ‌تاپ با صفحه‌نمایش لمسی OLED و در عین حال یک تبلت با سیستم عامل ویندوز در دست خواهید داشت، که هر دوی این موارد در بین محصولات تمام شرکت‌ها بسیار کمیاب هستند.

از دیگر ابزارهای بسیار کارآمد در دفاتر کار سیستم‌های یکپارچه All-in-One هستند و هوآوی هم در راستای دستیابی به یک دفترکار کامل، MateStation X را معرفی کرد. این محصول ترکیبی از مانیتور باکیفیت و بسیار باریک MateView با سخت‌افزارهای قدرتمندی نظیر پردازنده مرکزی AMD Ryzen، 16 گیگابایت رم، یک ترابایت SSD و چیپ شبکه Wi-Fi 6 است. صفحه نمایش 28.2 اینچی این محصول از نوع لمسی است و وضوح تصویر 4K+ با نسبت تصویر 3:2 و شدت نور 500 نیت دارد. این کامپیوتر یکپارچه قابلیت اتصال بی‌سیم از طریق سوپردیوایس به دیگر محصولات هوآوی را دارد.

 


 همچنین هوآوی در این رویداد اولین کتابخوان دیجیتالی خود را تحت عنوان MatePad Paper معرفی کرد. این تبلت کتابخوان از تکنولوژی جوهر الکترونیکی یا E-Ink بهره می‌برد و همزمان عملکرد کتاب دیجیتال و کاغذ یادداشت دیجیتال را دارد و از قلم نوری هوآوی پشتیبانی می‌کند. این کتابخوان صفحه 10.3 اینچی دارد و علاوه بر نمایش متون، امکان پخش تصاویر و ویدیو به صورت سیاه و سفید را دارد. با هر بار شارژ کاکل باتری، می‌توان تا حدود چهار هفته از آن استفاده کرد و ساعت‌ها با آن کتاب خواند.

 


هوآوی در این رویداد اولین پرینتر لیزری خود با نام PixLab X1 را هم معرفی کرد. این پرینتر در اکوسیستم سوپردیوایس هوآوی قابلیت اتصال بسیار سریع و بی‌سیم به تمام محصولات این شرکت را دارد و هیچگونه دردسری برای نصب و راه‌اندازی ندارد. تونر این پرینتر طراحی کشویی دارد و به ساده‌ترین شکل ممکن قابل تعویض است. همچنین این محصول توانایی پرینت با کیفیت 1200 dpi و سرعت تا 28 صفحه در دقیقه به همراه اسکن و کپی را دارد.
در نهایت هم اسپیکر قابل حمل Sound Joy معرفی شد که با همکاری کمپانی Devialet طراحی و تولید شده است. هوآوی در این محصول از یک بلندگوی 20 وات Full-range و یک تیوتر 10 وات استفاده کرده است که صدایی شفاف و قدرتمند را ارائه می‌دهد.
 


تمامی محصولات معرفی شده امکان اتصال بی‌سیم به یکدیگر در قالب اکوسیستم سوپر دیوایس هوآوی را دارند و با استفاده از این مجموعه می‌توان یک دفترکار کاملا هوشمند را داشته باشید.
 
برای آشنایی بیشتر با محصولات هوآوی می‌توانید به این لینک مراجعه فرمایید.


 


کد مطلب: 67853

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/67853/معرفی-دفترکار-هوشمند-هوآوی-mwc-بارسلونا

ايتنا
  https://www.itna.ir