۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۹

ویدئوهای اینستاگرام مجهز به زیرنویس اتوماتیک می‌شوند

ایتنا – سرانجام یک قابلیت بسیار مورد انتظار به شبکه اجتماعی اینستاگرام افزوده شده است و کاربران این شبکه اجتماعی خواهند توانست تا زا امکان استفاده از زیرنویس استفاده کنند.
ویدئوهای اینستاگرام مجهز به زیرنویس اتوماتیک می‌شوند
سرانجام  یک قابلیت بسیار مورد انتظار به شبکه اجتماعی اینستاگرام افزوده شده است و کاربران این شبکه اجتماعی خواهند توانست تا از امکان استفاده از زیرنویس استفاده کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  Engadget، اینستاگرام رقابت بسیار سنگینی را از سوی شبکه اجتماعی تیک تاک حس می‌کند و به همین دلیل نیز به دنبال ارائه خدماتی بیشتر برای کاربران خود است تا بتواند آن‌ها را در این رقابت راضی نگاه دارد.
 
در این میان تیک تاک از آوریل سال گذشته میلادی قابلیت افزودن زیر نویس به فیدهای ویدیویی را به کاربران خود ارائه کرده بود و اینستاگرام نیز سرانجام به سراغ ارائه این قابلیت به کاربرانش رفته است.
 
این زیرنویس‌ها به صورت خودکار بر روی ویدیوها اعمال خواهند شد و در ابتدای کار تنها با قابیت انتخاب زبان در دتسرس کاربران خواهد بود. این امر به این معنی است که تمامی زبان‌های ارائه شده از این قابلیت پشتیبانی نخواهند کرد.
 
 
 
البته اینستاگرام اعلام کرده است که این ویژگی در ابتدای کار خود قرار دارد و برنامه توسعه گسترده‌ای برای  آن در نظر گرفته شده است. به این ترتیب پیش بینی می‌شود که در آینده، زیرنویس خودکار برای تمامی زبان‌های ممکن در دسترس قرار خواهد داشت.
 
 برای ایجاد این زیرنویس‌ها از یک هوش مصنوعی استفاده خواهد شد که مسلما با ساختار یادگیری و اصلاح در طول زمان بهتر خواهد شد و نمی‌توان در ابتدای کار انتظار عملکرد کامل از آن را داشت.
 
این امر علاوه بر خدماتی به مشتریان فعلی موجب می‌شود که کاربران ناشنوا نیز بتوانند از این شبکه اجتماعی استفاده کنند. تحلیلگران این شبکه اجتماعی نیز کشف کرده بودند که بسیاری از کاربران اصلا صدای ویدیوهای خود را فعال نمی‌کنند و این ویژگی برای این دست افراد نیز مفید خواهد بود.
کد مطلب: 67838
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام