۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۵

مشکل درگ اند دراپ تسک‌بار ویندوز 11 در سال 2022 حل خواهد شد

ایتنا- ویندوز 11 این روزها به تسک بار و رفع مشکلات آن توجه ویژه‌ای نشان داده است اما گزارش‌های به دست آمده حاکی از آن است که قابلیت درگ اند دراپ تعریف شده برای این بخش تا سال 2022 عرضه نخواهد شد.
مشکل درگ اند دراپ تسک‌بار ویندوز 11 در سال 2022 حل خواهد شد
سیستم عامل جدید شرکت مایکروسافت، ویندوز 11 این روزها به تسک‌بار  و رفع مشکلات آن توجه ویژه‌ای نشان داده است، اما گزارش‌های به دست آمده حاکی از آن است که قابلیت درگ اند دراپ تعریف شده برای این بخش تا سال 2022 عرضه نخواهد شد.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی techradar، گزارش‌های به دست آمده از خبرگزاری Windows Latest حاکی از ان است که قابلیت درگ اند دراپ نرم‌افزارها به تسک‌بار  و ایجاد سریع و راحت میان‌برها برای نرم‌افزارهایی که بیشترین استفاده را دارند توسط مایکروسافت در وضعیت تست قرار گرفته است.
 
مطابق این اخبار، منابع مطلع از درون کمپانی مایکروسافت خبر داده‌اند که این قابلیت در طی ماه‌های آینده در ساخت‌های پیش‌نمایش عرضه خواهد شد، اما عرضه رسمی آن در طول همین و همراه با به‌روزرسانی 22H2 به تاخیر خواهد افتاد.
علاوه بر این، لازم به ذکر است که مایکروسافت این روزها مشغول رفع نقص‌های جزئی تسک‌بار  نیز هست تا آن را تکمیل‌تر نماید.
 
 ویندوز 11
 
از جملی یکی از این مشکلات که برای بسیاری از کاربران اذیت کننده بود، به آیکون شارژ باتری مربوط می‌شد که برخی اوقات به اشتباه عدد 100 درصد را نمایش می‌داد. این مشکل در پیش‌نمایش 22523 حل شده است و به زودی به عنوان یک به‌روزرسانی تجمیعی برای نسخه پایدار عرضه خواهد شد.
علاوه بر این، مشکل دیگری نیز وجود دارد که بر اساس آن، آیکون‌های نرم‌افزار در مانیتورهای دوم با صفحه نمایش ساعت و تاریخ مخلوط می‌شد و این مشکل نیز در ساخت یاد شده برطرف شده است.

گفتنی است تسک‌بار(نوار وظیفه) ویندوز 11 انتقادهای زیادی را در رابطه با برخی از تغییرات ایجاد شده توسط مایکروسافت از نظر گزینه‌های بهینه‌سازی این بخش از رابط کاربری و به ویژه از دست دادن قابلیت درگ اند دراپ که بخش ساده و اصلی تجربه ویندوز است، برانگیخته است. البته به نظر می‌رسد که این مشکل در آینده رفع خواهد شد و قابلیت یاد شده سرانجام به تسک‌بار برخواهد گشت.
 
بسیاری از افراد امیدوار بودند که مایکروسافت دوباره این قابلیت را تحت یک بسته عادی به‌روزرسانی برای ویندوز 11 عرضه کند، اما با این حال به نظر می‌رسد که این غول فناوری تصمیم دارد تا آن را با به‌روزرسانی کلی 22H2 عرضه کرده و کاربران را تا مدتی معطل نگه دارد.
 
کد مطلب: 67226
برچسب ها: مایکروسافت
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام