کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مرورگر اختصاصی اپرا برای رمزارزها

سايت خبری ايتنا , 13 بهمن 1400 ساعت 1:45

ایتنا - یک قابلیت برجسته این مرورگر جدید Crypto Corner آن است، که دربرگیرنده تمام اخبار بلاکچین، پادکست‌های مرتبط با کریپتو، و ولاگ‌ها و پیگیری ایردراپ‌ها و رویدادهای رمزارزی پیش‌رو می‌شود.


اپرا خبر از عرضه یک مرورگر کاملا جدید داده است که تمرکز آن بر رمزارزهاست تا خرید و سازماندهی رمزارز و NFTها آسان شود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، این شرکت مرورگر وب چندپلتفرمی در بیانیه‌اش خاطرنشان کرده است که این مرورگر جدید که، با نام Crypto Browser Project معرفی شده است، در ویندوز، مک، و اندورید قابل دسترسی است، و به زودی ورژن iOS  نیز عرضه خواهد شد. این مرورگر منطبق با Web3 ساخته شده تا کار با بلاکچین آسان شود.
 
این شرکت درباره علت عرضه این مرورگر اینگونه توضیح داده است که «در حال حاضر، امکانات بسیار اندکی برای مرور وب با تمرکز بر وب3 و همچنین قابل درککردن و استفاده آسان از تکنولوژی‌های بلاکچین موجود است. قصد ما از انتشار "پروژه مرورگر کریپتو" این بوده تا این وضعیت را تغییر دهیم...؛ ما از جامعه بلاکچین دعوت می‌کنیم که به این ماموریت ملحق شود».
 
در ابتدا، پروژه مرورگر کریپتو از بلاکچین‌هایی پشتیبانی خواهد کرد که شامل بیتکوین، سلو، اتریوم، و نرووس هستند، و قرار است تا در آینده بر این تعداد افزوده شود.
 
در حالی که اپرا تا پیش از این مرورگری داشت که یک کیف پول (ولت) رمزارزی با پشتیبانی از Web3  دارد، ولی پروژه مرورگر کریپتو شامل یک کیف پول کرپتوی بومی غیر حضانتی است که برای شما امکان دسترسی به رمزارزتان را مستقیماً از درون مرورگر، بدون نیاز به نصب هیچگونه افزونه‌ای، فراهم می‌آورد. اپرا گفت که این ولت جدید نهایتاً جایگزین راهکار ولت موجود در مرورگرهای دیگرش خواهد شد. افزون بر این، این مرورگر جدید شامل یک کلیبورد امن است که برای شما امکان کپی و پیست کردن بدون نگرانی درباره ایمنی امنیتی را فراهم می‌آورد.
 


یک قابلیت برجسته دیگر این مرورگر جدید Crypto Corner آن است، که دربرگیرنده تمام اخبار بلاکچین، پادکست‌های مرتبط با کریپتو، و ولاگ‌ها و پیگیری ایردراپ‌ها و رویدادهای رمزارزی پیش‌رو می‌شود.
 
«پروژه مرورگر کریپتو» مجهز به یک سایدبار نیز خواهد بود که کاربر را به Crypto Twitter، دیسکورد، ردیت و پلتفرم‌های دیگر، و همچنین تلگرام و واتس‌اپ می‌برد.
 
همچنین در این مرورگر به حفاظت از محیط زیست از طریق کاهش مصرف انرژی به کمک لایه‌ای موسوم به Etherium Layer 2 توجه شده است.
 


کد مطلب: 67455

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/67455/مرورگر-اختصاصی-اپرا-رمزارزها

ايتنا
  https://www.itna.ir