۰
plusresetminus
شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۴:۰۰

مانیتور جدید ال‌جی با طراحی عمودی به بازار عرضه شد

ایتنا- کمپانی ال‌جی برای اولین بار به ساخت مانیتوری عمودی روی آورده است که برای افرادی که مجبور هستند به طور همزمان از دو مانیتور استفاده کنند بسیار کاربردی است.
مانیتور جدید ال‌جی با طراحی عمودی به بازار عرضه شد
کمپانی ال جی برای اولین بار به ساخت مانیتوری عمودی روی آورده است که برای افرادی که مجبور هستند به طور همزمان از دو مانیتور استفاده کنند بسیار کاربردی است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، کمپانی ال‌جی به تازگی در رخداد مجازی CES از سری مانیتورهای جدید خود رونمایی کرد که یک مورد از آنها به دلیل داشتن طراحی عمومی مورد توجه زیادی قرار گرفت.
 
این مانیتور که DualUp نام دارد با نسبت تصویر غیر معمول 16:18 به بازار عرضه خواهد شد. این صفحه نمایش عمودی با رزولوشن 2560 در 2880 ساخته شده است که ال‌جی آن را Square Double QHD نام گذاری کرده است. زمانی که شما از قابلیت نمای تقسیم عمودی این مانیتور استفاده می‌کنید به نظر می‌رشد که دو صفحه نماتیش 21.5 اینچی را روی همدیگر قرار داده اید.
 
 
 
آن دسته از کاربرانی که برای کار خود یا به هر دلیل دیگری مجبور هستند به صورت مداوم به اطلاعات موجود در دو یا چند صفحه نمایش نگاه کنند می‌توانند از مانیتور DualUp بهره مند شوند. ال‌جی در رونمایی از این محصول مدعی شده است که مدل یاد شده به کاهش حرکات سر و در نتیجه گردن دردی که در اثر نگاه کردن به دو صفحه نمایش کنار هم ایجاد می‌شود، کمک شایانی می‌کند.
 
مانیتور DualUp همچنین برای ذخیره فضا نیز طراحی شده است و با استندی به نام ال‌جی ارگو که با اکثر میزها سازگار است، به بازار عرضه خواهد شد. از سایر قابلیت‌های این مانیتور مجهز به نانو‌ای پی اس می‌توان به روشنایی 300 نیتی، نسبت کنتراست 1000 به 1 و پشتیبانی از HDR10 اشاره کرد.
 
کمپانی ال جی علاوه بر DualUp از مانیتور 32 اینچی 4K جدیدی به نام UltraFine نیز رونمایی کرد. نسبت تصویر این مانیتور عادی است اما برای اولین بار از فناوری پنل سیاه نانو‌ای پی اس ال‌جی بهره مند شده است که نسبت کنتراست را به 2000 به یک می‌رساند. اطلاعات بیشتر در رابطه با این دو مانیتور در رخداد مجازی ال جی در تاریخ 4 ژانویه منتشر خواهد شد.
 
کد مطلب: 67190
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام