کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پایان زودهنگام نمایشگاه CES به دلیل شیوع سویه جدید کرونا

12 دی 1400 ساعت 10:59

ایتنا - همزمان با رشد انفجارآمیز موارد ابتلا به سویه اومیکرون ویروس کرونا برنامه ریزی های قبلی برای برگزاری نمایشگاه CES تغییر کرده تا این رویداد فناورانه زودتر از موعد مقرر تمام شود.



پس از آنکه شرکت‌هایی مانند آمازون و جنرال موتورز هم از حضور فیزیکی در نمایشگاه سی ای اس در لاس وگاس به علت نگرانی‌های مرتبط با سویه اومیکرون انصراف دادند، اعلام شد سی ای اس ۲۰۲۲ یک روز زودتر از موعد اعلام شده به پایان می‌رسد.

انجمن فناوری مصرف‌کنندگان که سازمان برگزارکننده این رویداد است، روز جمعه اعلام کرد: «این گام به‌عنوان یک اقدام ایمنی اضافی که علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعلی برای حضور در نمایشگاه سی ای اس در نظر گرفته شده، وضع شد.»

این انجمن همچنین اعلام کرد این رویداد در ۷ ژانویه و نه در ۸ ژانویه به پایان می‌رسد. گسترش سویه بسیار قابل انتقال اومیکرون منجر به جهش شدید عفونت کرونا در سراسر جهان شده و بسیاری را وادار کرده تا در برنامه‌های سفر خود تجدید نظر کنند و در نتیجه شاهد لغو هزاران پرواز بوده‌ایم.

با توجه به نگرانی‌ها در مورد این سویه، بسیاری از شرکت‌ها از حضور فیزیکی در سی ای اس ۲۰۲۲ که هم به صورت مجازی و هم حضوری برنامه ریزی شده و از ۵ ژانویه با مشارکت بیش از ۲۲۰۰ شرکت و سازمان آغاز می‌شود، انصراف دادند.

طی چند روز گذشته، تعداد زیادی از شرکت‌ها از جمله‌ای ام دی، گوگل، متا و غیره نیز برنامه‌های حضور فیزیکی خود در سی ای اس ۲۰۲۲ را کنار گذاشته‌اند.


کد مطلب: 67232

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/67232/پایان-زودهنگام-نمایشگاه-ces-دلیل-شیوع-سویه-جدید-کرونا

ايتنا
  https://www.itna.ir