۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۷

کارمندان واکسینه نشده T-Mobile اخراج می‌شوند

ایتنا - ​​​​​​​شرکت تی موبایل آمریکا کارمندانی که تا دوم آوریل به طور کامل در برابر بیماری کووید ۱۹ واکسینه نشده اند را اخراج می کند.
کارمندان واکسینه نشده T-Mobile اخراج می‌شوند

این اپراتور تلفن همراه پس از انتشار نامه داخلی مدیر منابع انسانی، خبر منتشره در رسانه‌ها را تایید کرد. در این نامه به کارمندان تی موبایل اعلام شد افرادی که تا ۲۱ فوریه تنها یک دوز واکسن را دریافت کرده باشند، به مرخصی بدون حقوق می روند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، سخنگوی تی موبایل به وب سایت انگجت گفت: دفاتر تی موبایل تنها به روی کسانی گشوده خواهد بود که به طور کامل در برابر کووید ۱۹ واکسینه شده اند و ما به اطلاع کارمندانمان رسانده ایم که باید تا دوم آوریل به طور کامل واکسینه شوند. ما درک می کنیم که برای بعضی از کارمندان این یک تصمیم شخصی است اما بر این باوریم که چنین اقدامی ما را در بهترین موقعیت برای حمایت از جامعه تی موبایل قرار می دهد.

این شرکت به ورج اعلام کرد برای بعضی از سمتهای شغلی و مکانها معافیتهایی وجود خواهد داشت. به عنوان مثال تی موبایل کارمندان خدمات مشتری را در صورت دریافت یک دوز واکسن تا ۲۱ فوریه به مرخصی بدون حقوق نمی فرستد. همچنین تکنیسین‌هایی میدانی و کارمندان فروشگاه هم مشمول این اجبار نمی شوند.

بر اساس گزارش انگجت، سایر شرکتهای فناوری بزرگ آمریکا هم مهلت‌های مشابهی برای کارمندانشان تعیین کرده اند. به عنوان مثال کارمندان گوگل تا ۱۸ ژانویه فرصت داشتند اطلاعات وضعیت واکسیناسیون خود را اعلام کنند. این شرکت افرادی که حاضر نشوند واکسن تزریق کنند یا دلیل معتبری برای عدم تزریق ارائه نکنند را به مدت ۳۰ روز در مرخصی با حقوق قرار می دهد و سپس این افراد را به مدت شش ماه در مرخصی بدون حقوق قرار می دهد و نهایتا در صورت عدم رعایت این سیاست، اخراج می کند.
کد مطلب: 67516
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام