۲
۰
plusresetminus
شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۴

​​​​​​​نماینده شیراز: تندروها به دنبال محدودیت اینترنت هستند

ایتنا - ​​​​​​​نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: از آنجا که خواست مردم در طرح صیانت مستتر نیست ما آن را قبول نداریم.
​​​​​​​نماینده شیراز: تندروها به دنبال محدودیت اینترنت هستند


به گزارش ایتنا از ایسنا، علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:

«تندروهای مجلس نمی گذارند دیگر نمایندگان طرح صیانت را بررسی کنند. به نام ساماندهی دنبال محدودیت اینترنت هستند. از این اقدام یکباره مجلس در زمان بررسی لایحه بودجه متعجب شدم. هیئت رئیسه باید به امضاها احترام بگذارد و دوباره رای گیری کند تا اگر شد، طرح از اصل هشتاد و پنج خارج شود. اگر هیئت رئیسه این کار را نکند، برخی نماینده ها از جمله خودم اعتراض خواهیم کرد و طرحی خواهیم نوشت که این طرح هوا شود. چون خواست مردم در این طرح مستتر نیست، ما آن را قبول نداریم.»

کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت در هفته گذشته جلسه ای را در ایام بررسی بودجه در مجلس تشکیل داد و کلیات طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی را به تصویب رساند. به دنبال آن معاونت قوانین به مصوبه این کمیسیون ایراد وارد کرد و هیات رئیسه مجلس نیز ایرادات مطرح شده از سوی معاونت قوانین مجلس را وارد دانست. حال حدود ۱۷۰ نماینده مجلس با امضای نامه ای خواستار بازگشت این طرح به صحن مجلس شده اند.
کد مطلب: 67784
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
تندروهای مجلس نمی گذارند دیگر نمایندگان طرح صیانت را بررسی کنند. به نام ساماندهی دنبال محدودیت اینترنت هستند. »
به نظر میرسد اینان تندرو نیستند ، فقط دلواپس آشکار شدن اقامت آقازاده شان و اموالشان در کشورهای غربی مانند کانادا هستند و شاید درآمدهای نجومی شان!!! به همین سادگی
feedback
Iran, Islamic Republic of
«به نام ساماندهی دنبال محدودیت اینترنت هستند. »
عزیزان‌ از قدیم گفتند ، «کسی که حساب پاک است از محاسبه چه باک‌ است»
حال انگاری اینترنت برای عده ای قلیل مانند محاسبه شده !!! مگر چه شده که‌این عده قلیل اینچنین نگران‌ فضای مجازی و ارتباطات بین مردم هستند. برادران و عزیزان ، مردم شریف این آب و خاک آنچنان هوشیار و باسواد هستند که بازیچه هیچ بیهوده گویی نمی شوند و این را گذر زمان نشان داده ، و آنچه که در فضای مجازی میگذرد اگر بیهوده گویی باشد با تمسخر عامه روبرو خواهد شد و اگر واقعیتی هم در موضوعی باشد ، گمان می کنید فضای مجازی یگانه راه ارتباطی و خبررسانی است؟ اتفاقا همین فضای مجازی می تواند بهترین ابزار برای پاسخگویی ها باشد ، چرا که همه چیز مکتوب است ، مگر در مواردی خاص و قلیل که منافع عده ای کم جمعیت متخلف را آشکار می کند که انگاری با این سماجت و پافشاری چند نفری ، ذهن مردم را نسبت به متخلفین با دستان خودشان روشن کرده و می کند ، از سویی ، بزرگواران کمی تامل کنید و مردم را نسبت به مجلس و مدیران بدبین و غیراعتماد نکنید ، که خدای ناکرده برای هیچکس مفید نیست . امید که همه اختلاف نظرها ختم به خیر شود. انشااله.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام