کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اسپیس ایکس، دارای بیشترین کارمندان مبتلا به کووید

سايت خبری ايتنا , 12 دی 1400 ساعت 1:55

ایتنا- کمپانی موشک سازی اسپیس اکس با 132 کارمند مبتلا به کرونا رکورد بیشترین آمار مبتلایان به کرونا در محل کار را به خود اختصاص داده است.


کمپانی موشک سازی اسپیس اکس با 132 کارمند مبتلا به کرونا رکورد بیشترین آمار مبتلایان به کرونا در محل کار را به خود اختصاص داده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، اداره بهداشت عمومی محلی ایالت لی آنجلس در روز دوشنبه گزارش داد که دفتر مرکزی اسپیس اکس نزدیک به 30 درصد از موارد اخیر ابتلا به کرونا در محل کار این ایالت را به خود اختصاص داده است.
 
مقامات مرتبط مدعی شده اند که حدود 132 کارمند اسپیس اکس به تازگی به ویروس کرونا مبتلا شده و تست کرونای آنها مثبت شده است.
 

 

البته صحبت از یک شرکت کوچک نیست و برای همین هم جالب است بدانید که تعداد کارمندان این کمپانی ساخت موشک در دفتر مرکزی هاثورن به 6000 نفر می‌رسد.
 
یه گزارش واشنگتن پست این شرکت مدعی شده است که این اعداد مربوط به ماه‌های قبل از سپتامبر است و تصور می‌شود تنها یک مورد از آنها از محل کار مبتلا شده است. البته ایلان ماسک به عنوان مدیر ارشد اجرایی اسپیس اکس در این رابطه اظهار نظر قطعی نداشته است.
 
علاوه بر این آمارها نشان می‌دهد که دومین مورد از کمپانی‌های دارای بیشترین موارد ابتلا به کرونا در محل کار به دفتر فدکس در فرودگاه بین المللی لس آنجلس تعلق داشته است. که 82 مورد از کارمندان این شرکت اخیرا با تست مثبت شناسایی شده اند.
 


کد مطلب: 67192

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/67192/اسپیس-ایکس-دارای-بیشترین-کارمندان-مبتلا-کووید

ايتنا
  https://www.itna.ir