کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آخرین فرصت های شغلی در شرکت های تلکام (بهمن ۱۴۰۰)

20 بهمن 1400 ساعت 11:57

در حال حاضر این فرصت برای کارجویان فراهم است که با مراجعه به سایت کاریابی ایران تلنت، از جدیدترین آگهی‌های استخدامی این شرکت‌ها باخبر شوند و پس از بررسی آنها، رزومه خود را برای مناسب‌ترین مشاغل ارسال کنند.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



مخابرات و شرکت‌های تلکامی از جمله کسب و کارهایی هستند که بیشتر مردم این روزها با آن در تعامل هستند و از اینترنت تا گوشی‌های هوشمند، تمام خدمات و سرویس‌هایی که زندگی ما را راحت‌تر کرده‌اند توسط این شرکت‌ها ارائه می‌شوند. شرکت‌های تلکامی علاوه بر ارائه خدمات به کاربران، مقصد ایده‌آل بسیاری برای کار هستند و افراد بسیاری دوست دارند تا در این شرکت‌ها استخدام و مشغول به کار شوند.
در حال حاضر این فرصت برای کارجویان فراهم است که با مراجعه به سایت کاریابی ایران تلنت، از جدیدترین آگهی‌های استخدامی این شرکت‌ها باخبر شوند و پس از بررسی آنها، رزومه خود را برای مناسب‌ترین مشاغل ارسال کنند. در ادامه شرکت‌های تلکامی که اقدام به انتشار آگهی استخدام در ایران تلنت کرده‌اند را بررسی می‌کنیم و برخی از آگهی‌های آنها را نیز نام خواهیم برد.
 

ایرانسل


ایرانسل از اپراتورهای تلفن همراه در ایران است که خدمات مخابراتی و محصولات و خدمات مرتبط با اینترنت از مهم‌ترین خدماتی است که این شرکت بزرگ به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در طول فعالیت این شرکت مخابراتی در ایران تا کنون، کارآفرینی به صورت مستمر انجام شده است و هنوز هم این شرکت برای گسترش فعالیت خود به افراد کاربلد در بازار کار نیاز دارد.
آگهی‌های استخدام ایرانسل شامل شاخه‌های مختلف می‌شود و به این ترتیب افراد با مهارت‌های مختلف می‌توانند برای آنها اقدام کنند. برخی از این آگهی‌ها که به تازگی منتشر شده‌اند عبارت‌اند از:
    - مهندس نگهداری شبکه
    - مدیر تجزیه‌وتحلیل تجاری و مالی CR
    - کارشناس استعدادیابی، جذب و استخدام
    - کارشناس عملیات
    - دانشمند داده
    - مدیر کل برنامه‌ریزی و بهینه‌سازی شبکه
    - مدیر فروش کسب‌وکار سازمانی
    - کارشناس توسعه محصول سازمانی
    - سرپرست خدمات مشتریان
    - کارشناس تضمین کیفیت خدمات مشتری
    - مدیر محصول

 

های وب


های وب یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات انتقال داده در ایران به شمار می‌آید که کار خود را از سال 1391 در بازار مخابرات و ارتباطات کشور آغاز کرد. در طول فعالیت های وب، این شرکت توانسته با ارائه خدمات دسترسی به دیتا و اینترنت، خود را به عنوان یکی از برترین ارائه دهندگان این خدمات در ایران معرفی کند. های وب برای اینکه بتواند در بازار رقابتی بیشتر از گذشته رشد داشته باشد، به دنبال افراد کاربلد و حرفه‌ای بازار کار است.

آگهی استخدام در شرکت های وب متنوع است و افراد مناسب این موقعیت‌های شغلی می‌توانند رزومه خود را برای هر تعدادی از آگهی‌ها ارسال کنند. برخی از این آگهی‌ها که به تازگی منتشر شده‌اند عبارت‌اند از:
    - کارشناس مجازی‌سازی
    - کارشناس Noc-IP Core
    - کارشناس فناوری اطلاعات
    - کارشناس NOC-VSAT
    - کارشناس NOC Enterprise
    - تحلیلگر مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار
    - تحلیلگر داده
    - دستیار مدیر منطقه
    - کارشناس ارزیابی آسیب‌پذیری و تست نفوذ
    - مهندس شبکه
    - مهندس NOC
    - مهندس OSS

 

همراه اول


همراه اول از اپراتورهای تلفن همراه در ایران است که برای تحقق اهداف خود در بازار رقابتی تلکام، به دنبال افرادی حرفه‌ای و با پشتکار بالا می‌گردد. برای اینکه جزئی از تیم بزرگ همراه اول باشید، باید از جدیدترین آگهی‌های استخدامی این شرکت باخبر شوید و آنها را با رزومه خود تطبیق دهید و در نهایت برای مناسب‌ترین گزینه‌ها اقدام کنید.
آگهی های استخدامی همراه اول در این ماه نیز منتشر شده است و با توجه به رزومه‌ای که دارید، می‌توانید برای آنها اقدام کنید. برخی از این آگهی‌ها که به تازگی منتشر شده‌اند عبارت‌اند از:
    - کارشناس پایش مراکز داده
    - توسعه‌دهنده بک‌اِند پی‌اچ‌پی
    - کارشناس برنامه‌ریزی خرید
    - متخصص مدیریت فرآیندهای فنی(IT&Telecom)
    - کارشناس تحلیل داده و مدیریت عملکرد
    - کارشناس فروش دیجیتال
    - تحقیقات بازار
    - کارشناس توسعه کسب و کار

 

لیست آگهی استخدامی بیشتر در ایران تلنت


ایران تلنت برای کاریابی آسان شما، امکان ساخت رزومه آنلاین طبق استانداردهای جهانی را فراهم کرده است. فراموش نکنید که قبل از مشاهده آگهی‌ها، می‌توانید رزومه آنلاین خود را در ایران تلنت بسازید تا در زمان مشاهده فرصت‌های شغلی به راحتی بتوانید از آن رزومه برای درخواست همکاری استفاده کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کاریابی ایران تلنت به آدرس www.irantalent.com مراجعه کنید.
 



 


کد مطلب: 67622

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/67622/آخرین-فرصت-های-شغلی-شرکت-تلکام-بهمن-۱۴۰۰

ايتنا
  https://www.itna.ir