کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چرا قبل از طراحی وب سایت باید نمونه سایت های طراحی شده را ببینیم؟

11 اسفند 1400 ساعت 15:53

اگر به دنبال شرکت معتبری برای طراحی وب سایت و پشتیبانی سایت هستید، می توانید به ایران سایت iransite.com مراجعه کنید.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



نمونه سایت های طراحی شده که از سوی یک شرکت و یا یک فرد به شما ارائه می شوند می توانند به شما نشان دهند که آیا آن شرکت و یا فرد این قابلیت و توانایی را دارد تا طراحی وب سایت شما را بر عهده بگیرد یا خیر! در واقع، نمونه سایت های طراحی شده نشان دهنده تجربه، دانش و دقت طراح در طراحی سایت هستند و این امر می تواند نقش بسیار مهمی در موفقیت کسب و کار اینترنتی شما داشته باشد. در کنار طراحی سایت، پشتیبانی سایت مسئله دیگری است که تمامی صاحبان سایت باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند و تدابیر ویژه را بیاندیشند.

آیا می توانیم برای طراحی وب سایت از وردپرس استفاده کنیم؟
وردپرس پلت فرم محبوبی است که این روزها استفاده از آن مورد توجه قرار گرفته است. دلیل اصلی این امر زمان بسیار کوتاه در بالا آمدن سایت است. همچنین، پلت فرم وردپرس این قابلیت را دارد تا افزونه های متعدد به آن اضافه شوند و همین امر ویژگی های متعددی را به این پلت فرم می افزاید. از طرف دیگر، قالب های متعددی بر روی این پلت فرم وجود دارد و شما می توانید به سرعت قالب را به گونه ای که تمایل دارید تغییر بدهید.

باور اشتباه در مورد پلت فرم وردپرس!
با این وجود این باور اشتباه وجود دارد که تمامی افراد می توانند از پلت فرم وردپرس استفاده کنند و سایت شما را بالا بیاورند. اما باید بدانید با اینکه وردپرس یک پلت فرم آماده است اما تنها زمانی می تواند به خوبی پیاده سازی شود که شخصی با دانش کافی این کار را انجام دهد. در نتیجه قبل از اینکه کار خود را به کسی بسپارید باید نمونه سایت های طراحی شده را به دقت بررسی کنید و تنها در صورتی که آن شرکت صلاحیت داشت کار خود را به آن بسپارید.

در بررسی نمونه سایت های طراحی شده به چه نکاتی توجه کنیم؟
یکی از نکاتی که در زمان سفارش طراحی وب سایت باید به آن توجه کنید مشاهده نمونه سایت های طراحی شده است. اما در مشاهده نمونه سایت های طراحی شده چه نکاتی را باید مد نظر داشته باشید! اگر می خواهید طراحی وب سایت شما به خوبی پیش رود به نکات زیر دقت کنید:
   - رابط کاربری سایت را بررسی کنید و به این موضوع توجه کنید آیا کاربر می تواند تعامل خوبی با سایت داشته باشد.
   - ویژگی هایی که برای کاربر تعریف شده است به چه صورت است؟ آیا کاربر می تواند به سادگی به چیزی که نیاز دارد دسترسی داشته باشد.
   - آیا گرافیک به کار رفته در سایت مناسب است و مشتریان را جذب می کند؟
توجه به این نکات به شما کمک می کند تا متوجه شوید آیا می توانید طراحی وب سایت خود را به آن شرکت بسپارید یا خیر! زیرا این نکات از جمله مواردی هستند که در نمونه سایت های طراحی شده باید به خوبی رعایت شوند.
 


آیا تمامی کسب و کارها به طراحی وب سایت نیاز دارند؟
طراحی وب سایت یکی از مواردی است که تمامی کسب و کارها باید توجه ویژه ای به آن داشته باشند. امروزه، بیشتر مشتریان برای اینکه بتوانند کالا و یا خدمات خود را پیدا کنند به فضای اینترنت اعتماد می کنند. این موضوع می تواند پتانسیل ویژه ای را در این فضا به وجود بیاورد و سبب شود کسب و کارهایی که در این فضا فعالیت می کنند بیشتر در مقابل چشم مشتریان قرار گیرند و این امر نقش بسیار مهمی در برندسازی و افزایش درآمد دارد. بنابراین، طراحی وب سایت یکی از مواردی است که می تواند شما را به برندی مهم تبدیل کند و بر درآمد شما اثر بگذارد.

پشتیبانی سایت چیست؟
پس از مشاهده نمونه سایت های طراحی شده و طراحی سایت باید برای پشتیبانی سایت اقدام کنید. پشتیبانی سایت سبب می شود تا سایت شما توسط موتورهای جستجو گوگل شناسایی شود و در مقابل چشم مشتریان بالقوه قرار گیرد. همچنین، پشتیبانی سایت ارورهای سایت را برطرف می کند و حس خوبی را در مشتریان و کاربرانی به وجود می آورد که در سایت شما حضور دارند. پیشتبانی سایت به قدری مهم است که پس از طراحی وب سایت باید آغاز گردد.
 


تا بدینجا تلاش کردیم اهمیت نمونه سایت های طراحی شده را در اختیار شما قرار دهیم. شما می توانید از روی نمونه کارهای یک شرکت به این نتیجه برسید آیا آن شرکت برای شما مناسب است یا خیر! در نمونه کارها باید موارد متعددی مانند رابط کاربری، ویژگی های سایت و نحوه تعامل مشتریان با سایت توجه داشته باشید. در صورتی که تمامی این موارد مناسب بود و به خوبی صورت گرفته بود، می توانید برای طراحی وب سایت توسط آن شرکت اقدام نمایید. اگر به دنبال شرکت معتبری برای طراحی وب سایت و پشتیبانی سایت هستید، می توانید به ایران سایت iransite.com مراجعه کنید. نمونه سایت های طراحی شده این شرکت بر روی وب سایتش قرار گرفته است و به شما کمک می کند بهترین نمونه را انتخاب کنید.
 
 


کد مطلب: 67819

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/67819/چرا-قبل-طراحی-باید-نمونه-های-شده-ببینیم

ايتنا
  https://www.itna.ir