۰
plusresetminus
شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۵

کاهش ارزش سهام انویدیا پس از انتشار خبر حمله سایبری به این شرکت

ایتنا - انویدیا با ارزش بازاری ۶۰۰ میلیارد دلار، ارزشمندترین تراشه ساز آمریکا به حساب می آید و برای توسعه GPUهایی مشهور است که قدرت دستگاه ها برای انجام بازی های ویدئویی و شبیه سازی های رایانه ای را بیشتر می کند.
کاهش ارزش سهام انویدیا پس از انتشار خبر حمله سایبری به این شرکت

شرکت تراشه سازی آمریکایی انویدیا درحال انجام تحقیقی درباره حمله سایبری احتمالی است. این درحالی است که طبق یک گزارش خبری حمله سایبری سبب شده بخش هایی از  کسب و کار شرکت آفلاین شود.

به گزارش ایتنا از مهر، روز گذشته نشریه تلگراف در گزارشی فاش کرد شبکه این شرکت هک شده و سیستم های ایمل و ابزارهای توسعه نرم افزار طی دو روز گذشته قطع شده اند. اما هنوز مشخص نیست اطلاعاتی سرقت یا حذف شده است یا خیر.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد: ما مشغول بررسی این رویداد هستیم. کسب وکار و فعالیت های تجاری ما بدون اختلال ادامه دارد. ما همچنان مشغول ارزیابی ماهیت و گستره این رویداد هستیم. اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری برای به اشتراک گذاری نداریم.

ارزش سهام این شرکت پس از انتشار خبر ۰.۷ درصد کاهش یافت.

انویدیا با ارزش بازاری ۶۰۰ میلیارد دلار، ارزشمندترین تراشه ساز آمریکا به حساب می آید و برای توسعه GPUهایی مشهور است که قدرت دستگاه ها برای انجام بازی های ویدئویی و شبیه سازی های رایانه ای را بیشتر می کند.
کد مطلب: 67782
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام