۱
plusresetminus
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۵

احتمال عرضه نسخه تاشوی آیفون در سال 2025 قوت گرفت

ایتنا- شایعه‌های جدید حاکی از آن هستند که کمپانی آپل قصد دارد تا نسخه تاشوی سری همراه‌های هوشمند آیفون را در سال 2025 میلادی به بازار روانه کند.
احتمال عرضه نسخه تاشوی آیفون در سال 2025 قوت گرفت
شایعه‌های جدید حاکی از آن هستند که کمپانی آپل قصد دارد تا نسخه تاشوی سری همراه‌های هوشمند آیفون را در سال 2025 میلادی به بازار روانه کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، همراه‌های هوشمند تاشوی اندرویدی در سال‌های اخیر وارد بازار همراه‌های هوشمند شده اند. در این میان سامسونگ نیز با عرضه دو محصول گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 خوش درخشیده است و کمپانی‌های دیگری نظیر موتورولا و گوگل نیز به این عرصه وارد شده یا در اینده‌ای نزدیک وارد خواهند شد.
 
با این حال کمپانی اپل اندکی از این قافله عقب مانده است و به ترند همراه‌های هوشمند تاشو نپیوسته است. البته پیش از این شایعاتی درباره عرضه ایفون تاشو به نام آیفون فلیپ به گوش رسیده بود اما اخبار جدیدتر حاکی از آن هستند که این همراه هوشمند احتمالا تا سال 2025 به بازار عرضه نخواهد شد.
 
 
 
تاریخچه عرضه همراه هوشمند تاشو توسط اپل بسیار طولانی است. پیش از این در سال 2017 میلادی پیش بینی شده بود که یک آیفون تاشو در سال 2020 میلادی به بازار عرضه می‌شود و همان طور که می‌دانیم این اتفاق به وقوع نپیوست. تحلیلگرتن و افشاگران از آن زمان تا کنون تاریخ‌های متعددی را برای عرضه نسخه تاشوی آیفون گمانه زنی کرده اند اما صحت هیچ کدام تا به امروز تایید را رد نشده است.
 
البته آنچه واضح است این است که اپل به بازار همراه‌های هوشمند تاشو نظر دارد و در همین راستا از چند سال قبل پتنت هایی را برای مکانیزم‌های مختلف تا شدن به ثبت رسانده است اما تاریخ عرضه چنین محصولی را مشخص نکرده است. سوالی که در اینجا مطرح می‌شود آن است که ایا هر کدام از این پتنت‌ها به بازار عرضه خواهند شد و اگر این طور است چه زمانی این اتفاق می‌افتد؟
 
جدیدترین شایعات عرضه شده از سوی تحلیلگری به نام راس یانگ حاکی از آن است که نسخه از آیفون تاشو در سال 2025 میلادی به بازار عرضه خواهد شد. پیش از این شایعات سال 2021 را به تاریخ احتمالی عرضه این محصول خوانده بودند اما این سال هم بدون عرضه این گجت طی شد.
 
مینگ چی کو به عنوان تحلیل گر اپل در گزارش مارس 2021 خود مدعی شده است که بهترین زمان عرضه آیفون تاشو در سال 2023 است. بنابر گفته‌های کو اپل پیش از عرضه چنین دستگاهی به بازار می‌بایست فناوری و تولید انبوه آن را مورد بررسی قرار بدهد و به همین دلیل هنوز هم باید چند سالی را چشم انتظار این گجت جدید باشیم.
کد مطلب: 67847
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام