۲
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۹

وزیر ارتباطات: همکاری با چین برای اینترنت ملی شایعه است

ایتنا - وزیر ارتباطات گفت: شایعات همکاری با چین برای ملی کردن اینترنت بی اساس است.
وزیر ارتباطات: همکاری با چین برای اینترنت ملی شایعه است

عیسی زارع پور در اینستاگرام در پاسخ به سوال یکی از کاربران که نوشته بود ظاهراً قرار است با همکاری و کمک کشور چین، اینترنت ملی شود، گفت: این شایعات بی‌اساس است.

به گزارش ایتنا از مهر، طی روزهای اخیر و در پی آغاز اجرای سند همکاری ۲۵ ساله ایران و چین، برخی رسانه‌ها گمانه زنی کردند که ایجاد اینترنت ملی با همکاری کشور چین انجام شود.

همچنین روز گذشته علی یزدی خواه نماینده مجلس نیز گفت: چینی‌ها در راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات به ابتکار منحصر به فرد و خاصی دست یافته‌اند که ما نیز می‌توانیم از تجربه آنها در این بخش استفاده کنیم.
کد مطلب: 67399
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
«شایعات همکاری با چین برای ملی کردن اینترنت بی اساس است.»
هرچند گاه شایعات ممکن است به نوعی از موضوعی جدی ریشه می گیرد ، البته پیشرفت های فنی چین در زمینه فن آوری های نوین قابل انکار نبست ، اما ایدئولوژی و تحلیل جامعه شناسی و انسان شناسی ما از بیخ و بن با آنها متفاوت است ، انشااله فقط در پیشرفت های تکنولوژی از علوم آنان استفاده بهینه ببریم . انشااله.
feedback
Iran, Islamic Republic of
برادر بزرگوار و عزیز ، باور کنید که مردم بسیار خسته و ناخشنودند از این همه شایعات ! زندگی به حد کفایت دچار مشکل و دغدغه شده ، انشااله شما از بروز دغدغه های جدید جلوگیری خواهید کرد. انشااله.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام