۲
۰
plusresetminus
يکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۵۰

پیش‌بینی قدرت زوم دوربین آیفون 15

ایتنا- ادعاهای جدید تحلیلگران اپل حاکی از آن است که این کمپانی دوربین آیفون 15 خود را با قابلیت زون 10 برابر به بازار عرضه خواهد کرد.
پیش‌بینی قدرت زوم دوربین آیفون 15
ادعاهای جدید تحلیلگران اپل حاکی از آن است که این کمپانی دوربین آیفون 15 خود را با قابلیت زوم 10 برابر به بازار عرضه خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  ubergizmo، در گذشته شاهد بودیم که کمپانی‌های هواوی و اوپو همراه‌های هوشمند خود را دوربین‌های بسیار قوی عرضه می‌کنند که قدرت زوم آنها واقعا بسیار بالا و از توانایی‌های یک همراه هوشمند خارج بود.
 
با این حال به نظر می‌رسید که قابلیت زوم قوی تا به امروز چندان مورد توجه کمپانی بزرگی نظیر اپل نبوده است و این شرکت، پرچمدارهایی نظیر آیفون 12 پرو مکس را با حداکثر زوم نوری 2.5 برابری عرضه کرده است که این عدد چندان چنگی به دل نمی‌زند.
 
با این حال گفته می‌شود که این سیاست اپل همزمان با عرضه آیفون 15 در سال آینده میلادی تغییر خواهد کرد.
این گفته‌ها بر اساس ادعای تحلیلگری به نام «جف پو» مطرح شده است که معتقد است آیفون 15 با قدرت زوم نوری 10 برابری به بازار عرضه خواهد شد و دلیل برخورداری از این قابلیت نیز تنها استفاده از لنز پریسکوپ تعریف شده است.
 
 
 
البته هنوز شایعه‌ای در رابطه با برخورداری آیفون‌های آینده از لنز پریسکوپ شنیده نمی‌شود.
تحلیلگر مشهور دیگری به نام «مینگ چی کو» در سال 2021 اظهار داشت که آیفون 15 احتمالا از طراحی لنز تاشو بهره‌مند می‌شود که دقت زوم دوربین‌ها را افزایش می‌دهد.

گفتین است زوم نوری تا حد زیادی بر زوم دیجیتال ترجیح داده می‌شود، زیرا دومی در واقع نرم افزاری از دوربین است که عکس را برای بزرگ‌نمایی از قسمت سوژه مورد نظر شما برش می‌دهد.
 
علاوه بر این، اگرچه دوربین‌های التراواید در بین عموم برای عکاسی روزانه محبوب‌تر هستند، اما لنزهای تله‌فوتو نیز می‌توانند بسیار مفید باشند.
این لنزها برای ثبت تصاویر پرتره بسیار عالی عمل می‌کنند زیرا قابلیت زوم بالای آنها موجب می‌شود که کادر دور تصویر مورد نظر شما واضح‌تر باشد.
 
همچنین لنزهای تله‌فوتو برای ثبت تصاویر از مناظر نیز بسیار خوب عمل می‌کنند و می‌توان با استفاده از آنها روی بخش خاصی از تصویر مثل قله برفی یک کوه یا المان‌های معماری زیبای یک ساختمان تمرکز بیشتری کرد.

با همه اینها، باید منتظر بود و دید که اپل برای دوربین آیفون 15 خود چه قابلیت‌های جدیدی در نظر گرفته است.
 
کد مطلب: 67376
نام شما
آدرس ايميل شما


امیر حسین
feedback
Iran, Islamic Republic of
خیلی
خوب
فرهان
feedback
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی ترین موبایل است از دوبین های این موبایل خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی دوست دارم .
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام