۰
plusresetminus
شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۴

پیش به سوی موفقیت با آموزش جاوا

شما با استفاده از آموزش جاوا می توانید این زبان برنامه نویسی را به طور کامل یاد گرفته و موقعیت های شغلی خوبی را به دست آورید.
پیش به سوی موفقیت با آموزش جاوا
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------




 

هر آنچیزی که باید راجب جاوا بدانید


زبان برنامه نویسی جاوا یکی از پرطرفدارترین زبان‌های برنامه نویسی در میان برنامه نویسان می‌باشد. این زبان قدرتمند بر اساس زبان C  نوشته شده است و دارای مزایای مختلفی می باشد. پشتیبانی از پلتفرم های مختلف یکی از مهم‌ترین مزایای زبان جاوا است. شما با استفاده از آموزش جاوا می توانید این زبان برنامه نویسی را به طور کامل یاد گرفته و موقعیت های شغلی خوبی را به دست آورید.
امروزه بسیاری از زبان های برنامه نویسی مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. اما همه زبان های برنامه نویسی یکسان نیستند. همه آنها دارای حوزه های مختلف کاربردی و مزایا و معایب خاصی در توسعه نرم افزار هستند. ممکن است یک زبان برنامه نویسی در یک پروژه خاص بسیار خوب عمل کند؛ اما نمی توان این عملکرد را به حوزه های دیگر تعمیم داد. افراد علاقمند به برنامه نویسی دنبال آموزش های مختلفی مانند آموزش پایتون، آموزش جامع جاوا و … هستند. 
برخی از زبان های برنامه نویسی مانند زبان جاوا از محبوبیت خاصی برخوردار هستند و امروزه تصور استفاده تجاری و خصوصی از کامپیوتر بدون جاوا دشوار است. در دنیای کسب و کار های امروز موفقیت تنها نصیب کسانی می شود که دانش خود را در حوزه فناوری گسترش داده و به روز می کنند. این افراد شانس بیشتری برای یافتن شغل بسیار خوب، پروژه های جدید و با ارزش بالا یا پیشرفت در شرکت دارند.
یکی از زبان های برنامه نویسی که با یادگیری آن می توان قدم در راه موفقیت گذاشت، زبان جاوا است. برای فهمیدن علت آن با ما باشید و به ویژگی های منحصر به فرد این زبان توجه کنید.
 

مزایای زبان برنامه نویسی جاوا:


جاوا یک زبان برنامه نویسی بسیار مدرن است و همیشه آخرین مفاهیم فنی توسعه نرم افزار را در بر می گیرد. این زبان برنامه نویسی از سال 2000 همواره در صدر زبان های برنامه نویسی محبوب بوده است. همچنین این زبان برای قسمت پشتیبان در برنامه های کاربردی وب بزرگ مناسب است.
java مزایای زیادی را ارائه می دهد که عبارتند از:
 

- سازگاری با پلتفرم های مختلف:


بزرگترین نقطه قوت جاوا استقلال پلتفرم آن است. این یعنی این که کد های جاوا به هیچ سیستم عامل خاصی وابستگی ندارند. شما می توانید برنامه جاوا خود را تقریباً بر روی تمام دستگاه های تلفن همراه و سایر دستگاه های پایانی به راحتی نصب کرده و از آن استفاده کنید. ابتدا، کد منبع جاوا توسط کامپایلر کیت توسعه جاوا (JDK) که یک ابزار توسعه جاوا است؛ به کد بایت قابل فهم برای ماشین ترجمه می شود. سپس این کد ترجمه شده، می تواند روی دستگاههای مختلف با استفاده از ماشین مجازی جاوا (JVM) اجرا شود. در واقع کد های جاوا توسط سیستم عامل تفسیر و اجرا نمی شوند، بلکه توسط ماشین مجازی جاوا (JVM) اجرا می شوند.
 
جاوا

به دلیل این پشتیبانی بین پلتفرمی، برنامه های جاوا را می توان تحت هر سیستم عاملی توسعه داد و به همه سیستم عامل های رایج دیگر که محیط  اجرای جاوا از پیش در آن ها نصب شده است؛ منتقل کرده و اجرا کرد.
به دلیل قابل حمل بودن، جاوا برنامه نویسی را برای توسعه دهندگان نرم افزار بسیار آسان می کند. فقط یک نسخه از یک برنامه جاوا باید توسعه یابد؛ این امر باعث می شود که نیاز نباشد یک برنامه جاوا را برای سیستم عامل های مختلف نوشت و باعث صرفه جویی زیادی در کار، منابع و زمان می شود.
 

- دارای پشتیبانی قوی:


یکی دیگر از نقاط قوت جاوا پشتیبانی قوی از آن است که باعث می شود این زبان برنامه نویسی همواره  به روز، پایدار، انعطاف پذیر و قدرتمند باشد. جاوا توسط شرکت سخت افزاری و نرم افزاری ایالات متحده Oracle Corporation و یک جامعه بزرگ و جهانی پشتیبانی می شود که این زبان برنامه نویسی را از طریق توسعه فنی مداوم و به روز رسانی و انتشار منظم به روز نگه می دارد. جاوا همچنین دارای تعداد زیادی کتابخانه و چارچوب های مختلف است.
 

- قابلیت اجرای برنامه های جاوا در مرورگر:


با کمک اپلت ها می توان برنامه های جاوا را در یک مرورگر (Firefox، Internet Explorer، Safari یا Opera) اجرا کرد. این امر توسط تگ اپلت HTML  امکان پذیر شده است.
برنامه های جاوا فقط می توانند توسط مرورگرهای فعال جاوا اجرا شوند؛ یک مفسر جاوا (ماشین مجازی) و کتابخانه زمان اجرا باید در مرورگر یکپارچه شوند. با اپلت ها، برنامه های جاوا را می توان بدون توجه به سخت افزار و سیستم عامل به راحتی در اینترنت توزیع کرد.
 

- وجود ابزار های مناسب برای کار با گرافیک و صوت در جاوا:

 

با زبان برنامه نویسی جاوا می توان رابط کاربری گرافیکی را بسیار آسان و راحت ایجاد کرد. کتابخانه زمان اجرا جاوا سه جزء را برای این کار فراهم می کند:
   - بسته ابزار پنجره (AWT) : برای نمایش گرافیک های ابتدایی و عملکردهای پنجره
   - Swing Toolset: برای نمایش رابط های گرافیکی پیچیده کاربر.
   - Java 2D API: برای کارهای پیچیده پردازش تصویر و دستکاری گرافیکی.
با استفاده از جعبه ابزار پنجره انتزاعی ، متون، خطوط، دایره ها، مستطیل ها و چند ضلعی ها را می توان در هر نقطه از پنجره نمایش داد.
البته عناصر گرافیکی خروجی را می توان در هر رنگی بازتولید کرد. برای تعریف رنگ مورد نظر از مدل رنگی RGB (قرمز، سبز، آبی) استفاده می شود. در جاوا امکان استفاده از مدل رنگ HSB یا (Hue, Saturation, Brightness) نیز وجود دارد.
اگر به سرعت بیشتر نیاز داشته باشید؛ می‌توانید به طیف وسیعی از رنگ‌های از پیش تعریف‌شده در پلتفرم‌ها دسترسی داشته باشید. علاوه بر این روش هایی برای تبدیل بین مدل رنگی RGB و مدل رنگی HSB وجود دارد.
همچنین برای توسعه دهندگان برنامه های صوتی، جاوا یک API صوتی ویژه ارائه می دهد که با آن می توان فایل های صوتی را پخش و دستکاری کرد. با بسته تصویر، داده های تصویر را می توان به راحتی ویرایش کرده و نمایش داد.
اکنون که با برخی از قابلیت های زبان قدرتمند جاوا آشنا شدید؛ می توانید با استفاده از دوره جاوا؛ شما نیز به جمع حرفه ای های این زبان بپیوندید. برای پیدا کردن یک منبع مناسب جاوا باید نکاتی را مورد توجه قرار دهید. در ادامه برخی از این نکات را بیان می کنیم.
 

پیشنهاد آموزشی مناسب را پیدا کنید


دوره های مراکز آموزشی مختلف و ارائه دهندگان آموزشی نه تنها در شهرهای مختلف برگزار می شود، بلکه از نظر ساختار شرکت کنندگان و محتوای خاص آنها نیز متفاوت است. با این حال، سایت درسمن، تمام اطلاعات مهم در مورد دوره های فعلی را به گونه ای آماده می کند که تنها با چند کلیک به آنها دسترسی پیدا کنید. به عنوان مثال، دوره های جاوا سطح مبتدی برای برنامه نویسان تازه کار در دسترس است. سایر دوره های یادگیری java  بر روی کاربردهای ویژه این زبان برنامه نویسی تمرکز می کنند. در سایت درسمن آموزش java به صورت کاربردی و رایگان ارائه گردیده است.
همچنین شما با شرکت در دوره آموزشی جاوا می توانید از مزایای کلاس آنلاین بهره مند گردید. امکان تعامل با سایر فراگیران و استفاده از دانش آنان و نیز پرسیدن سوال و رفع اشکال فراهم می باشد. همچنین اگر برای شرکت در کلاس ها محدودیت زمانی دارید می توانید فیلم دوره های آموزشی قبلی را خریداری نمایید.
 

کدام آموزش جاوا مناسب است؟


دوره های مختلفی برای مبتدیان، کاربران و کاربران پیشرفته وجود دارد که می توانید با توجه به سطح دانش قبلی خود در مورد جاوا گزینه مناسبی را انتخاب نمایید. کاربرانی که هنوز به طور مفصل با جاوا برخورد نکرده اند، مهمترین اصول اولیه را در یک دوره پایه آموزش  javaیاد خواهند گرفت. کاربران با تجربه دانش خود را با حضور در یک دوره موضوعی خاص یادگیری جاوا عمیق تر می کنند. کاربران پیشرفته می توانند با دوره آموزش پیشرفته جاوا تبدیل به متخصص شوند.
 

به طور حرفه ای دانش فناوری و برنامه نویسی را گسترش دهید


کسانی می توانند یک زبان برنامه نویسی را به خوبی آموزش دهند که علاوه بر این که بر مباحث تئوری آن زبان کاملاً مسلط هستند؛ پروژه های عملی بسیاری را نیز با استفاده از آن زبان برنامه نویسی انجام داده باشند. سایت درسمن همواره این نکته مهم را مورد توجه قرار داده است و با استفاده از اساتید کاملاً ماهر دوره های آموزشی مختلفی از جمله دوره آموزشی جاوا را تهیه نموده است. شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت درسمن به آدرس https://darsman.com  آموزش جاوا را شروع کنید. آموزش جاوا درسمن دارای سطوح مختلفی است. این دوره ها قابل استفاده برای افراد کاملاً مبتدی و افراد حرفه ای می باشند. همچنین در سایت درسمن شما می توانید از آموزش رایگان جاوا نیز استفاده نمایید. 
اگر می خواهید از صفر تا صد زبان جاوا را بیاموزید می توانید از آموزش جامع جاوا استفاده کنید.
محتوای دوره های خاص برای افراد هدف مختلف تنظیم شده است و نیاز به دانش قبلی متفاوتی دارد، اما اگر با مراجعه به سایت درسمن اطلاعات مورد نظر خود را در مورد دوره آموزش جاوا کسب ننمودید؛ می توانید از طریق تماس با تیم درسمن اطلاعات دقیق تری را به دست آورید.
 

فرصت های شغلی را با یک دوره آموزشی جاوا بهبود بخشید


دانستن انواع مختلف برنامه ها، کامپایلرها و محیط های توسعه جاوا و توانایی استفاده از آنها  ارزش شخصی شما را در بازار کار به شدت افزایش می دهد. نگاهی به مبادلات آزاد و تبلیغات شغلی نشان می دهد که فناوری چقدر در توسعه برنامه، عملکرد سرور و توسعه وب اهمیت دارد.
 
کد مطلب: 67290
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام