کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تغییرات در مدیران امنیتی توییتر

2 بهمن 1400 ساعت 14:27

ایتنا - ​​​​​​​شرکت توییتر اعلام کرد مدیر امنیت و مدیر امنیت اطلاعات از این شبکه اجتماعی جدا شده و در هفته های آینده این شرکت را ترک می کنند.



این تغییر و تحولات پس از کناره گیری جک دورسی، هم موسس توییتر از سمت خود به عنوان مدیرعامل در نوامبر صورت می گیرد. وی اداره این شرکت را به دست پاراگ اگراوال سپرد که از آن زمان در ساختار مدیریت این شرکت شبکه اجتماعی تغییراتی داده است. توییتر مشخص نکرد آیا خروج این دو مدیر به صورت داوطلبانه بوده است یا خیر.

به گزارش ایتنا از ایسنا، پیتر زاتکو، هکر سابق که به ماج (Mudge) معروف بود، در سال ۲۰۲۰ پس از این که توییتر با یک رخنه امنیتی روبرو شد و در جریان آن هکرها موفق شدند از حسابهای احراز هویت شده اشخاص سرشناس نظیر بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت و ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا پیام ارسال کنند، به سمت مدیر امنیت منصوب شد.

بر اساس گزارش رویترز، نیویورک تایمز، نخستین رسانه ای بود که خبر خروج زاتکو و رینکی سِتی، مدیر امنیت اطلاعات از توییتر را منتشر کرد. طبق یادداشتی که روز چهارشنبه پاراگ اگراوال به کارمندان توییتر ارسال کرد، این تغییرات به دنبال ارزیابی نحوه اداره امور در این سازمان و تاثیر آن بر کار اولویت دار صورت گرفته و ماهیت این وضعیت آنچه که اگراوال امکان دارد با کارمندانش در میان بگذارد را محدود کرده است.


کد مطلب: 67427

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/67427/تغییرات-مدیران-امنیتی-توییتر

ايتنا
  https://www.itna.ir