۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۳۶

آموزش:‌ 4 روش برای انتقال دیتا و تنظیمات از آیفون‌های قدیمی به مدل‌های جدید

اپل چندین گزینه برای انتقال دیتا از آیفون به آیفون دارد، از جمله اینکه می‌توانید همه چیز را از گوشی فعلیتان به یک آیفون 13 انتقال دهید، حتی اگر کاربر یک دستگاه اندرویدی بوده‌اید.
آموزش: چگونه اطلاعات آیفون قدیمی را به آیفون جدید منتقل کنیم؟
اپل چندین گزینه برای انتقال دیتا از آیفون به آیفون دارد، از جمله اینکه می‌توانید همه چیز را از گوشی فعلیتان به یک آیفون 13 انتقال دهید، حتی اگر کاربر یک دستگاه اندرویدی بوده‌اید.  
 
در این مطلب ایتنا به نقل از سی‌نت چند روش برای بازیابی گوشی‌تان از یک بکاپ اخیر از آیفون فعلیتان ذکر شده است.
 
1. یک بک‌اپ اخیر آیکلود را بر روی آیفون جدیدتان بازیابی کنید
ساده‌ترین و سریعترین روش برای راه‌اندازی آیفون جدیدتان بازیابی از یک بکاپ آیکلود اخیر است. کافیست فرایند ستاپ اولیه را طی کنید، روی گزینه Restore from iCloud Backup بزنید، وارد اپل آیدی خودتان شوید و سپس جدیدترین بکاپ از آیفون قدیمیتان را انتخاب کنید.
گوشی جدید بازیابی تنظیمات و ترجیحات‌تان را انجام خواهد داد و پس از حدود 15 دقیقه که دانلود کردن اپ‌های نصب شده‌تان را انجام داد قادر خواهید بود تا استفاده از آن را شروع کنید.
 
2. از روش انتقال مستقیم اپل استفاده کنید
در طی فرایند ستاپ از شما پرسیده خواهد شد که آیا می‌خواهید مستقیماٌ اپ‌ها و اطلاعات را از آیفون قدیمیتان به آیفون جدید انتقال دهید. برای استفاده از این ابزار کافیست از شارژ کافی باتری و متصل بودن به شبکه وایفای و برخورداری از زمان کافی برای اتمام این فرایند اطمینان حاصل کنید. این فرایند ممکن است بیش از 1 ساعت طول بکشد. هر چه دیتای بیشتری داشته باشید این فرایند هم طولانی‌تر خواهد شد.
 

3. استفاده از یک مک یا کامپیوتر شخصی برای انتقال دیتا به یک آیفون
یک روش پرطرفدار دیگر بازیابی از یک بکاپ رمزنگاری‌شده با استفاده از یک مک یا کامپیوتر شخصی است. این فرایند نه تنها همه اپ‌ها، تنظیمات و ترجیحات شما را انتقال می‌دهد، بلکه همچنین باعث می‌شود نیازی به طی نمودن فرایند ورود (sign in) در اپ‌های متعددی که در گوشیتان دارید نداشته باشید.
 
برای ایجاد یک بکاپ رمزنگاری‌شده بر روی کامپیوتر شخصی‌تان باید از آی‌تیونز برای ایجاد بکاپ استفاده کنید (در کامپیوترهای مک باید از Finder استفاده کنید). دقت کنید که باید باکس Encrypt backup تیک خورده باشد و یک پسورد هم برای آن قرار دهید.
 
حالا فایندر یا آیتیونز را باز کنید، گوشیتان را به کامپیوترتان متصل کنید. وقتی گزینه Trust به شما نمایش داده شد آن را تایید کنید و این فرایند را با انتخاب بکاپ ایجادشده تا انتها ادامه دهید. در ابتدا نیز پسوردی که ایجاد کرده بودید را وارد می‌کنید.  
به این ترتیب گوشی جدیدتان هم دقیقا مثل گوشی قدیمیتان تنظیم خواهد شد.
 
4. انتقال دیتا از یک دستگاه اندرویدی به آیفون
یکی از معدود اپ‌های لیست شده در اپ استور گوگل برای این منظور Move to iOS است. این اپ رایگان برای شما امکان اتصال گوشی اندرویدیتان به یک آیفون جدید و انتقال مهمترین اطلاعات به آن را فراهم می‌آورد.
 
کد مطلب: 67834
نام شما
آدرس ايميل شما


پویا
feedback
Iran, Islamic Republic of
من تو قرعه کشی گوشی اپل رایگان میخواستم
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام