کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گلکسی اس 23 برای اولین بار از دوربین 200 مگاپیکسلی بهره‌مند خواهد شد

سايت خبری ايتنا , 14 دی 1400 ساعت 4:00

ایتنا- در طی ماه‌های اخیر شایعات و افشاگری‌های زیادی در رابطه با سامسونگ گلکسی اس 22 عرضه شده است اما این روزها این اخبار و شایعات به سمت پرچم دار سال 2023 سامسونگ یعنی گلکسی اس 23 معطوف شده است.


در طی ماه‌های اخیر شایعات و افشاگری‌های زیادی در رابطه با سامسونگ گلکسی اس 22 عرضه شده است اما این روزها این اخبار و شایعات به سمت پرچم دار سال 2023 سامسونگ یعنی گلکسی اس 23 معطوف شده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، اطلاعات جدید به دست آمده از افشاگری به نام @UniverseIce که اغلب اطلاعات دقیقی درباره پرچم دارهای آینده به دست می‌دهد، حاکی از آن است که گلکسی اس 23 اولترا با دوربینی 200 مگاپیکسلی به بازار عرضه خواهد شد.
 
در مقام مقایسه جالب است بدانید که انتظار می‌رود گلکسی اس 22 اولترا که طی ماه‌های آینده عرضه خواهد شد، از یک دوربین پشتی چهارگانه مجهز به یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، دو دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی بهره مند باشد.
 

 
 
دوربین 200 مگاپیکسلی نام برده شده توسط این افشاگر در حال حاضر توسط سامسونگ رونمایی شده است. این دوربین که ISOCELL HP1 نام دارد در واقع اولین سنسور این صنعت است که به عدد 200 مگاپیکسل رسیده است و می‌تواند در نور کم نیز به ثبت ویدیو‌های 8K و ظرفیت 30 فریم بر ثانیه بپردازد.
 
البته هنوز مشخص نیست که این سنسور چه زمانی روی یک تلفن همراه هوشمند عرضه شود. شیائومی 12 به زودی رونمایی خواهد شد و صحبت از آن است که این همراه هوشمند نیز پیش از پرچم دار سامسونگ از دوربین 200 مگاپیکسلی بهره مند شود. اگر این سنسور روی شیائومی 12 عرضه نشود پس احتمالا کاربران برای استفاده از آن می‌بایست تا زمان رونمایی از گلکسی اس 23 صبر کنند.
 
همچنین گفته می‌شود که سنسور از پیکسل‌های بسیار ریز 0.64 میکرومتری و فناوری باینینگ پیکسل جدید که سامسونگ آن را تحت عنوان ChameleonCell نام گذاری کرده است، بهره مند شده است. به این ترتیب برخی از پیکسل‌ها را می‌توان هوشمندانه با هم ترکیب کرد که منجر به اندازه پیکسل بزرگتر 2.56 میکرومتری و وضوح تصویر مؤثر 12.5 مگاپیکسلی می‌شود.این پیکسل‌های بزرگ‌تر می‌توانند نور ورودی زیادی جذب کنند، که به گفته سامسونگ باعث می‌شود در داخل خانه یا در هنگام غروب آفتاب عکس‌های روشن‌تر و شفاف‌تری داشته باشید.
 


کد مطلب: 67227

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/67227/گلکسی-اس-23-اولین-بار-دوربین-200-مگاپیکسلی-بهره-مند-خواهد

ايتنا
  https://www.itna.ir