۲
۰
plusresetminus
سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۱

سقوط قیمت بیت‌کوین به کمتر از ۵۰ هزار دلار

ایتنا - ​​​​​​​بیت‌کوین در معاملات روز سه شنبه به پایین ۵۰ هزار دلار سقوط کرد.
سقوط قیمت بیت‌کوین به کمتر از ۵۰ هزار دلار


توکن در معاملات روز سه شنبه در آسیا ۴.۵ درصد کاهش یافت و حدود ۴۹ هزار و ۱۰۰ دلار در سنگاپور معامله شد. اِتِر که دومین سکه دیجیتالی بزرگ است و شاخص بلومبرگ گلکسی کریپتو نیز قرمزپوش شدند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، سرمایه گذاران این اواخر با نگرانی نسبت به تاثیر تعدیل تدابیر محرک مالی بانک مرکزی، از پرحدس و گمان‌ترین بازارهای جهان عقب نشینی کرده اند. این که بیت کوین و دنیای رمزارز تا چه حد در معرض ریسک مذکور قرار دارد، دستمایه بحث‌های داغی شده است.

ویجی آیار، نایب رییس توسعه شرکت و بین الملل در صرافی رمزارز لونو در سنگاپور اظهار کرد: برای بیت‌کوین در مقطع فعلی مسئله نگران کننده‌ای وجود ندارد. اگر بیت‌کوین بین ۴۸ تا ۴۹ هزار دلار بماند، موقعیت این رمزارز مثبت خواهد ماند.

مطالعات فنی رسیدن بیت‌کوین به یک نقطه عطف پس از عقب نشینی آن از رکورد ۶۹ هزار دلار در نوامبر را نشان می دهد که رشد این رمزارز از ابتدای سال میلادی جاری تاکنون را به ۷۰ درصد محدود کرد.

به عنوان مثال یک بررسی با استفاده از اندیکاتور باند بولینگر نشان می دهد این رمزارز هفته گذشته به اوج محدوده معاملاتی خود صعود کرد اما نتوانست در بالای آن بسته شود. از نظر برخی، این وضع نشان دهنده این است که بیت کوین برای رشد در کوتاه مدت با مشکلاتی روبروست.

بر اساس گزارش بلومبرگ، طبق آمار کوین گِکو، توکن‌های کوچکتری مانند سولانا، کاردانو، پلکادوت و دوج کوین هم روز سه شنبه اندکی افت کردند.
کد مطلب: 67186
نام شما
آدرس ايميل شما


عبدالله
feedback
Portugal
بادآورده را باد می‌برد
feedback
Iran, Islamic Republic of
و‌ این سقوط های گاه و بیگاه آنقدر ادامه دار خواهد بود که در نهایت به بی ارزشی مطلق برسد.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام