۲
۱
plusresetminus
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۷

ارجاع طرح ممنوعیت تولید محتوا در یوتیوب و توییتر به کمیسیون حقوقی

ایتنا - ​​​​​​​سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که هیچ طرحی در دستور کار صحن علنی درباره ممنوعیت تولید محتوا در توییتر و یوتیوب وجود ندارد و این موضوع طرح پیشنهادی برخی از نمایندگان بوده که هنوز در کمیسیون مربوطه هم بررسی نشده است.
ارجاع طرح ممنوعیت تولید محتوا در یوتیوب و توییتر به کمیسیون حقوقی

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که هیچ طرحی در دستور کار صحن علنی درباره ممنوعیت تولید محتوا در توییتر و یوتیوب وجود ندارد و این موضوع طرح پیشنهادی برخی از نمایندگان بوده که هنوز در کمیسیون مربوطه هم بررسی نشده است.

به گزارش ایتنا از  ایسنا، سید نظام موسوی درباره اینکه آیا مجلس طرحی برای ممنوعیت تولید محتوا در توییتر و یوتیوب در دستور کار دارد؟ گفت: چنین موضوعی در دستور کار صحن مجلس شورای اسلامی قرار ندارد. البته ممکن است تعدادی از نمایندگان، طرح های مختلفی را تهیه کرده و به کمیسیون های تخصصی ارائه دهند اما این به معنای بررسی و یا تصویب در مجلس نیست.

وی توضیح داد: موارد مطرح شده درباره این طرح مربوط به طرح پیشنهادی تعدادی از نمایندگان است که برای بررسی به کمیسیون حقوقی ارجاع شده منتها هنوز در این کمیسیون هم مورد بررسی قرار نگرفته است؛ رسانه ها پیش از انتشار مطالبی راجع به طرح هایی که در مجلس بررسی می شود، از صحت و سقم آن مطمئن شده و از هیات رییسه مجلس سوال کنند تا اطلاعات نادرست به افکار عمومی ارایه نشود.
کد مطلب: 67820
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
«هیچ طرحی در دستور کار صحن علنی درباره ممنوعیت تولید محتوا در توییتر و یوتیوب وجود ندارد و این موضوع طرح پیشنهادی برخی از نمایندگان بوده که هنوز در کمیسیون مربوطه هم بررسی نشده است.»
انگاری این برادران بزرگوار که به قولی« برخی» هستند و ظاهرا در اقلیت هم هستند ، خواسته یا ناخواسته ، دانسته یا نادانسته ، الگوهای برخی سیستم های شرقی را که هیچگونه تشابهی با ایدئولوزی و نظام ما ندارند را مد نظر دارند! برادران بزرگوار شاید متوجه نیستند که جهان بینی این دیار همانا بر محور یکتاپرستی و اعتقادات مذهبی ست ، و این تفاوت بسیار با برخی دیدگاه ها دارد ، و از سویی شاید خالی از لطف نباشد شعار مردمی سال های انقلاب را بیاد داشته باشیم ، خطوط جهان بینی مردم با شفافیت و صراحت کامل بیان شده ، و در نظر داشته باشیم هر دیار و هر ملتی فرهنگ ، آداب ، رسوم و اعتقادات خودش را دارد ، تاریخ این دیار حکایت از یکتاپرستی با پیشینه بیش از هفت هزار سال دارد ، و این فرهنگ غنی ، پایدار و ریشه دار نه تابع و نه مغلوب ، جهان بینی های هفتاد ساله نخواهد شد ، مقوله ارتباطات در طول تاریخ این دیار عامل مهم و اصلی بقا و رشد و شکوفایی تمدن و مدنیت امروز ماست ، و ای کاش بجای تلاش از پیاده سازی این الگوهای نوظهور که به نوعی خواهان محدود سازی فرهنگ های غنی هستند کمی هم در گسترش فرهنگ هزاران ساله خود داشته باشیم ، در هر حال بدون شک ریشه های چند هزار ساله به سادگی نه خشک شده و نه به فراموشی سپرده خواهد شد ، بدون شک هیچکس مخالف کنترل بی بند و باری در همه زمینه ها نیست ، و بدانیم محدودیت ارتباطات با جهان شاید در کوتاه مدت عملی شود ، اما در دراز مدت غیر از این خواهد شد ، همین چند دهه پیش همه شاهد فروپاشی نظام کمونیستی بودند ، و این خود نشان دهنده تفاوت جهان بینی چند هزار ساله با چند ساله است. در نهایت امید که آنچه خیر است پیش روی همگان قرار گیرد و این تفاوت دیدگاه ها ختم به خیر شود. انشااله.
feedback
Iran, Islamic Republic of
انگاری طرح صیانت به نوعی طرحی جامع و همه جانبه است ، این عده قلیل فقط با اینترنت مشکل ندارند ، و یا شاید به نوعی برگشت به گذشته های دور است ، امروز خبری در ایسنا بود راجع به بخشش اولیای دم از قصاص که جای شکر دارد ، اما خبرنگار محترم بجای استفاده از واژه دادگستری ، واژه عدلیه را بکار برده بود! به نوعی ادبیات دوره قاجار را تداعی میکرد ، به کجا میرویم ؟ انشااله هر چه هست ختم به خیر شود . انشااله
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام