۰
plusresetminus
شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۱

بهترین اینترنت سازمانی را از چه شرکتی تهیه کنیم؟

دیگر دنبال تهیه بهترین اینترنت سازمانی نباشید! در این مقاله با بهترین شرکت ارائه‌دهنده خدمات پهنای باند اختصاصی و اینترنت سازمانی آشنا می‌شویم.
بهترین اینترنت سازمانی را از چه شرکتی تهیه کنیم؟
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------

تهیه یک اینترنت پرسرعت و با پهنای باندی وسیع برای تمامی کارکنان شرکت، این روزها بدون شک اولین گزینه در لیست خرید‌های سازمانی هر مجموعه است.
اما از میان شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت، چگونه بهترین گزینه را انتخاب کنیم؟ علاوه بر قیمت و کیفیت، فاکتورهای مختلفی برای انتخاب سرویس‌های خدمات‌دهنده وجود دارد. در این مطلب همراه ما باشید تا پس از آشنایی با این فاکتورهای ارزشمند متوجه شویم بهترین اینترنت سازمانی را از چه شرکتی تهیه کنیم؟
 

اینترنت سازمانی چیست؟


پیش از آنکه به سراغ شرکت‌های خدمات‌دهنده و ویژگی‌های آنان برویم، بهتر است بدانیم که اصلاً اینترنت سازمانی چیست و چرا به آن «سازمانی» می‌گویند؟
زمانی که کارکنان کسب‌وکار ما به سه تا چهار نفر خلاصه می‌شوند، استفاده از قابلیت Hotspot اینترنت تلفن همراه و در قدم بعد، وای فای‌های اینترنت ثابت می‌توانند نیاز افراد به اینترنت را برآورده کنند. اما داستان زمانی تغییر می‌کند که عدد کارکنان شرکت ما به دو رقم برسد!
در چنین شرایطی مصرف همزمان افراد مجموعه از اینترنت برای مصارف مختلف، می‌تواند بخش وسیعی از پهنای باند را اشغال کند و در نتیجه، سرعت اینترنت را به حداقل آن برسانند.
اینترنت سازمانی درواقع یک اینترنت اختصاصی است که فقط به شما و کارکنان شرکتتان تعلق دارد. در تهیه اینترنت سازمانی، به جای خرید مودم‌های خانگی، از تجهیزات خاصی در محل سکونت یا شرکت خود استفاده می‌کنید تا پهنای باند اختصاصی داشته باشید.
در این حالت دیگر نه تنها با کندی و قطعی اینترنت مواجه نخواهید شد، بلکه مدیریت مصرف پهنای باند و اشغال آن نیز تنها به افراد مشخص و مورد نظر شما محدود خواهد شد.
 
 
 

بهترین پهنای باند اختصاصی را از کجا تهیه کنیم؟


شرکت‌های مختلفی در بازار ایران اقدام به ارائه خدمات پهنای باند اختصاصی کرده‌اند. یکی از بهترین و درواقع یکی از اولین شرکت‌هایی که خدمات اینترنت سازمانی بر پایه پهنای باند اختصاصی را در ایران آغاز کرد، ماهان نت است.
ماهان نت با بیش از یک دهه فعالیت در حوزه دسترسی به شبکه اینترنت جهانی، خدمات مختلفی نظیر اینترنت پرسرعت خانگی، خرید سرویس گیمینگ، خرید اینترنت پرسرعت بورسی و پهنای باند اختصاصی برای مشتریان خود ارائه می‌کند.
در ادامه این مطلب، با خدمات پهنای باند ماهان نت بیشتر آشنا خواهیم شد.
 

صفر تا صد ارائه خدمات پهنای باند ماهان نت در 4 قدم!


از درگیری با کندی و قطعی اینترنت تا دسترسی به اینترنتی با سرعت ده‌ها گیگ بر ثانیه، تنها 4 قدم فاصله دارید!
 

قدم اول؛ مذاکره و مشاوره


در قدم اول کافی‌ست از طریق شماره تماس 021-87278 یا آدرس Sales.org@mahannet.ir با کارشناسان ماهان نت تماس حاصل کنید. پشتیبانان ماهان نت با توجه به نوع نیاز و کاربری شما، تعرفه‌های مختلف اینترنت سازمانی را به شما معرفی می‌کنند. شما می‌توانید سرویس و خدمات مورد نظرتان را تهیه کنید اما در هر مرحله، امکان افزایش تقاضا را در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیز، خواهید داشت.
 

قدم دوم؛ امکان‌سنجی و تأمین تجهیزات


در قدم دوم، بررسی شرایط منطقه‌ای شما توسط دو فرآیند مهم انجام می‌شود؛ امکان‌سنجی سیستمی و بازدید کارشناسان خبره از منطقه. بازدید فنی و کارشناسی منطقه برای مشتریان به‌صورت کاملاً رایگان انجام شده و متقاضیان مشمول پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای پیش از عقد قرارداد نخواهند بود.
در صورتی که متقاضی پهنای باند اختصاصی تجهیزات مورد نیاز را نداشته باشد، تجهیزات راه‌اندازی پهنای باند اختصاصی توسط شرکت ماهان نت تأمین خواهد شد.
 

قدم سوم؛ عقد قرارداد


پس از بررسی شرایط، ارائه برنامه زمان‌بندی دقیق برای نصب و اجرا و تأمین تجهیزات مورد نیاز، نوبت به عقد قرارداد خواهد رسید. عقد قرارداد با شرکت ماهان نت منطبق بر SLA و با پایداری بسیار بالا (High Availability) خواهد بود.
 

قدم چهارم؛ نصب و راه‌اندازی


در مرحله آخر، پهنای باند مورد نیاز مشتری در بهترین نقطه و بر بستری مناسب نصب و راه‌اندازی می‌شود. پس از نصب و راه‌اندازی تجهیزات، پشتیبان‌های فنی مجرب و حرفه‌ای همراه مشتریان هستند تا بدون کوچک‌ترین مشکل، لذت اینترنت پرسرعت سازمانی را به اعضای مجموعه شما هدیه دهند.
همچنین پس از اتمام فرآیند نصب و راه‌اندازی، نرم‌افزارهای مانیتورینگ جهت کنترل پهنای باند مصرفی نیز به شما ارائه خواهد شد.
 

مزایای خرید اینترنت سازمانی از ماهان نت چیست؟


یکی از مهم‌ترین مزایای خرید اینترنت سازمانی از ماهان نت، امکان انتخاب بهترین بستر ارائه اینترنت از میان گزینه‌های فعال در کشور است. بسیاری از شرکت‌های خدمات‌دهنده محدود به یک یا دو بستر اینترنتی برای ارائه پهنای باند اختصاصی به مشتریان خود هستند.

 

اما اگر شما مایل به تهیه پهنای باند اختصاصی باشید، کارشناسان مجرب ماهان نت از میان بسترهای ارتباطی مختلف مانند فیلبر نوری، شبکه وایرلس، TD-LTE و ارتباطات رادیویی، بهترین گزینه را با توجه به بودجه و منطقه سکونت، به شما معرفی می‌کنند.
شما می‌توانید همین حالا وارد صفحه td lte شوید و از پوشش منطقه خود توسط فناوری نسل آخر اینترنت در کشور، اطمینان حاصل کنید.
 

چگونه اینترنت سازمانی ماهان نت را تهیه کنیم؟


اگر شما هم مایل به تجربه استفاده از سرعت و کیفیت بالای اینترنت سازمانی هستید، در تهیه پهنای باند اختصاصی تردید نکنید! برای دریافت خدمات از شرکت ماهان نت، می‌توانید علاوه بر استفاده از شماره تلفن 021-87278 از تلفن کشوری 1514 نیز استفاده کنید.
کارشناسان ماهان نت برای اعلام تعرفه‌های سرویس‌های اینترنتی، مشاوره انتخاب سرویس و پاسخ به سؤالات فنی در کنار شما هستند.
 
کد مطلب: 67586
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام