۰
plusresetminus
چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۸

مدیرگوگل روی صدلی داغ

ایتنا - ​​​​​​​براساس گزارشی جدید شاکیان پرونده‌ای که گوگل را متهم کرده بود داده های کاربران را در حالت ناشناس ردیابی می‌کند، می توانند از مدیر ارشد اجرایی این شرکت سوالاتی بپرسند.
مدیرگوگل روی صدلی داغ

طبق رای دادگاهی در کالیفرنیای آمریکا شاکیانی که گوگل را به ردیابی غیرقانونی مصرف اینترنت شان در حالت ناشناس مرورگر متهم کرده بودند، می توانند از ساندار پیچای مدیر ارشد اجرایی این شرکت بازجویی کنند.

به گزارش ایتنا از مهر، در ژوئن ۲۰۲۰ میلادی شکایتی ثبت شد که طبق آن کاربران گوگل را متهم کردند با ردیابی مصرف اینترنت آنها هنگامیکه مرورگرشان در وضعیت خصوصی قرار داشته، حریم شخصی آنها را نقض کرده است.

شاکیان مدعی هستند پیچای به طور خاص درباره چالش های مرورگر کروم و نگرانی های امنیتی اطلاع داشته است.

خوزه کاستاندا سخنگوی گوگل در این باره می گوید: درخواست های جدید بی دلیل و بیش از حد هستند. هرچند ما ادعاهای مطرح شده در این پرونده را قویا به چالش می کشیم، اما با درخواست های بیشمار شاکیان همکاری کردیم. ما همچنان قدرتمندانه از خود دفاع می کنیم.

طبق اسناد دادگاه، در سال ۲۰۱۹ میلادی به پیچای هشدار داده شد حالت ناشناس مرورگر مشکل ساز است، اما با این وجود تغییری در آن حاصل نشد زیرا او نمی خواست ویژگی مذکور تحت توجهات قرار گیرد.

سوزان ونکولن قاضی دادگاه این پرونده در سن حوزه کالیفرنیا گفت: برخی اسناد نشان می دهد اطلاعاتی مرتبط با این امر به پیچای منتقل شده و بنابراین از درخواست شاکیان برای پرسش سوالاتی از وی موافقت می شود.
کد مطلب: 67204
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام