کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برش لیزری چیست

29 دی 1400 ساعت 13:08

ما می توانیم هر طرحی را که به ما می دهید برش دهیم. ما از نزدیک با شما کار خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که محصول برش دقیقاً همان چیزی است که شما می خواهید.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



برای برش فلز و غیر فلز از برش لیزر پرتو لیزر استفاده می شود و در مراکز صنعتی برای افزایش سرعت و کاهش هزینه استفاده می شود. انواع مختلفی از لیزرها مانند فیبر، جامد، گاز، شیمیایی و غیره وجود دارد. این صنعت فقط از لیزرهای حالت جامد و گاز استفاده می کند. مقاطع لیزر در کشتی سازی، هوافضا، آسانسور، مدل سازی، لوستر، نظامی، ساخت و ساز، شستشو و دکوراسیون استفاده می شود.
این برش بهتر از برش سنتی است زیرا در برش های لیزری هیچ گونه سوختگی در سطح کار و پشت چین کاری دیده نمی شود و از آنجایی که فشاری به قطعه کار وارد نمی شود، در لبه های قطعه له نمی شود. این روش نیازی به ماشین کاری ندارد. در برش لیزری، طرح های پیچیده به راحتی برای برش فلز قابل استفاده هستند. برش های لیزری انواع مختلفی دارند مانند:
 
- برش های لیزری کریستالی (جامد): این روش برای برش فلز و غیر فلز استفاده می شود و امکان برش های لیزری قدرتمند را فراهم می کند. یکی از معایب این روش این است که این دستگاه از تجهیزات گران قیمت تشکیل شده است و استفاده زیاد از آن در طول زمان منجر به هزینه بالایی می شود.

- C02 (برش شعله): در این روش از لیزر دی اکسید کربن استفاده می شود. در صنعت پزشکی استفاده می شود. در این برش از نیتروژن نیز استفاده می شود که برای برش آلومینیوم و فولاد مناسب است. لازم به ذکر است که نیتروژن مصرفی خالص است تا فلز اکسید نشود.

- برش لیزری پلکسی گلاس:
 همچنین ورق های پلکسی گلاس را از ضخامت 20 میلی متر تا حداکثر ضخامت 1500 میلی متر برش می دهیم. این بدان معناست که برای کارهای سفارشی در مقیاس کوچک و بزرگ برش لیزری پلکسی ایده آل است.
 
لطفا توجه داشته باشید: ورق پلی کربنات لیزر را نمی توان برش داد زیرا دودی که از آن خارج می شود سمی است!

برش لیزری چوب:
آیا می توانیم چوب را با لیزر برش دهیم؟ بله، ما می توانیم و این کار را با تحمل برش بالا، یعنی با دقت بالا انجام می دهیم.
چوب را با لیزر به ضخامت حداکثر 12 میلی متر برش می دهیم.

برش لیزری چیست؟
تالک و پلکسی گلاس دارای خاصیت تبخیر کامل در هنگام برش، بدون ذوب شدن یا جاری شدن هستند. ورق های پلکسی گلاس را در اندازه ها و ضخامت های مختلف برش می زنیم. هر چیزی که لیزر برش داده شود، لبه صاف خوبی خواهد داشت. همچنین می توانیم پلکسی گلاس منجمد، شفاف و رنگی را با استفاده از لیزر پرقدرت CO2 برش دهیم.

سطح بالای دقت، جزئیات، تکرارپذیری و پایداری آن به این معنی است که فناوری برش لیزری پلکسی گلاس بسیار محبوب است. ما می توانیم طیف گسترده ای از مواد مختلف را خیلی سریع برش دهیم و از آنجایی که قطعات دستگاه برش لیزری خیلی گران نیستند، قیمت های بسیار خوبی دریافت می کنید.

برش لیزر و پلکسی گلاس چگونه کار می کند؟
برش لیزری با ذوب، سوزاندن یا تبخیر مواد در حال برش کار می کند. در همان زمان، دستگاه از چیزی به نام «گاز کمکی» برای تمیز و شفاف نگه داشتن ناحیه برش، برای حذف مواد ذوب شده و سوخته استفاده می کند.

قبل از رایج شدن برش لیزری، این روش دستی و زمان بر بود. اما پیشرفته ترین تکنولوژی لیزر برش مواد را دقیق تر و آسان تر می کند. با این حال، این کار تخصصی باقی می ماند و تنها می تواند توسط متخصصان آموزش دیده، کارآمد و درست انجام شود.

همچنین می توانید این دستگاهها را از شهر استانبول وارد کنید. در همین زمینه سفر باتو تورهای مناسبی نیز پیشنهاد می کند که تور استانبول را می توانید در سایت ببینید.

برش لیزر برای چه مواردی استفاده می شود؟
به عنوان یک قاعده که در سایت کلاژ استودیو آمده ، ما می توانیم هر طرحی را که به ما می دهید برش دهیم. ما از نزدیک با شما کار خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که محصول برش دقیقاً همان چیزی است که شما می خواهید. با برش لیزری با دقت بالا، ما می‌توانیم دقیقاً آنچه را که برای پروژه‌هایی مانند جعبه‌های پلکسی، پانل‌های نور، آرم‌ها و سایر موارد پیچیده نیاز دارید، فراهم کنیم. ما حتی می توانیم در پروژه های صنایع دستی شخصی و منحصر به فرد به شما کمک کنیم.
 
در برش لیزری، برخلاف روش‌های برش سنتی، ضخامت بسیار تمیزتر، لبه‌های صاف‌تر و اندازه‌گیری‌های بسیار دقیق‌تر به دست می‌آید.
 
برخلاف پانچ های برش، لبه ها به هیچ وجه خرد نمی شوند. مناسب برای ایجاد اشکال عجیب، شگفت انگیز و پیچیده.
 
فناوری برش لیزری پلکسی گلاس نسبت به روش های برش سنتی انرژی کمتری مصرف می کند.
 
 


کد مطلب: 67406

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/67406/برش-لیزری-چیست

ايتنا
  https://www.itna.ir