کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وان پلاس 10 پرو در ژانویه رونمایی خواهد شد

سايت خبری ايتنا , 10 دی 1400 ساعت 21:29

ایتنا- مدیر ارشد اجرایی وان پلاس به تازگی در شبکه اجتماعی چینی ویبو تایید کرده است که پرچم دار بعدی این برند یعنی وان پلاس 10 پرو در ماه ژانویه رونمایی خواهد شد.


مدیر ارشد اجرایی وان پلاس به تازگی در شبکه اجتماعی چینی ویبو تایید کرده است که پرچم دار بعدی این برند یعنی وان پلاس 10 پرو در ماه ژانویه رونمایی خواهد شد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، وان پلاس این روزها در تکاپوی رونمایی از همراه هوشمند آینده برند خود است و به زودی این کار را انجام خواهد داد. گزارش‌های به دست آمده از پت لو به عنوان یکی از بنیان گذاران و مدیر ارشد اجرایی وان پلاس حاکی از آن است که این کمپانی همراه هوشمند آینده خود یعنی وان پلاس 10 پرو را در ماه آینده میلادی به بازار عرضه خواهد کر. لو در این رابطه در شبکه اجتماعی چینی ویبو نوشته است که:« وان پلاس 10 پرو در ژانویه می‌بینمت.»
 
اگر وان پلاس همراه هوشمند بعدی خود را در ژانویه رونمایی کند، به نوعی در برنامه همیشگی عرضه همراه‌های هوشمند خود تغییر ایجاد کرده است. این کمپانی در طی چند سال گذشته دستگاه پرچم دار خود را در ماه‌های مارس یا آوریل و پس از رونمایی از سری اس سامسونگ عرضه می‌کرد.
 

 
 
شایعات حاکی از آن هستند که وان پلاس این بار تنها یک همراه هوشمند را رونمایی خواهد کرد و مدل‌های پایه و پرو در کار نخواهد بود. در گذشته وان پلاس پرچم دار‌های خود را همراه با دستگاهی از سری T عرضه می‌کرد اما به نظر می‌رسد که امسال تصمیمی برای عرضه وان پلاس 9T ندارد.
 
لو پیش از این مدعی شده بود که دستگاه‌های سری 10 به یک سیستم عامل جدید مبتنی بر اندروید 13 مجهز خواهند شد و وان پلاس آن را با اوپو نیز به اشتراک خواهد گذاشت. جالب است بدانید که کمپانی اوپو و وان پلاس به صورت رسمی در سال جاری میلادی تحت مالکیت BBK Electronics با یکدیگر ادغام شدند و وان پلاس زیر مجموعه‌ای از اوپو شناخته شد.
 
افشاگران در حال حاضر از طریق رندرهای غیر رسمی تصویری از وان پلاس 10 به ما ارائه کردند. به نظر می‌رسد که وان پلاس دوباره از طراحی دوربین هاسلبلاد استفاده خواهد کرد و صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای این همراه هوشمند از نوع 6.7 اینچی QHD+ با نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود. لو در سال جاری تایید کرد که این همراه هوشمند از پردازنده جید اسنپ دراگون نسل 8 بهره‌مند خواهد شد.
 


کد مطلب: 67196

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/67196/وان-پلاس-10-پرو-ژانویه-رونمایی-خواهد

ايتنا
  https://www.itna.ir