کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نقاط ضعف و قوت ساعت های هوشمند را بشناسیم

8 دی 1400 ساعت 11:55

ساعت های هوشمند مانند بسیاری از گجت های جدید نقاط ضعف و قوتی دارند. و شما باید براساس نیاز و کاربرد خود تصمیم گیری کنید. برخی ساعت های هوشمند را ابزار غیرضروری می دانند و ترجیح می دهند تبلت یا لپ تاپ خریداری کنند.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



این روزها ساعت های هوشمند جایگاه خاصی در دل کاربران و عاشقان تکنولوژی پیدا کرده اند. زیرا این ساعت ها دو عنصر مهم سرعت و کارایی را به زندگی مدرن و شتاب زده امروز اضافه کرده اند و ازطرف دیگر به عنوان یک کالای شیک و لوکس شناخته می شوند که بین مردم ترنده شده اند و شرکت های بزرگی مانند اپل، سامسونگ، شیائومی و هواوی نیز به نیاز کاربران پاسخ داده اند. به خصوص برندهای شیائومی و سامسونگ محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. اگر می خواهید یکی از برندهای شیک ساعت های هوشمند را داشته باشید، حتما از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

 

نگاه کلی به نقاط ضعف و قوت ساعت های هوشمند


•    دسترسی سریع به تماس ها
•    عمر کوتاه مدت باتری
•    بررسی و ردیابی وضعیت سلامتی
•    نمایش نادرست اطلاعات
•    صفحه نمایشگرهای خیلی کوچک
•    گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم
 

دسترسی سریع به تماس ها


ساعت های هوشمند دسترسی به تماس ها را ساده تر کرده اند و شما هیچ تماسی را از دست نمی دهید. این ویژگی به خصوص برای افرادی مناسب است که بیشتر ساعت روز را از خارج از محل کار یا منزل رفت و آمد می کنند. و با یک لرزش دست به راحتی می توانند پیام ها یا  تماس ها را دریافت کنند. گاهی نیز ممکن است گوشی را فراموش کرده اید، ساعت های هوشمند بسیاری از مشکلات مثل تماس یا ارسال پیامک را برطرف می کند.
 

عمر کوتاه مدت باتری


یکی از معایب مهم ساعت های هوشمند، عمر کوتاه باتری است. باتری جزو اصلی ترین ویژگی های گجت های جدید به شمار می رود. زیرا بسیاری از دغدغه های کاربر را حل می کند. این نکته مانند گوشی های هوشمند حیاتی است. اما برخی ساعت های هوشمند حتی یک روز هم دوام نمی آورند و اگر آن را شارژ نکنید نمی توانید از ردیاب خواب در شب استفاده کنید.


وضعیت سلامتی و برنامه ورزشی
 

شما می توانید اهداف مشخصی برای سلامتی جسمی تان طراحی کنید. وضعیت خواب تان را به شما گزارش می دهد و شما براساس آن می توانید آن را  تجزیه و تحلیل کنید. همچنین اطلاعاتی درباره وضعیت فشار خون، ضربان قبل را نیز در اختیار شما قرار می دهد. اهداف تناسب اندام مشخصی را تعیین کنید، و در این مسیر ساعت های هوشمند همگام با شما خواهند بود. طبق اهداف مد نظر، میزان کالری سوزانده را گزارش می دهد.  همچنین تمرینات اختصاصی در حیطه ورزش هایی مانند شنا، پیاده روی، وزنه برداری و دوچرخه سواری در دسترس خواهید داشت.
 

نمایش نادرست اطلاعات


اگرچه ساعت های هوشمند داده های ضروری را در دسترس کاربر قرار می دهد اما تحقیقات نشان می دهد که اطلاعات 100 درصد صحیح نیست، بنابراین به اطلاعات در دسترس ساعت های هوشمند نباید صد درصد اعتماد کرد. ساعت های هوشمند در کنار گوشی ها عملکرد بهتری دارند. بنابراین با خرید یک ساعت هوشمند یک گوشی با کیفیت خریداری کنید.
 

صفحه نمایشگر خیلی کوچک

 

طبیعتا ساعت های هوشمند نمایشگرهای کوچکی دارند، زیرا متناسب با مچ دست طراحی شده اند. بنابراین برخی کارها مثل تماشای فیلم در آن مشکل ساز است. زیرا به چشم ها فشار می آورد، بهتر است در طولانی مدت با آن ها کار نکنید.

طراحی شیک و جذاب

ساعت های هوشمند طراحی های شیک و جذابی دارند و بسیار مناسب افرادی است که عاشق ست کردن هستند. فروشگاه اینترنتی لیپک، متنوع ترین رنگ ها و طرح های ساعت و گوشی هوشمند را دارد. تنوع رنگ گوشی شیائومی، سامسونگ، اپل و هواوی را مشاهده کنید و یک ترکیب رنگی جذاب و شیک با ساعت هوشمند و لباس خود انتخاب کنید.
 

گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم مورد علاقه


هرگاه اراده کنید می توانید آهنگ مورد علاقه تان را گوش کنید. برخی نیز از کوچکی نمایشگر ساعت های هوشمند شاکی نیستند، بنابراین فیلم یا سریال مورد علاقه شان را ساعت ها دنبال می کنند. ساعت های هوشمند به راحتی به هندزفری متصل می شوند و شما بدون سرو صدا می توانید فیلم ببینید یا آهنگ گوش کنید.
 

اولین اصلی که در خرید ساعت هوشمند باید به آن دقت کنید


فرقی نمی کند برند سامسونگ، اپل، سامسونگ یا شیائومی را انتخاب کنید، خرید ساعت هوشمند شیائومی با گارانتی مهم ترین نکته است که باید در حین خرید در نظر بگیرید و تنها از فروشگاه های معتبر می توانید با گارانتی خرید کنید.
 

آیا ساعت های هوشمند ارزش خرید دارند؟


ساعت های هوشمند مانند بسیاری از گجت های جدید نقاط ضعف و قوتی دارند. و شما باید براساس نیاز و کاربرد خود تصمیم گیری کنید. برخی ساعت های هوشمند را ابزار غیرضروری می دانند و ترجیح می دهند تبلت یا لپ تاپ خریداری کنند. اما برخی دیگر دوست دارند از ویژگی های متنوع ساعت های هوشمند لذت ببرند. اگر دنبال تبلت ارزان قیمت هستید، فروشگاه اینترنتی لیپک بهترین برندهای تبلت را با قیمت ارزان عرضه می کند.

 


کد مطلب: 67199

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/67199/نقاط-ضعف-قوت-ساعت-های-هوشمند-بشناسیم

ايتنا
  https://www.itna.ir