۰
plusresetminus
سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۵

دانلود بهترین بازی‌ های جدید آنلاین رایگان از پارسی گیم

خوشبختانه امروزه عناوین رایگان و آنلاین بسیاری در دسترس است که بدون هیچ پرداختی می‌توانید از تجربه آن‌ها لذت ببرید و همراه سایر بازیکنان سرگرم شوید. در ادامه تعدادی از بهترین بازی‌های آنلاین و رایگان را معرفی خواهیم کرد.
دانلود بهترین بازی‌ های جدید آنلاین رایگان از پارسی گیم
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



در هیچ بازه‌ای از تاریخ، سرگرمی‌های دیجیتال ارزان محسوب نشده و برای لذت بردن از دنیای بازی‌های ویدیویی، باید هزینه‌های زیادی را متحمل می‌شدید. جدای از داشتن سیستم یا کنسول به‌روز و قدرتمند، برای تجربه بسیاری از بازی‌های ویدیویی باید آن‌ها را خریداری کنید. خوشبختانه امروزه عناوین رایگان و آنلاین بسیاری در دسترس است که بدون هیچ پرداختی می‌توانید از تجربه آن‌ها لذت ببرید و همراه سایر بازیکنان سرگرم شوید.
در ادامه تعدادی از بهترین بازی‌های آنلاین و رایگان را معرفی خواهیم کرد. رایگان بودن این عناوین دلیلی بر عدم وجود پرداخت‌های درون بازی نیست و ممکن است برخی از ویژگی‌ها و دسترسی‌ها فقط با پرداخت پول میسر شود.

 

دانلود بازی های رایگان از سایت پارسی گیم با ترافیک نیم بها



بازی کالاف دیوتی وارزون


در دورانی که شکوفایی سبک بتل رویال از هیچ‌کس پوشیده نبود، استودیو Activision دست به عملی زد که با
سیاست‌های قبلی‌اش کاملاً متفاوت بود. بازی کالاف دیوتی وارزون دنیای این سری محبوب را وارد سبک بتل رویال کرد و برخلاف تمامی انتظارها کاملاً رایگان در اختیار همه قرار گرفت. بازی Call of Duty Warzone سبک واقع‌گرایانه جنگ‌های امروزی را با بتل رویال تلفیق کرد. این بازی بر روی یک ریشه قوی که توسط سری Call of Duty شکل گرفته بنا شد.
شاید گیم پلی این بازی سرعت کمتری داشته باشد اما نوآوری‌های مخصوص خودش را ارائه داد. دادن شانس دوباره برای زنده شدن در Gulag، بسته‌های تجهیزات شخصی که می‌توانستید توسط آن‌ها سلاح‌های شخصی‌سازی‌شده خودتان را وارد نقشه Warzone کنید و حالت‌های مختلف برای بازی از ویژگی‌های اصلی Warzone است. به‌روزرسانی‌های دائمی بازی که همگی به‌صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد محتوای آن را تازه نگه داشته است. تنها نکته منفی این بازی، وجود تعداد بالای هکرها و افرادی است که از تقلب در بازی استفاده می‌کنند.
 

بازی پابجی


بازی پابجی که یکی از بنیان‌گذاران سبک بتل رویال است، در ابتدا رایگان نبوده و برای تجربه آن حتماً باید آن را خریداری می‌کردید؛ اما اکنون مدت کوتاهی است که بازی کاملاً رایگان شده و می‌توانید آن را بدون هیچ پرداختی دانلود کنید. گیم پلی بازی در وهله اول بسیار ساده و قابل‌درک است، شما در کنار 99 بازیکن دیگر به‌صورت آنلاین وارد نقشه‌ای بزرگ شده، محل فرود آمدن خود از هواپیما را به‌دلخواه انتخاب می‌کنید و پس از گشت‌وگذار و پیدا کردن سلاح و تجهیزات مناسب، آماده مبارزه خواهید شد. در نهایت پس از قتل‌عام تمامی بازیکنان، فردی که بتواند آخرین انسان زنده در نقشه باشد، برنده راند خواهد بود. بازی برای ترغیب شما به حرکت کردن دائمی و جلوگیری از مخفی شدن در کل طول بازی دایره‌ای را تعریف می‌کند که در ابتدا بسیار بزرگ است و به‌مرور کوچک و کوچک‌تر می‌شود.

نکته‌ای که PUBG را نسبت به سایر بازی‌های مشابه متمایز می‌کند سادگی گیم پلی آن و تنوع خوب سلاح‌ها است. تصادفی بودن محل دایره و تجهیزاتی که پیدا می‌کنید تنوع خوبی را در هر راند بازی کردن ایجاد می‌کند که باعث می‌شود برای بازی کردن بارها تلاش کنید و راندهای زیادی را بازی کنید. سلاح‌های موجود در بازی نیز تنوع بسیار بالایی دارند که هرکدام با افزونه‌های مختلف مانند دوربین و یا خشاب اضافه قدرتمندتر شده و به شما در زنده ماندن کمک می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های جذاب بازی پابجی می‌توان به به‌روزرسانی‌های دائمی و ارائه نقشه‌های جدید توسط استودیو سازنده اشاره کرد. بازی در زمان انتشار تنها یک نقشه داشت اما به‌مرور نقشه‌های جدیدی به آن اضافه شد که تجربه نبرد در هر کدام متفاوت و منحصربه‌فرد است.
 

بازی فورتنایت


قطعاً نام Fortnite برای بسیاری از شما آشنا است. سبک Battle Royale مدت‌ها است که یکی از پرطرفدارترین سبک‌های بازی‌های رایانه‌ای آنلاین بوده و استودیوهای بسیاری در این ژانر عناوین متعددی عرضه کرده‌اند. فورتنایت که در ابتدا یک بازی تک‌نفره بود، با ارائه بخش Battle Royale خود انقلابی ایجاد کرد و طیف گسترده‌ای از بازیکنان با سنین مختلف را به خود جذب کرد. گرافیک کارتونی و رنگارنگ بازی در کنار گیم پلی ساده اما پرعمق آن و همچنین تعداد بسیار زیاد بازیکنان، از عوامل موفقیت این بازی به شمار می‌آیند.
گیم پلی باوجوداینکه اصول ساده‌ای دارد اما برای ماهرشدن در آن نیازمند زمان و تمرین زیاد خواهید بود. نکته دیگر این بازی که آن را از سایر Battle Royale‌ها متمایز می‌کند بخش ساخت‌وساز آن است که پس از آشنایی کامل با آن، پتانسیل‌های جدید گیم پلی بازی را کشف می‌کنید. بازی باوجود رایگان بودن همواره با به‌روزرسانی‌های مختلف، محتوای جدیدی را برای هوادارانش ارائه می‌دهد تا بازی را تازه و نو نگه‌داشته و از تکراری شدن آن جلوگیری کند.

در سبک‌های مختلف بازی‌های ویدیویی همواره رقابت وجود داشته و چند عنوان برای کسب تاج پادشاهی آن، مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. در سبک MOBA یا همان Multiplayer Online Battle Arena تقابل دو بازی League of Legends و Dota 2 همواره وجود داشته است. بازی لیگ آف لجندز موفق شده طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند. این بازی رایگان، تمام اصول اولیه سبک MOBA را رعایت کرده اما گیم پلی‌اش سریع‌تر بوده و قهرمان‌هایش متنوع‌تر هستند.
به‌جز سرعت گیم پلی، تفاوت اصلی این بازی نسبت به Dota 2 عدم دسترسی بازیکنان به‌تمامی قهرمان‌ها از همان اول است. همین موضوع به شما انگیزه زیادی برای تجربه‌ و باز کردن قهرمان‌های بیشتر و کنترل آن‌ها به شما خواهد داد. تمامی محتوای بازی League of Legends به‌جز اسکین‌ و تغییرات ظاهری قهرمان‌ها رایگان بوده و هیچ‌چیزی که مربوط به گیم پلی باشد نیازمند پرداخت پول نخواهد بود. اینکه کدام بازی را در سبک MOBA بپسندید به سلیقه خودتان بستگی دارد.
 

بخش آنلاین بازی Halo Infinite


سری بازی‌های Halo همواره یکی از پرچم‌داران در سبک شوتر اول‌شخص بوده‌اند و گیم پلی انقلابی و متفاوتی را به خورد طرفدارانشان داده‌اند. آخرین شماره این سری محبوب یعنی بازی Halo Infinite در اقدامی شوکه کننده بخش آنلاینش را به‌طور کاملاً رایگان در اختیار بازیکنان قرار داده تا همه بتوانند این تجربه ناب و لذت‌بخش را برای خود رقم بزنند. تنوع بالای نقشه‌ها، آزادی عمل در گیم پلی و سلاح‌های آینده‌گرایانه و قدرتمند از ویژگی‌های اصلی این بازی شوتر هستند و هر راند آن، می‌تواند متفاوت و سرگرم‌کننده برای شما رقم بخورد.
در حال حاضر برای تجربه بخش آنلاین، نقشه‌ها با قوانین مختلفی در دسترس هستند، برای مثال در برخی هدف به دست آوردن پرچم دشمن و انتقال آن به مقر خودتان است، در دیگری باید برای مدتی مشخص کنترل قسمتی از نقشه را بر عهده بگیرید و یا صرفاً با قتل‌عام تیم حریف و کسب امتیاز، پیروز میدان شوید. این تنوع بالا در قوانین پیروزی، سلاح‌های تخیلی و روان بودن همیشگی گیم پلی که در سری Halo وجود داشته، تجربه بخش چندنفره و آنلاین Halo Infinite را که رایگان هم هست، به‌شدت لذت‌بخش کرده است.
برای دانلود بازی های جدید کامپیوتر و دانلود بازی جدید برای اندروید با ترافیک نیم بها و رایگان به سایت پارسی گیم به نشانی www.par30games.net مراجعه کنید.
منبع: پارسی گیم
 
کد مطلب: 67466
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام