کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چکاپ لوله‌کشی ساختمان و لوله ‌بازکنی در زمستان را جدی بگیرید

22 دی 1400 ساعت 8:00

این اپلیکیشن به‌عنوان مرجع آنلاین خدمات، دسترسی به متخصصان را آسان می‌کند و می‌توانید به راحتی خدمات مورد نیاز خود را به‌صورت آنلاین ثبت کنید.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



گذشت چندین سال از عمر هر ساختمانی موجب قدیمی و فرسوده شدن اجزای آن می‌شود و به همین دلیل خواه، ناخواه باید برای تعمیر و بازسازی آنها دست به کار شد. یکی از تاسیسات و اجزای مهم در ساختمان، لوله‌ها هستند. برای ورود و خروج گاز و آب در ساختمان مسیرهای جداگانه‌ای تعریف می‌شود. ولی آنچه معمولا بیشتر نیاز به ترمیم و تعویض پیدا می‌کند، لوله‌های آب هستند. با توجه به جنسی که برای لوله‌های آب حین ساختمان‌سازی انتخاب می‌شود، طول عمر و کیفیت متفاوتی خواهند داشت. مثلا لوله‌های فلزی در بناهای قدیمی بیشتر کاربرد داشتند که ممکن بود با ضربه یا زنگ‌زدگی، دچار ترکیدگی و پوسیدگی شوند. ولی امروزه بیشتر لوله‌های پی‌وی‌سی در ساختمان‌سازی به کار می‌روند، چون طول عمر بیشتری دارند. چه در حال بازسازی یا ساختن بنای جدید باشید، چه به‌طور ناگهانی با نشت آب و نم‌ دادن دیوار مواجه شوید، همیشه باید نیروهای متخصص لوله‌کشی ساختمان و لوله ‌بازکنی را در لیست افراد آشنای خود قرار دهید.
به همین دلیل به شما اپلیکیشن استادکار را معرفی می کنیم تا برای این نوع خدمات لوله کش حرفه ای و متخصص در اختیار شما قرار دهد.

لوله‌کشی ساختمان با استادکار
همیشه نباید منتظر وقوع یک اتفاق ناخوشایند یا فاجعه باشیم تا برای بازسازی خانه خود دست به کار شویم. هر فردی می‌داند چند سال از عمر خانه‌اش گذشته است و آیا در این مدت سیستم لوله‌کشی ساختمان تعویض شده است یا خیر. معمولا هر واحد باید به‌طور جداگانه برای تعویض لوله‌های آب خود اقدام کند. ولی در مورد تعویض لوله‌کشی ساختمان، هیئت مدیره تصمیم می‌گیرند. از آنجایی‌که خروجی‌های آب یا فاضلاب اغلب در ساختمان‌ها مشترک است، مشکلاتی که می‌تواند در لوله‌کشی ساختمان به وجود آید، اغلب در همین دسته قرار می‌گیرند.
فارغ از سوراخ شدن یا ترکیدن لوله‌های آب، تعویض به موقع آنها می‌تواند از مشکلات احتمالی آینده جلوگیری کند. علاوه بر آن کیفیت آب مصرفی را بهبود می‌بخشد، در صرفه‌جویی آب نقش دارد و حتی از وارد شدن صدمه به دیوار یا کفپوش و کابینت نیز جلوگیری می‌کند. به همین دلیل بهتر است با اطلاع از عمر مفید لوله‌کشی ساختمان و آپارتمان خود، پیش از وقوع اتفاق ناخوشایند جهت تعویض یا ترمیم لوله‌ها اقدام کنید. به همین منظور افراد متخصص و باتجربه در زمینه لوله‌کشی ساختمان در اپلیکیشن درخوات خدمات استادکار آماده هستند تا با بررسی وضعیت فعلی سیستم لوله‌کشی منزلتان، توصیه‌ها و اقدامات لازم را پیش بگیرند.
 
اپلیکیشن استادکار


خدمات لوله ‌بازکنی اپلیکیشن استادکار
به‌غیر از سیستم ورودی آب ساختمان، برخی از لوله‌ها به جهت خروج آب مصرفی و تحت عنوان لوله‌های فاضلاب خانگی در سیستم لوله‌کشی تعبیه می‌شوند. از آنجایی‌که آب مصرفی هر خانوار می‌تواند با مواد زائد و زباله مخلوط باشد، احتمال گرفتگی لوله‌ها در مسیرهای مختلف خصوصا زانویی و انشعابات افزایش پیدا می‌کند. اگر گرفتگی لوله‌ها خفیف باشد، معمولا با ریختن محلول‌های مخصوص باز کردن لوله مشکل رفع می‌شود. ولی در شرایط حادتر که گرفتگی یا رسوب لوله‌ها بیشتر است، باید سراغ کارهایی مانند فنر زدن رفت که در دسته خدمات لوله بازکنی قرار می‌گیرند. برای ثبت سفارش خدمات لوله بازکنی کافیست به نیروهای حرفه‌ای و باتجربه در اپلیکیشن استادکار اعتماد کنید.

اپلیکیشن استادکار در کنار شماست
آب مایه حیات است و زندگی بدون آن قابل تصور نیست. از همین جهت کیفیت آب مصرفی و سلامت لوله‌کشی ساختمان نیز اهمیت زیادی پیدا می‌کند. همیشه شنیده‌ایم که پیشگیری بهتر از درمان است. پس قبل از آنکه لوله‌های خانه فرسوده شوند و خسارت زیادی به خانه وارد کنند، توصیه می‌کنیم با کمک کارشناسان لوله‌کش استادکار از سلامت سیستم لوله‌کشی خود اطمینان حاصل کنید.

برای این منظور جهت درخواست متخصص لوله کش ماهر و ثبت سفارش خدمات لوله‌کشی ساختمان و لوله بازکنی از طریق اپلیکیشن استادکار اقدام کنید. این اپلیکیشن به‌عنوان مرجع آنلاین خدمات، دسترسی به متخصصان را آسان می‌کند و می‌توانید به راحتی خدمات مورد نیاز خود را به‌صورت آنلاین ثبت کنید.

در حال حاضر استادکار در تهران و کرج فعال است و به زودی به شهرهای بزرگ همچون تبریز، مشهد، اصفهان و شیراز، پردیس و... نیز وارد خواهد شد. اگر ساکن این شهرها هستید، منتظر استادکار باشید.
 


کد مطلب: 67318

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/67318/چکاپ-لوله-کشی-ساختمان-لوله-بازکنی-زمستان-جدی-بگیرید

ايتنا
  https://www.itna.ir