۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۴:۰۰

امکان فالو کردن یوتیوبرها در مایکروسافت اج فراهم خواهد شد

ایتنا- به نظر می‌رسد که مایکروسافت در حال ارائه به روزرسانی‌های جدیدی برای مرورگر اج است که قابلیت‌های ویژه‌ای برای استفاده از خدمات یوتیوب را به کاربران ارائه خواهد کرد.
امکان فالو کردن یوتیوبرها در مایکروسافت اج فراهم خواهد شد
به نظر می‌رسد که مایکروسافت در حال ارائه به روزرسانی‌های جدیدی برای مرورگر اج است که قابلیت‌های ویژه‌ای برای استفاده از خدمات یوتیوب را به کاربران ارائه خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  pocket-lint، به‌روزرسانی جدیدی که قرار است برای مرورگر مایکروسافت اج ارائه شود، با نام بیلد قناری شناخته می‌شود و به واسطه ارائه آن قابلیتی جدید با نام followable web به کاربران عرضه خواهد گشت.
 
این قابلیت در ابتدای کار توسط یک کاربر فعال در ردیت با نام Redditor Leopeva64 کشف شد و او در بررسی این نسخه با دکمه جدیدی برای فالو کردن روبرو شد که در آدرس بار موتور جستجوی بینگ در زمان استفاده از یوتیوب نمایش داده می‌شد.
 
پس از کلیک کردن روی این دکمه، شما خواهید توانست تا کاربر مدنظر خود را به مجموعه داخلی مرورگر اج اضافه کنید و به این ترتیب خواهید توانست تا تولیدکنندگان محتوا را به صورت مستقیم از طریق مرورگر مایکروسافت دنبال کنید.
 
 
 
در حال حاضر هنوز کاملا مشخص نیست که این قابلیت چه زمانی به صورت عمومی عرضه خواهد شد زیرا بر اساس شواهد، این قابلیت در مراحل ابتدایی توسعه خود قرار دارد.
 
در حقیقت این دکمه دنبال کردن درست مانند یک سیستم RSS است که به شما اجازه می‌دهد نه تنها تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب، بلکه سایر تولیدکنندگان محتوا و بلاگرها را نیز دنبال کنید.
 
به این ترتیب به نظر می‌رسد که هدف اصلی این کار، ساده ساختن دسترسی به محتوای دلخواه خواهد بود که به نوعی هدف هر دو شرکت گوگل و مایکروسافت نیز محسوب می‌گردد و قاعدتا این قابیلت در زمانی نسبتا کوتاه به مشتریان عرضه خواهد شد.
 
کد مطلب: 67456
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام