کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وب سایت شرکت شما باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

12 بهمن 1400 ساعت 0:57

یک کسب و کار برای پیشرفت باید روی برند خود سرمایه گذاری کند. در دنیای دیجیتال امروزی، یکی از راه های تبدیل شدن به یک برند داشتن یک وب سایت مناسب با ویژگی های منحصر به فرد و آنلاین کردن کسب و کار خود است.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


یک کسب و کار برای پیشرفت باید روی برند خود سرمایه گذاری کند. در دنیای دیجیتال امروزی، یکی از راه های تبدیل شدن به یک برند داشتن یک وب سایت مناسب با ویژگی های منحصر به فرد و آنلاین کردن کسب و کار خود است.
برای ساختن یک وب سایت عالی، باید کارهایی انجام دهید و استاندارد های طراحی وب سایت را رعایت کنید تا نسبت به زمان و هزینه ای که می‌کنید بهینه ترین بازخورد را بگیرید. در ابتدا قبل شما را با اولین گام های طراحی سایت آشنا می‌کنیم سپس به توضیح موارد ادامه راه می‌پردازیم در ابتدا باید موارد زیر را رعایت کنید:
    - انتخاب نام خوب و جذاب
    - طولانی نبودن نام دامنه
    - انتخاب شرکت هاستینگ و میزبان مطمئن
    - بستن قرار داد با بهترین آژانس دیجیتال مارکیتنگ برای طراحی سایت
    - طراحی لوگو مناسب و زیبا

اکنون که دامنه خود را خریداری کرده اید، و قرار داد خود را بسته اید، زمان انجام کارهای بزرگتر فرا رسیده است. در این مقاله به 3 مورد بسیار مهم و حیاتی می پردازیم. نکاتی که اگر آنها را در طراحی سایت خود و پس از آن رعایت کنید، مطمئن باشید که سایت شما از لحاظ پارامتر های SEO بهینه خواهد بود و مورد پسند کاربران واضع خواهد شد که این عامل بزرگترین دلیل برای پیشرفت یک کسب و کار است.

برنامه ریزی و داشتن نقشه راه
درست است که یک وبسایت باید از نظر ظاهر و رابط کاربری زیبا باشد، باید نامی مناسب داشته باشد و موارد مختلف را رعایت کند ولی قبل از هر چیزی حتی قبل از خرید هاست و دامنه شما باید یک نقشه از مسیر خود و برنامه های آینده شرکت در ذهن خود داشته باشید که به آن Road Map نیز می‌گویند. تا در ادامه مسیر طبق برنامه پیش روید و روز به روز پیشرفت کنید.
 

نقشه راه چیست و چگونه به ما در موفقیت کمک می‌کند
اولین قدم در برنامه ریزی، ایجاد نقشه راه است. چه بخواهیم برای ایجاد و توسعه یک کسب و کار، یک سازمان بزرگ یا حتی برنامه ریزی شخصی برای دستیابی به اهداف فردی برنامه ریزی کنیم نیاز به همچین مسیری داریم. اگرچه تمرکز اصلی ما بر اهداف خود نباشد ممکن است از مسیر اصلی دور شده و به موفقیت های بزرگ نرسیم.
به طور خلاصه، نقشه راه، دست نوشته یا طرحی است که ساختار کسب و کار ایده آل ما را همراه با منابع و خطرات آن توصیف می کند. این برنامه دید وسیع تری به ما می دهد و تعریف می کند که چه کاری باید انجام دهیم و چگونه باید آن را به نحو احسنت انجام دهیم. شرکت گرندیما به عنوان یکی از بزرگ ترین آژانس دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات فعال در کشور شما را در این مسیر یاری می‌کند تا قبل از شروع طراحی سایت بدانید که قرار است به چه موفقیت هایی دست یابید.

طراحی رابط کاربری مناسب
همانطور که در نقشه راه باید موارد مهم از جمله اهداف، هزینه ها و خطرات راه باید مشخص و واضح باشد تا بتوان به آن اعتماد کرد در طراحی سایت نیز باید این موارد مو به مو به درستی انجام شده باشد تا کاربر پس از ورود به سایت به راحتی بتواند با آن ارتباط گرفته و به هدف خود برسد. یا به عبارتی در سایت call to action اتفاق بیافتد.
علاوه بر موارد بالا سایت شما باید دارای ویژگی ریسپانسیو یا واکنش پذیری نیز باشد که در دیوایس مختلف با ظاهری مناسب نمایان شود و در صفحه نمایش های کوچک تر (تبلت و موبایل) المان ها و ساختار ان بهم نریزد.

شروع فرایند سئو کردن سایت
پس از اینکه سایت شما آماده شد و از مرحله طراحی عبور کرد نوبت به سئوی آن می‌رسد در واقع کلمه SEO بر گرفته از Search engine optimization  به معنی بهینه سازی سایت برای موتور های جستجوگر است که هدف اصلی از آن ارتقا رتبه در کلمات کلیدی و گرفتن بازدید از طریق نتایج SERP است. در ادامه شما را با مهم ترین گام های سئوی سایت آشنا می‌کنیم تا با رعایت آن ها در نتایج اول گوگل بدرخشید.

عوامل تاثیر گذار بر سئو سایت
عوامل زیادی بر سئو سایت و رتبه های آن تاثیر می گذارند، از کلمات استفاده شده در متن و محتوا گرفته تا لینک های داخلی و خارجی شما از سایت های دیگر، از یونیک بودن محتوا گرفته تا رعایت چگالی کلمات در آن و ... در ادامه برخی از موارد مهم را توضیح میدهیم؛
 

    - آماده کردن تقویم محتوایی
    - انتشار مطالب با زمانبندی در سایت به گوگل و کاربران در درک بهتر آن کمک می‌کند و این مورد باعث افزایش Crawl Budget سایت شما خواهد شد.
    - انتشار مطالب یونیک و با کیفیت
    - قرار دادن محتوایی که کپی نباشد و از کیفیت لازم برخوردار باشد می‌تواند پاسخ گوی نیاز کاربران باشد و این پر اهمیت ترین موضوع برای الگوریتم های هستند که رتبه های شما را بهبود بخشند.
    - لینک سازی داخلی استاندارد
    - مشخص کردن لندینگ سایت یا صفحات فرود و تمرکز بر آن از اهمیت بالایی برخوردار است.
    - لینک سازی خارجی صحیح
    - پس از مشخص کردن صفحات فرود نوبت به معرفی کردن آن می‌رسد، شما آشنا بودن با تبلیغات دیجیتال و فضای اینترنت به شما کمک می‌کند بتوانید لینک هایی با قدرت بالا به وبسایت خود بگیرید.
    - رعایت موارد مربوط به سئو تکنیکال همانند قابل خوانا بودن کد های سایت برای کرولر ها
    - سایت شما باید در هر زمانی قابل دسترس باشد و کاربران و کرولر های موتور های جستجو را با صفحاتی بی معنی هدایت نکند.
    - تضمین امنیت کاربر و سایت
    - داشتن ssl و امنیت سایت یکی از مهم ترین عوامل در پیشرفت آن در دنیای اینترنت است.
    - سرعت بالا
    - وبسایت شرکت شما باید با سرعت بالایی بارگذاری شود و کاربر را منتظر نگذارد
    - و ...

نتیجه گیری و سخن آخر
ممنونیم که تا پایان این محتوا با ما همراه بودید ما در این دقایق سعی کردیم شما را با مهم ترین ویژگی های یک سایت موفق آشنا کنیم تا با رعایت آن ها علاوه بر سایتی جذاب و زیبا بلکه از رتبه های برتر در نتایج جستجو نیز برخوردار باشد، امید واریم شما با مطالعه این مطالب با دید بازتری اقدام به طراحی سایت و شروع کسب و کار آنلاین بکنید.
 
 


کد مطلب: 67542

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/67542/شرکت-باید-ویژگی-هایی-داشته-باشد

ايتنا
  https://www.itna.ir