۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۴:۰۲

عرضه لینوکس 5.16 به دلیل کریسمس به تاخیر افتاد

ایتنا- به نظر می‌رسد که عرضه نسخه 5.16 سیستم عامل لینوکس به دلیل تعطیلات کریسمس و سال نو میلادی چند روزی به تاخیر بیفتد.
عرضه لینوکس 5.16 به دلیل کریسمس به تاخیر افتاد
به نظر می‌رسد که عرضه نسخه 5.16 سیستم عامل لینوکس به دلیل تعطیلات کریسمس و سال نو میلادی چند روزی به تاخیر بیفتد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، لینوکس توروالدز به عنوان خالق سیستم عامل لینوکس به تازگی در پست هفتگی خود اظهار داشته است که به زودی و پس از پایان یافتن تعطیلات کریسمس نسخه 5.16 لینوکس به کاربران عرضه خواهد شد.
 
توروالدز در پست خود نوشته است که:« همه چیز در حال آرام شدن است. این برای این زمان در برنامه زمان بندی انتشار عادی است، اما همچنین برای این زمان از سال نیز عادی است. و من انتظار دارم که دو هفته آینده بسیار آرام‌تر باشد. اما شاید مردم حوصله شان سر رفته است، شاید مردم به دلیل شیوع مجدد کووید در خانه می‌مانند، خواهیم دید. »
 
 
 
تصمیم برای صبر کردن و عرضه دیر هنگام لینوکس 5.16 این احتمال را به تقویت می‌کند که این سیستم عامل در تاریخ 9 ژانویه و پیش از رخداد سالانه Linux.conf.au که در 14 ژانویه برگزار می‌شود، به دست کاربران برسد. همچنین گفته می‌شود که تغییرات اصلی این نسخه به شبکه، یو اس بی و پردازنده گرافیکی مرتبط است.
 
جالب است بدانید که خبر به تعویق افتادن عرضه نسخه 5.16 سیستم عامل لینوکس پس از آن منتشر شد که سرویس وب آمازون (AWS) پیش نمایشی از نسخه سفارشی لینوکس آمازون (AL2022) منتشر کرد و متعهد شد که نسخه را هر دو سال یکبار به روز کند.
 
 سرویس وب آمازون خاطرنشان کرد که چرخه انتشار اصلی دو ساله، با به‌روزرسانی‌هایی که به‌صورت فصلی از طریق نسخه‌های جزئی ارسال می‌شوند، به به‌روز نگه‌داشتن نرم‌افزار کمک می‌کند. این در حالی است که تعهد پشتیبانی پنج ساله برای هر نسخه اصلی به مشتریان ثبات لازم برای مدیریت چرخه عمر طولانی پروژه را ارائه می‌کند.
 
کد مطلب: 67193
برچسب ها: کریسمس
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام