کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رپرتاژ آگهی

خواص روغن آرگان برای لک صورت + نحوه مصرف

5 بهمن 1400 ساعت 14:10

استفاده از روغن آرگان برای لک صورت روشی کاملا ارگانیک است که از تاثیرات مخرب مواد شیمیایی روی بدن شما جلوگیری می کند. شما با استفاده از روغن آرگان می توانید طی مدتی کوتاه انواع لک های پوستی خود را از بین ببرید و شادابی و طراوت پوست خود را حفظ نمایید.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



یکی از مشکلاتی که اکثر افراد با آن مواجه هستند، وجود لک های پوستی روی صورت و دیگر نواحی بدن می باشد. به جرات می توان گفت، کمتر کسی وجود دارد که تا به حال دچار لک پوستی نشده باشد. راه های زیادی برای درمان لک های پوستی پیشنهاد شده که اکثر آن ها شیمیایی می باشد و ممکن است بر سیستم بدن انسان تاثیر ناخوشایندی بگذارد. استفاده از روغن آرگان برای لک صورت روشی کاملا ارگانیک است که از تاثیرات مخرب مواد شیمیایی روی بدن شما جلوگیری می کند. شما با استفاده از روغن آرگان می توانید طی مدتی کوتاه انواع لک های پوستی خود را از بین ببرید و شادابی و طراوت پوست خود را حفظ نمایید.
 

روغن آرگان برای لک صورت موثر است؟


روغن آرگان برای ریزش مو ، لک صورت، زخم و بسیار موارد دیگر کاربرد دارد. در این محتوا قصد داریم به بررسی انواع لک های پوستی و تاثیر روغن آرگان بر از بین رفتن آن ها بپردازیم. پس با ما همراه باشید.
 

تاثیر روغن آرگان بر لک های ناشی از بیماری هایپرپیگمانتاسیون


بیماری هایپرپیگمانتاسیون، یک بیماری ناشی از اختلالات هورمونی است که علائم آن به صورت لک هایی روی پوست ظاهر می شوند. این لک ها می توانند روی پیشانی، شکم، صورت و گردن مشاهده شوند. استفاده از روغن آرگان برای لک صورت و بدن ناشی از این بیماری، روشی کاملا طبیعی و بی خطر است که به راحتی به بهبودی و رفع لک پوستی شما کمک می کند. باید در نظر داشت که استفاده از روغن آرگان برای هیچ کس محدودیتی ندارد و با توجه به ارگانیک بودن آن هر فردی می تواند از خواص آن به طور کامل بهره ببرد.
برای رفع مشکل لک های ناشی از بیماری هایپرپیگمانتاسیون، کافی است روزی یک تا دو مرتبه، چند قطره روغن آرگان را روی لک ها ریخته و طوری ماساژ دهید که کاملا جذب پوست شود. طی یک هفته مشاهده خواهید کرد که لک صورت شما در حال ناپدید شدن می باشد.
 

تاثیر روغن آرگان بر رفع لک های تیره و ناشی از آکنه


یکی از مشکلاتی که اکثر افراد با آن مواجه هستند ایجاد آکنه های پوستی است که حتی پس از رفع شدن نیز اثر آن ها روی پوست باقی می ماند. روغن آرگان برای لک صورت ناشی از آکنه نیز کاربرد ویژه و موثری دارد. در واقع وجود اسید چرب و آنتی اکسیدان در روغن آرگان باعث ایجاد تعادل در پوست شده و به مرور باعث از بین رفتن لک های تیره ناشی از آکنه می شود.
برای از بین بردن لک صورت ناشی از آکنه، کافی است ابتدا صورت خود را با شستشو کاملا تمیز کنید و سپس از روغن آرگان روی محل آکنه استفاده کنید تا به سرعت باعث التیام یافتن آن شوید.
 

رفع لک های پوستی ناشی از پیری صورت با روغن آرگان


استفاده از روغن آرگان نه تنها باعث کاهش چین و چروک پیری می شود بلکه با خاصیت اکسیداتیوی که دارد باعث کمرنگ شدن و از بین رفتن لک های پیری نیز خواهد شد. لک های پیری شامل لک های قهوه ای تیره یا روشن هستند که از تجمع رنگدانه ها در زیر پوست ایجاد می شوند. استفاده از روغن آرگان برای لک صورت ناشی از تجمع رنگدانه ها هنگام پیری نیز کاملا موثر است و بسته به روشن یا تیره بودن لک ، مدت زمان بهبود آن کم یا زیاد می شود. بدیهی است لک های کمرنگ تر طی مدت زمان کوتاهی درمان می شوند اما برای از بین رفتن لک های تیره تر باید دوره درمان را طولانی تر کنید.
 

رفع تیرگی زیر چشم با استفاده از روغن آرگان

 

یکی از مشکلات رایج پوستی در بین افراد، تیرگی زیر چشم می باشد. تیرگی زیر چشم از زیبایی چهره شما می کاهد. روغن آرگان، سرشار از مواد مغذی است. یکی از این مواد ویتامین  E می باشد. ویتامین E نقش به سزایی در روشنی پوست و جوانسازی آن دارد. با استفاده روزانه از روغن آرگان می توانید به مرور زمان، درصد تیرگی زیر چشم خود را کاهش داده و پوستی یکرنگ و یکدست داشته باشید تا زیبایی و شادابی چهره خود را حفظ کنید.
دقت کنید نحوه مصرف روغن آرگان بسیار مهم است. اگر در این زمینه اطلاعاتی ندارید، مقالات مربوطه در سایت بکرینا را مطالعه بفرمایید.
 

بهبود لک های ناشی از حاملگی با استفاده از روغن آرگان


بسیاری از زنان باردار با مشکل لک های صورت مواجه هستند. روغن آرگان برای لک صورت در زنان باردار بسیار موثر است چرا که این روغن کاملا ارگانیک و فاقد مواد شیمیایی می باشد. همانطور که می دانید مصرف داروهای شیمیایی پوست در دوران بارداری می تواند سلامت مادر و نوزاد را تهدید کند، پس استفاده از روشی طبیعی و ارگانیک برای رفع لک های پوستی عاقلانه تر به نظر می رسد.
به علاوه حین گذراندن دوره بارداری، به دلیل افزایش حجم شکم زن باردار، ترک های پوستی روی شکم او ظاهر خواهد شد که طی مدتی این ترک ها به لک های پوستی تبدیل می شوند. روغن آرگان برای رفع لک های شکمی ناشی از ترک های دوران بارداری نیز مناسب است و به بهبود و التیام سریع تر آن کمک می کند.
برای خرید روغن آرگان اصل و با کیفیت به فروشگاه بکرینا مراجعه کنید.
 

تاثیر روغن آرگان بر لک های ناشی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید


حساسیت بعضی از پوست ها باعث واکنش نشان دادن آن ها به اشعه خورشید می شود. این واکنش ها می توانند به صورت قرمزی و یا ایجاد لک هایی روی پوست صورت ظاهر شوند. استفاده از روغن آرگان برای لک صورت ناشی از قرار گرفتن در معرض اشعه آفتاب نیز کاملا موثر و کاربردی است. شما قبل و بعد از قرار گرفتن در معرض نور خورشید می توانید از این روغن روی پوست صورت خود استفاده نمایید تا واکنش های پوستی خود در مقابل اشعه خورشید را به حداقل کاهش دهید و پوستی صاف و بدون لک داشته باشید.

نتیجه گیری
به طور خلاصه می توان گفت که وجود مواد مغذی مانند ویتامین E، اسید چرب و آمینو اسید در روغن آرگان می تواند واکنش های پوستی را متعادل کند و از ایجاد لک در صورت و روی پوست جلوگیری نماید. از طرفی این روغن خاصیت درمانی دارد و شما می توانید با مصرف این روغن در دوره کوتاهی تیرگی ها و لک های پوستی خود را بهبود ببخشید و از بین ببرید. استفاده از روغن آرگان برای لک صورت به دلیل طبیعی و ارگانیک بودن هیچ گونه ضرری برای شما نداشته و با خیال راحت می توانید از آن برای التیام و بهبود لک های پوستتان استفاده نمایید.

 


کد مطلب: 67474

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/67474/خواص-روغن-آرگان-لک-صورت-نحوه-مصرف

ايتنا
  https://www.itna.ir