کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اطلاعات جدیدی از زمان عرضه iOS نسخه 15.3

سايت خبری ايتنا , 2 بهمن 1400 ساعت 4:00

ایتنا – به تازگی اطلاعات جدیدی از نسخه پیش روی ما از سیستم عامل همراه اپل منتشر شده است که زمان عرضه احتمالی این محصول به بازار مصرف را نشان می‌دهد.


به تازگی اطلاعات جدیدی از نسخه پیش روی ما از سیستم عامل همراه اپل منتشر شده است که زمان عرضه احتمالی این محصول به بازار مصرف را نشان می‌دهد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar،  پیش‌بینی می‌شود که نسخه شماره 15.3 سیستم عامل ioS به زودی به بازار عرضه شود و به همین دلیل نیز اطلاعات مربوط به این نسخه در بازار در حال پخش شدن است که اصلی‌ترین آن‌ها نشان دهنده این است که این نسخه قرار است تا نسبت به نسخه 15.2، یک به روزرسانی کوچک‌تر باشد.
 
برخی از اطلاعات حاکی از این هستند که حتی قرار است تا این نسخه بر روی رفع باگ‌ها تمرکز داشته باشد و فیچرهای جدید چندانی را به کاربران خود ارائه نکند.
 


بر اساس این اطلاعات منتشر شده قرار است تا در ماه ژانویه یا نهایتا ابتدای ماه فوریه شاهد عرضه این نسخه باشیم که با توجه به عرضه نسخه 15.2 در روز 13 دسامبر، احتمال زیادی وجود دارد این زمان‌بندی تحقق یابد.
 
از سوی دیگر از نظر میزان سازگاری با دستگاه‌ها، هر دستگاهی که iOS نسخه 15 را در اختیار دارد خواهد توانست تا از این به‌روزرسانی بهره‌مند شود و به این ترتیب اگر آیفون 6S یا نسخه‌های جدیدتر از آن را در اختیار دارید، در فهرست مخاطبان این به‌روزرسانی قرار خواهید داشت.
 
از میان قابلیت‌های این نسخه می‌توان به مواردی مانند تغییر در ساختار متون دستگاه، مزایای کنترل امنیتی برای کودکان، نرم‌افزارهای آی‌دی دیجیتالی و کیف پول دیجیتالی و ارائه خدمات کنترل راه دور همه‌کاره اشاره کرد.


کد مطلب: 67385

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/67385/اطلاعات-جدیدی-زمان-عرضه-ios-نسخه-15-3

ايتنا
  https://www.itna.ir